Sveiki forumiečiai, su draugais išsikėlėme sau iššūkį sutvarkyti apleistą GAZ 69M ir betvarkant susidūrėme su keliais barjerais. Pats Viliukas prastovėjo apie 10 metų per kuriuos nebuvo užkurtas ir judintas. Ištraukėme jį iš buveinės ir pradėjom ardyti variklį, nes žinojome, kad paskutinė problema dėl kurios jis apleistas, buvo prasukti indėklai. Tačiau atsukę variklio galvą sutikome 3 sveikus stumoklius ir 1/5 dalį ketvirtojo stumoklio. Variklio blokas suskilęs ir turi aiškių pažeidimų, kitaip sakant tinkamas tik stalui.
Turime pakaitinį (volgos?) variklį (Vienas prie vieno toks pats kaip gazike, tačiau šis be problemų sukasi ir turi 4 sveikus stumoklius.), tad bandysime pakeisti „lauko sąlygomis". Tačiau iškilo keli klausimai apie variklį supančias dalis ir patį variklio keitimą:
1. Prikabinu nuotrauką, kurioje pažymėjau trūkstamą detalę. Kas ten turėtų būti?
2. Abiejų variklių žvakės ,švelniai tariant, atidirbusios savo ir surūdijusios. Kokiu analogu galima jas pakeisti?
3. Kadangi volgos variklis ilgai stovėjo nenaudojamas norėtume pakeisti variklio tarpines, pagrindinį diržą ir radiatoriaus žarnas. Gal žinote kur būtų galima įsigyti šias detales?
4. Viliukui trūksta akumuliatoriaus, gal žinote kokį būtų galima įdėti į originalo vietą?
5. Variklio pakeitimui neturime hidraulinio krano ar kitos rimtos įrangos, kaip patartumėte susidoroti su šiuo keblumu?
6. Kaip ir visuose ilgiau pastovėjusiuose automobiliuose kai kurie varžtai nenori atsisukti nors ir gausiai maitinami WD-40. Kaip su tokiais nenaudėliais susidoroti?
P.S. Drąsiai kritikuokite visas išsakytas mintis, patarkite jei manote, kad tai mums padėtų. Visi atsakymai laukiami.
Povilas
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Klausimai apie GAZ 69M
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Naujokas
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 07 Lie 2019, 18:36
- Miestas: Vilnius
Klausimai apie GAZ 69M
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 564
- Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
- Miestas: Vilnius
Re: Klausimai apie GAZ 69M
Pažymėtoje vietoje statosi variklio pašildytojas.Lietlempė įstatyta pro posparnio angą nuo rato pusės į tą pašildytoją šildydavo aušinimo skystį ir variklio "padugnę" su tepalu. Tas pašildytojas dažniausiai budavo išmontuojamas .
Variklio pakeitimui pilnai pakanka keturių draugų neskaitant šeimininko.
Kažkaip negirdėjau apie GAZ 69 su Volgos varikliu. Varilkliai su padidintais stumokliais (berods apie 88mm) tai buvo. Gal ne viską žinau
Įdėkit variklio skyriaus foto.
Variklio pakeitimui pilnai pakanka keturių draugų neskaitant šeimininko.
Kažkaip negirdėjau apie GAZ 69 su Volgos varikliu. Varilkliai su padidintais stumokliais (berods apie 88mm) tai buvo. Gal ne viską žinau
Įdėkit variklio skyriaus foto.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 07 Lie 2019, 18:36
- Miestas: Vilnius
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Klausimai apie GAZ 69M
Taip, nuotraukose variklis toks, koks ir turi būti. Dabar parodykit tą, kurį vadinate „volginiu“.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Klausimai apie GAZ 69M
Šiek tiek atsakymų į Jūsų klausimus:
1. Atsakė kolega Vidminas.
2. Žvakių yra šiuolaikinių. Bet pirma išsiaiškinkim, kuriam varikliui reikės, nes jei pastarasis tikrai „volginis“, tai žvakės kitokios, nei nuotraukoje parodytajam.
3. Detales galima rasti pas kolegas, kad ir šiame forume. Taip pat per metus 2 k. Kaune vyksta „Retromugė“. Žarnas galima pritaikyti šiuolaikines- imti pavyzdį ir eiti į parduotuvę. Pagrindinio diržo šie varikliai neturi, skirstymo mechanizmas varomas krumpliaračiais.
4. Bet kurį 12 V starterinį akumuliatorių.
5. Atsakyta.
6. Varžtus sukti protingai, supurškiant, pastuksenant. Kartais reikia net kaitinti litavimo lempa arba dujiniu degikliu.
1. Atsakė kolega Vidminas.
2. Žvakių yra šiuolaikinių. Bet pirma išsiaiškinkim, kuriam varikliui reikės, nes jei pastarasis tikrai „volginis“, tai žvakės kitokios, nei nuotraukoje parodytajam.
3. Detales galima rasti pas kolegas, kad ir šiame forume. Taip pat per metus 2 k. Kaune vyksta „Retromugė“. Žarnas galima pritaikyti šiuolaikines- imti pavyzdį ir eiti į parduotuvę. Pagrindinio diržo šie varikliai neturi, skirstymo mechanizmas varomas krumpliaračiais.
4. Bet kurį 12 V starterinį akumuliatorių.
5. Atsakyta.
6. Varžtus sukti protingai, supurškiant, pastuksenant. Kartais reikia net kaitinti litavimo lempa arba dujiniu degikliu.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Naujokas
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 07 Lie 2019, 18:36
- Miestas: Vilnius
Re: Klausimai apie GAZ 69M
Ačiū už atsakymus Raimi ir pridedu kol kas geriausią turimą "volgos" variklio nuotrauką.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 564
- Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
- Miestas: Vilnius
Re: Klausimai apie GAZ 69M
Čia taip pat GAZ 69 variklis , vadinamas M20. Lygiai toks pats buvo statomas į Pobiedas. (skyrėsi keletas prisukamų dalių).
Jusų GAZ-as ir variklis turi išlikusių ekranuotos laidų sistemos dalių .Neišmeskite jų , tai gana retokai pasitaikantis variantas.
Kiek atsimenu , del ekranuotos sistemos jis ir vadinosi GAZ 69M.
Jusų GAZ-as ir variklis turi išlikusių ekranuotos laidų sistemos dalių .Neišmeskite jų , tai gana retokai pasitaikantis variantas.
Kiek atsimenu , del ekranuotos sistemos jis ir vadinosi GAZ 69M.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 07 Lie 2019, 18:36
- Miestas: Vilnius
Re: Klausimai apie GAZ 69M
Na va ir išsiaiškinome, kad ištirko GAZ 69 variklius turim, ačiū už pagalbą. Dabar iškilo klausimas (7.) apie variklio galvos varžtų užveržimo jėgą. Kiek Nm užveržti reikėtų?
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Klausimai apie GAZ 69M
pofke23 rašė:Na va ir išsiaiškinome, kad ištirko GAZ 69 variklius turim, ačiū už pagalbą. Dabar iškilo klausimas (7.) apie variklio galvos varžtų užveržimo jėgą. Kiek Nm užveržti reikėtų?
65,3...73 Nm.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Naujokas
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 07 Lie 2019, 18:36
- Miestas: Vilnius
Re: Klausimai apie GAZ 69M
Grįžtame prie GAZ taisymo ir dabar rūpi sužinoti kiek sveria pats variklis. Gal kas žinote apytikslį skaičių?