Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Raimis rašė:Ką manote apie šio motociklo autentiškumą? Ar daug buvo pagaminta tokių K750 su teleskopinėm šakėm? Kokis gamybos laikotarpis?
Teko matyt tokios komplektacijos , metai 62-63 .Tik sioje foto nesimato galinio sparno atverciamos dalies,butu jau po 64m , o tokiu duslintuvu neteko matyt po 63.... Gamybos tirazas -tiek kiek pagamindavo per metus galima primesti +\- K750 A nei Lentelese nei techniniuose pasuose neteko matyti.
Tai kad atverčiamas sparnas ir ant k650 pirmųjų dar buvo
Raimio nuotraukoje priekinis ratas tikrai senasis su mažesne stebule, tačiau gražiai su stabdžių lėkšte sueina. Priekinė stabdžių lėkštė kažkaip kitaip atrodo negu mano nuotraukoj. Lyg ir nėra to kantelio, kur su stebule sueina ir pats liejimas ties ašies skyle skiriasi. Negali būti tas pereinamasis variantas?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Turiu k750 64 metu. Teleskopiniu sakiu tiltelis turi tokios pat spalvos dazu kaip ir ant remo (originalus, tamsiai melyni dazai po keliais sluoksniais kitu). Taciau patys sakes stokai jau manau buvo ideti tokie, kaip ant senuju ural ( ties riebokslio korpuso sriegiu isplateja ). Vairas su paprastom rankenelem, bet del jo man neaisku. Jis reikiamo storio, bet kitokio lenkimo ir tarsi siauresnis, jei lyginti su naujesnia KMZ produkcija.
Kad jau tema įgavo tokį pagreitį, nufotografavau savo turimą stabdžių lėkštę. Kairėje - 63-ų, siaurai stebulei, dešinėje - vėlesnė, K-750m ir kt. Skirtumai kosmetiniai, ant vėlesnės yra gamyklinės žymės( skaičiai), ant senesnės jokių žymių nėra, skiriasi standumo briaunos viduje. Paskutinėje nuotraukoje matosi, kad senoji lėkštė skirta plonesniai šakei. Bandžiau pridėti prie įprastos šakės - negula iki dugno.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.