Ačiū už komplimentus.
Išsukti lauk tepimo taškai ir įsukamas ten varžtas. Sukama kol dangtelis pradeda lysti lauk. Jis šiek tiek deformuojasi, bet paskui palyginamas. Antgalio korpusas dedamas į tekinimo stakles ir atpjaunama briaunų pakraščiai kiek trukdo dangteliui įsistatyti. Surenkant viską suspaudžiu įsistatęs antgalį į tekinimo stakles ir spaudžiu arkliuko pagalba. Na ir užvalcuoju mažo plaktuko pagalba pasisukiojant į visas puses.
Sekantis darbas tai galinio tilto remontas.
Išardžius reduktorių susidūriau su problema - nematytas dvigubas kūginis guolis viename, kurį reikėtų keisti. Nes vienos pusės kulkos ir mažoji aboima iškorėjusios (atgyveno per 70 metų). Išorinė dviguba aboima būtų gera, bet guolis turėtų sudaryti savo porą. Tad surinkti iš kelių naujų ir palikti sudėtingą dvigubą aboimą seną manau nepavyks.
SOS.......................

Reikia informacijos, gal tokio tipo guoliai dedami ir kituose automobiliuose ? gal kas turite informacijos?
Mano guolio matmenys: Išorinė aboimos skersmuo - 68mm, aboimos ilgis - 76,5mm. bendras guolio ilgis 86mm, velenui skylė 30mm.
DSC01391.JPG
DSC01400.JPG
DSC01410.JPG
DSC01414.JPG
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.