VOLVO T-31 1952 metų

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderators: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forum rules
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Post Reply
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

VOLVO T-31 1952 metų

Post by kęstutis »

Įsigijau traktorių VOLVO T-31, 1952 metų laidos. :roll: Pavyko ir prisiregistruoti, nes žemės ūkio technikos registracijai nereikalauja tech. apžiūros. :puiku:
Šis modelis gamintas 1949-1957 metais. Svoris 2280kg. Variklis 3,46 litro darbinio tūrio, galia 26,8kW. Kuro rūšis - benzinas ir žibalas (fotogenmotor). Tai žibalas kuris naudojamas žibalinėms lempoms, maisto gaminimui , senam transportui, bet kaip suprantu tai ne aviacinis kuras kuris taip pat vadinamas žibalu su tam tikrais indeksais. Nežinau ar iš vis pavyks gauti paprasto žibalo, transporto kuro kainomis - tuomet teks naudoti tik benziną. :galvoti:
Traktorius Švedijoje buvo remontuotas ir perdažytas. Nuo ilgo stovėjimo ir jo nenaudojant, šiuo metu jis neužsiveda, dažai lupasi nes buvo dažyta nesušiurkštinus paviršių. Ant galinių sparnų iš viršaus buvo kažkas sunkaus užkritę - įspaustos duobės ir susideformavę sparnai. Nuo to smūgio ir vairas nukentėto - nulaužtas vienas stipinas. Šio smūgio zonos viduryje yra ir vairuotojo sėdynė - bet tikiuosi kad vairuotojo smūgio metu ten nebuvo ........ :issigandes: . Vairo kolonėlė pro riebokšlį leidžia tepalą.
Kuro bakai matosi yra cinkuoti, bet viduje yra nuosėdų.
Planuoju pradžiai perrinkti karbiuratorių, plauti bakus ir oro filtrą, perrinkti degimą ir trampliorių, pratikrinti elektros sistemas ir tada bandysime užvesti. Užvedus ištikrinti visus agregatus. Po to bus galima jį ardyti ir tvarkyti defektuotas vietas, bei ruošti perdažymui.
t1.JPG
DSC01698.JPG
DSC01700.JPG
DSC01706.JPG
DSC01708.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Post by kęstutis »

Dar kelios nuotraukos.
DSC01754.JPG
DSC01756.JPG
DSC01758.JPG
DSC01748.JPG
DSC01739.JPG
DSC01719.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Post by kęstutis »

Galiniam apšvietimui numatytas tik vienas žibintas ir tas dešinėje pusėje :neigiamai: . Posūkių žibintų nėra - teks rodyti ranka :D .
DSC01689.JPG
DSC01759.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Post by Vima »

Sveikinu :labas: labai simpatiškas traktorius :meile: Darbas nelabai ko gero sudėtingas, bet ne mažiau įdomus. Kokiu tikslu pirktas, jei ne paslaptis? Į asmeninę kolekciją?
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Post by kęstutis »

Ačiū už sveikinimus.
Savikritiškai kalbant, tai ligos simptomas kai negaliu atsispirti gražiai senai technikai. :D
Prieš tris metus pastebėjau tokio modelio traktorių. Modelis T-24 dažniau pasitaikantis, bet jis mažesnis ir gabaritais panašus į rusišką traktorių DT20; T25. Na o modelis T-31 ir be kabinos man labai patiko - jis šiek tiek didesnis (raumeningesnis), bet pardavime buvo labai prasto stovio. Ir pagaliau sulaukiau pardavime neblogos komplektacijos, bet jis kol kas nevažiuojantis. Žodžiu pirktas dar vienas "katinas maiše". Tokį perkant žinoma kaina būna mažesnė, bet visa rizika dėl nematomų gedimų tenka pačiam. Kaip seksis "katiną traukti iš maišo" - pasidalinsiu su visais atliekant darbus.
Taip šio traktoriaus numatoma paskirtis -į asmeninę kolekciją. Na gal ir į miestą nulėkti nusipirkti alučio ar žmonai gėlių , bei pasiklausyti jo riaumojimo :D
. Darbo sudėtingumas priklausys , kiek tas "katinas maiše" bus ligotas. Vien tai kad buvo perdažytas ant nepašiaušto - nekelia optimizmo kaip seksis atsikratyti tuo dažų sluoksniu nuo visų detalių.
Last edited by kęstutis on 2020 Mar 02 Mon, 9:00, edited 1 time in total.
abazys
Forumietis
Forumietis
Posts: 47
Joined: 2011 Feb 01 Tue, 16:56

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Post by abazys »

kęstutis wrote:Galiniam apšvietimui numatytas tik vienas žibintas ir tas dešinėje pusėje :neigiamai: . Posūkių žibintų nėra - teks rodyti ranka :D .
DSC01689.JPG
DSC01759.JPG

tuo metu Švedijoje buvo kairiapusis judėjimas, o žibalas parduodamas benzino kolonėlėse.....
User avatar
marjaxxx
Aukcionų arbitras
Aukcionų arbitras
Posts: 1623
Joined: 2007 Oct 05 Fri, 13:50
Location: Panevėžys - Vilnius

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Post by marjaxxx »

Žibalas lempoms ir reaktyvinis kuras yra tas pats kerosinas, tik vienas turi atitikti griežtus reikalavimus.
User avatar
jonny
Forumietis
Forumietis
Posts: 623
Joined: 2004 Oct 17 Sun, 15:22
Location: Vilnius

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Post by jonny »

Sparną matomai švedo žmona deformavo sėdėdama.. :boba:
User avatar
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Posts: 1235
Joined: 2009 Mar 11 Wed, 13:12
Location: Mažeikiai

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Post by virginijus007 »

marjaxxx wrote:Žibalas lempoms ir reaktyvinis kuras yra tas pats kerosinas, tik vienas turi atitikti griežtus reikalavimus.


Tiksliau sakant, reaktyvinis kuras yra kruopsciau isvalytas zibalas, be jokiu papildomu priemaisu ir labai mazu sieros kiekiu.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: VOLVO T-31 1952 metų

Post by kęstutis »

marjaxxx wrote:Žibalas lempoms ir reaktyvinis kuras yra tas pats kerosinas, tik vienas turi atitikti griežtus reikalavimus.

Dėl žibalo , kaip kuro rūšies būtų įdomu padiskutuoti.
Volvo traktoriai T-31 ir T-33 turi tą patį žibalui skirtą variklį D4F.
Volvo traktoriai T-32 ir T34 turi tą patį benzininį variklį D4B.
Randu T33 ir T34 traktorių specifikaciją. T34 su benzininiu varikliu D4B- variklio suspaudimo laipsnis 6,07. T33 su žibalo varikliu D4F suspaudimo laipsnis tik 4,5. Kaip suprantu kuo mažesnis suspaudimo laipsnis tuo galimas naudoti prastesnis kuras kuris mažiau atsparus detonacijai. Sovietiniais laikais į mūsų Moskvič -412 dėjo papildomas tarpines po galvute kad sumažinti suspaudimo laipsnį ir būtų galima naudoti prastesnį ir pigesnį benziną. Volvo vienu metu leido abu variklius D4F ir D4B. Benzininis turėjo daugiau galios, žibalinis mažiau. Bet manau populiarumą turėjo su žibaliniais varikliais nes rinkoje jų dauguma. Peršasi nuomonė kad žibalas prastesnis kuras už benziną ir senais laikais jis buvo pigesnis. Jei žibalas prastesnis kuras už benziną tai kaip jis suderinamas su aviacijos spendimais net nežinau. Na gal tas senasis žibalas ir šių dienų žibalas skiriasi savo parametrais, bet tokios informacijos nerandu. Ar šiuo metu yra degalinių, kur pardavinėja žibalą, kokia jo kaina?
DSC01804.JPG
Post Reply