Rudge rašė:Geltonos lempos pagrinde buvo naudojamos švedijoje ir prancūzijoje. Prancūzijoje iki 1993 m. buvo privalomas. dabar daugelyje šalių draudžiamos.
Neseniai ėjau techninę apžiūrą su vieno kliento 90tųjų prancūzišku automobiliu (Citroen BX GTI). Priešrūkiniai geltonais stiklais, ir tokie originaliai, tai trūkumų dėl to jokių nebuvo. O į pagrindinius žibintus geltonas H4 lemputes buvo sudėjęs buvęs savininkas olandas.
Teko pakeisti į standartines H4 lemputes. Sakė, kad jeigu būtų dar senesnis būtent prancūzas, tuomet taip leistų, bet tokiai pagaminimo datai ir dar su H4 jau tikrai yra ir pasirinkimas baltų, ir gamykla tikrai nebuvo numačiusi geltonų, jeigu kilmės šalis (kuriai rinkai buvo skirtas) ne Prancūzija. Dar specialiai per stiklą žiūrėjome, ar geltonos tik lemputės, ar yra žibinto viduje koks atskiras filtras. Kadangi tik lemputės, tai problemų nesukėlė.
Taigi, manau 1950tųjų automobiliui tikrai būtų leistina geltonos lemputės, ypač jei tokios buvo dedamos iš gamyklos ir kitokių nelabai tarkime ir yra pasirinkimas.
Aš tikrai nekalbu apie važinėjimą kasdieną su geltonomis lemputėmis, bet tiesiog tai atitinka originalumą ir tikrai geriau dera, kaip ir minėjo Raimis.
Kęstuti, jei niekur nerandate originaliam patrone reikiamų lempučių būtent norimos geltonos spalvos, tai yra tam reikalui tokia chaltūra:
https://shop.driveclassics.co/products/ ... ench-style
Čia H4 lemputei, tai jums tikriausiai netiks, nes originalios greičiausiai pati lemputė apelsino formos, bet gal paieškojus galima būtų surasti kažką panašaus ir jums tinkamo.