Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Posūkių žibintų spalva
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Posūkių žibintų spalva
Gal kas galite pasakyti nuo kada priimti reikalavimai, kad transporto posūkių žibintai privalo būti tik geltonos (gintarinės) spalvos? Kiek pamenu GAZ-51, GAZ-21, M-403, M-407 ir kt. posūkiai buvo baltos-raudonos spalvos.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
Re: Posūkių žibintų spalva
Yra nemažai niuansų. Neparašėte kokia konkreti problema. Jei transporto priemonė originaliai yra su raudonais posūkių žibintais ir jau yra registruota Lietuvoje ar parvežta iš Europos sąjungos, tada kaip ir neturėtų kliūti dėl jų problemų. Tačiau jei dabar parvežama tarkime iš JAV ar Rusijos tuomet registruojant reikalauja ekspertizės, o ten atitikimo Europos sąjungos reikalavimų - geltonų. Arba pradžiai tokia transporto priemonė turi įgauti istorinį pripažinimą.
Re: Posūkių žibintų spalva
Tada jei sudėsiu 1968 metų traktoriukui DT-20 gaziko GAZ-51 priekinius ir galinius posūkių žibintus (pažibinčius), tai galiu tikėtis sėkmingos techninės apžiūros įvertinimo.kęstutis rašė:Yra nemažai niuansų.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
Re: Posūkių žibintų spalva
Kaip ir minėjau norint apginti savo veiksmus, pradžiai turi būti originalu kaip numatė gamintojas ir kiti niuansai kuriuos rašiau. Nemanau kad bus originalu į traktorių dedant sunkvežimio žibintus.
Re: Posūkių žibintų spalva
Matot, iš gamyklos jis išėjo tik su žibintais, be pažibinčių, posūkių, be STOP_o. Anuo metu jų tiesiog nedėjo. Šio metu posūkiai būtų labai reikalingi. Sudėti traktoriaus T-25 tiesiog fiziškai netelpa...
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
Re: Posūkių žibintų spalva
Tokiam traktoriui, manau raudoni ir solidžiau atrodytų. Ten kur balti, tai galima dėti geltonas lemputes ir problema išsispręs. Bet kaip tai apsiginti tech. apžiūroje? Jam nepriklauso, bet sudėjau kas man gražiau ar kas tilpo . Na su žemės ūkio technikos tech. apžiūra gal kiek lengviau -net nežinau. Bet visgi priklausys nuo ten dirbančio asmens. O kodėl kilo šie klausimai, ar jau turėjote pokalbį su žemės ūkio skyriaus darbuotoju?
Re: Posūkių žibintų spalva
Čia būtent turite ir klausti ten, kur atliekama traktorių techninė apžiūra, jei norite juo važiuoti viešais keliais.
Nes jei tai būtų automobilio techninė apžiūra, tuomet reikalas būtų toks, kad turi būti žibintai prieky ir gale kairėje pusėje. Čia yra absoliutus minimumas. Posūkių signalą galima rodyti ranka į kairę arba dešinę ištiesta ranka, arba sulenkta per alkūnę į viršų, jei rodote į atvirkščią pusę, nei pakelta ranka (dėl saugumo, kai pvz motociklui esamu momentu reikalinga būtent droselio, priekinio stabdžio arba sankabos kontrolė), o stabdymo signalą - ištiestą ranką keliant į viršų. Taip galima tik tada, jeigu toks automobilis turėjo tokią sistemą, kai buvo pagamintas, ir tuo metu jis buvo registruotas arba galėjo būti registruotas Europos Sąjungos, EEE ir dar keliose šalyse, kurios pasirašę tam tikras konvencijas. Savo noru galima įsidėti posūkių arba stabdžių žibintus. Tuomet jie turi būti arba nuo tokio pačio modelio, buvę kaip papildoma komplektacija ar pan., arba turi būti šiuolaikiškai pagal šiuolaikinius reikalavimus.
Jeigu tas traktorius realiai dirba, o ne kaip eksponatas, tuomet dėkit universalius mažesnius žibintus iš kokios Lytagros ar panašaus tipo parduotuvės, sudėkit reles, varlytę, rankenėlę, ir bus normalūs posūkiai, dargi ir pažymėti tinkamais E raidės ženklais.
O jei tai eksponatas, tai kam tie posūkiai ir stabdžių žibintai
Traktoriams gali būti visai kitokie reikalavimai ir visai kitokia tolerancija tų reikalavimų nepaisymui. Pasikonsultuokite su atsakinga instancija arba jos darbuotojais.
Nes jei tai būtų automobilio techninė apžiūra, tuomet reikalas būtų toks, kad turi būti žibintai prieky ir gale kairėje pusėje. Čia yra absoliutus minimumas. Posūkių signalą galima rodyti ranka į kairę arba dešinę ištiesta ranka, arba sulenkta per alkūnę į viršų, jei rodote į atvirkščią pusę, nei pakelta ranka (dėl saugumo, kai pvz motociklui esamu momentu reikalinga būtent droselio, priekinio stabdžio arba sankabos kontrolė), o stabdymo signalą - ištiestą ranką keliant į viršų. Taip galima tik tada, jeigu toks automobilis turėjo tokią sistemą, kai buvo pagamintas, ir tuo metu jis buvo registruotas arba galėjo būti registruotas Europos Sąjungos, EEE ir dar keliose šalyse, kurios pasirašę tam tikras konvencijas. Savo noru galima įsidėti posūkių arba stabdžių žibintus. Tuomet jie turi būti arba nuo tokio pačio modelio, buvę kaip papildoma komplektacija ar pan., arba turi būti šiuolaikiškai pagal šiuolaikinius reikalavimus.
Jeigu tas traktorius realiai dirba, o ne kaip eksponatas, tuomet dėkit universalius mažesnius žibintus iš kokios Lytagros ar panašaus tipo parduotuvės, sudėkit reles, varlytę, rankenėlę, ir bus normalūs posūkiai, dargi ir pažymėti tinkamais E raidės ženklais.
O jei tai eksponatas, tai kam tie posūkiai ir stabdžių žibintai
Traktoriams gali būti visai kitokie reikalavimai ir visai kitokia tolerancija tų reikalavimų nepaisymui. Pasikonsultuokite su atsakinga instancija arba jos darbuotojais.
Re: Posūkių žibintų spalva
Ištrauka iš TA traktoriams. Nugi, AŠ pagaminau. Taip buvo mano numatyta.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
Re: Posūkių žibintų spalva
Nugi įsidėkite baltus posūkius ir lemputes oranžines, dar tas su veidrodiniu stikliuku. Mirksės tinkama spalva, bet nelabai prasišvies tas oranžinumas per stikliuką.
O gamintojas, deja, XTZ. Nebent jeigu jūsų traktoriaus dokumentuose įrašyta "savos gamybos".
O gamintojas, deja, XTZ. Nebent jeigu jūsų traktoriaus dokumentuose įrašyta "savos gamybos".
Re: Posūkių žibintų spalva
Traktorukas DT-20 šiandien gana lengvai praėjo TA.
Kadangi jo konstrukcijoj gamyklos nebuvo numatyti nei posūkiai nei pažibinčiai, tai spalva net nekėlė jokių diskusijų, juo lab, kad anais laikais žibintuose buvo tik dvi spalvos, - balta ir raudona.
Kadangi jo konstrukcijoj gamyklos nebuvo numatyti nei posūkiai nei pažibinčiai, tai spalva net nekėlė jokių diskusijų, juo lab, kad anais laikais žibintuose buvo tik dvi spalvos, - balta ir raudona.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.