Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Vykdomas projektas Volga 24, 1972m.
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Volga 24, 1972m.
Dėl amortizatorių tai viskas gerai. Jų kotas neturi savaime išlįsti iš korpuso. Čia taip tik šiuolaikiniai dujiniai elgiasi.
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: Volga 24, 1972m.
Eina sau lyt pradejo, dar diena net neipusejo, o jau penktas kartas kai pila lietus.
Paziurejau kiek tos atramos kainuoja, tai nuo 12 euru uz pora.
Vadinasi biznis nepavyks, nors jei kas norit galiu pagamint
Paziurejau kiek tos atramos kainuoja, tai nuo 12 euru uz pora.
Vadinasi biznis nepavyks, nors jei kas norit galiu pagamint
Re: Volga 24, 1972m.
Tarp lietaus ir saules radau laiko prikist nagus prie Volgos.
Bet nera jegu rasyt, juo labiau nuotraukas kelt.
Tai trumpai:
Susveiciau keleivio puses variklio skyriu.
Radau dar skyliu
Pervirinau gabaliuka.
Pervirinau trukius.
Nudaziau.
Salone pragramdziau garso izoliacija/smala (kazkoks juodas brudas).
Ok varau miegot.
Bet nera jegu rasyt, juo labiau nuotraukas kelt.
Tai trumpai:
Susveiciau keleivio puses variklio skyriu.
Radau dar skyliu
Pervirinau gabaliuka.
Pervirinau trukius.
Nudaziau.
Salone pragramdziau garso izoliacija/smala (kazkoks juodas brudas).
Ok varau miegot.
Re: Volga 24, 1972m.
O! Tu tik pazek kie valandu, rodos laikas fotkem
Re: Volga 24, 1972m.
Pagalvojau reiketu isimt duris, kad sumazint svori masinoje, tai tuo paciu padariau ir atrama kebului, kad pjaunant slenkscius nesilankstytu.
Dar geru naujienu, tai, kad pasirodo as savo mieste galiu gaut 1.2mm skardos, tai nereiks i kauna vaziuot
Nes man i kauna suvazinet benzas daugiau kainuoja, nei ta skarda, kuria parsivezu.
- Prikabinti failai
Re: Volga 24, 1972m.
Kaimynas vakar buvo atejes paziuret kas su volga gero, tai kai pamate bagazineje skyles sake cia bilekoks kiekis darbo, bet as nepritariu.
Mano galvoje cia labai paprastas, bet neisvengiamas darbas.
Zodziu, nemoku paaiskint, bet jei tvarkau ta detale, as jai pjaunu skardos, ir ja pritaikes ivirinu.
Ir sitas procesas beveik nepriklauso nuo tvarkomos detales bukles.
Jei daugiau rudziu tiesiog ispjaunu didesne detale remontui.
Pvz. jei su maza skylute reik 10x10 cm skardos ivirint, o su didele 20x20cm skardos, tarp situ dvieju remonto darbo laikas beveik nesiskirtu.
Zinoma, kuo daugiau detaliu reik tvarkyt, tuo ilgiau uztrunka.
Bet esme tame, kad koks man skirtumas, kiek tas bagazines dugnas kiauras, jei ji tvarkysiu. Tiesiog ivirinsiu didesni skardos gabala ir tiek. Biski daugiau skardos sunaudosiu ir kas cia tokio.
Mano galvoje cia labai paprastas, bet neisvengiamas darbas.
Zodziu, nemoku paaiskint, bet jei tvarkau ta detale, as jai pjaunu skardos, ir ja pritaikes ivirinu.
Ir sitas procesas beveik nepriklauso nuo tvarkomos detales bukles.
Jei daugiau rudziu tiesiog ispjaunu didesne detale remontui.
Pvz. jei su maza skylute reik 10x10 cm skardos ivirint, o su didele 20x20cm skardos, tarp situ dvieju remonto darbo laikas beveik nesiskirtu.
Zinoma, kuo daugiau detaliu reik tvarkyt, tuo ilgiau uztrunka.
Bet esme tame, kad koks man skirtumas, kiek tas bagazines dugnas kiauras, jei ji tvarkysiu. Tiesiog ivirinsiu didesni skardos gabala ir tiek. Biski daugiau skardos sunaudosiu ir kas cia tokio.
Re: Volga 24, 1972m.
Dar buvau nulekes seneliui Volvo padet pasitvarkyt, tai tuo paciu paklausiau apie stabdziu skysti.
Sake jis "buvo dvieju rusiu - geltonas ir raudonas, ir abu jie buvo sudas..."
"...esdavo gumas, esdavo slangutes, esdavo viska, bet tuo metu nieko geresnio nebuvo"
Tai va, gal forumieciai zino ar tos gumos atlaiko DOT4 skysti?
Sake jis "buvo dvieju rusiu - geltonas ir raudonas, ir abu jie buvo sudas..."
"...esdavo gumas, esdavo slangutes, esdavo viska, bet tuo metu nieko geresnio nebuvo"
Tai va, gal forumieciai zino ar tos gumos atlaiko DOT4 skysti?
Re: Volga 24, 1972m.
Ai ir dar viena dalyka pries dazant pastebejau, tai, kad acetonas labai lengvai tirpina senus dazus.