Nežinau, kaip dėl dujinių manometrų, bet dirbantys smūginėm apkrovom hidrauliniai manometrai turi būti tam pritaikyti. Nekart matęs, kaip dirbtuvių presas kinietiškas naujas išpakuotas labai gražiai rodo slėgį arba tonas (manometras pagal cilindro skersmenį pritaikomas), ir kol kažką lengvo ir švelnaus presuoji, kad ir su didele jėga - labai gražiai rodo. Susiduri su pirmu rimčiau įkepusiu guoliu, dar jei didesniu, kur pripumpuoji iki 20T, visas rėmas išsilenkia, dar truputį spusteli - POKŠT! ir atsileidžia. Jei kas padėta ant preso - išlaksto aplink. O pigus kinietiškas manometras pradeda visada rodyt 3-5T. Tada galima išardyt ir perkelt rodyklę ant nulio, bet jau tikslumas kaip čia pasakius, kai matavimo spiralė realiai pasitiesino
O dėl šitų pigiausių benzininių kompresometrų, tai jie taip pat, kaip ir pigiausi dyzeliniai kompresometrai. Rodyt kažką rodo, bet geriau patikrinti ir sulyginti su brangiu tiksliu prietaisu. Nes būna visaip. Mes irgi tokius naudojam, bet pagrinde tai būna naudojama ne pačiam kompresijos skaičiui, o jos tolygumui tikrinti. Ir varikliai naujesni. Tai mažiau gilinies, ar ten 10, ar 12, ar 14. Esmė, kad nebūtų vienam 10, o kitam 14, tada paaiškėja, iš kur klaidos cilindro darbo neefektyvumo arba kodėl didelė purkštuko korekcija arba pailgintas išpurškimo laikas. Bet kas su šitais fufliakais labiausiai nervina, tai tie galiukai netikslūs, dažnai ir nesandarūs. Būna atsukinėji adapterį, o atsisuka su viskuo ir išsiardo atbulinis vožtuvas. Ir nieko negali padaryti, nes visa tai giliai žvakės lizde. Paskui kažkaip krapštai lauk visą tą likutį. Ir pats atbulinis vožtuvas pastoviai grybą pjauna. Jei išeina, jeigu lizdai žvakių negilūs (taip jau labai retai būna), tai matuoju su turimu priešistoriniu prispaudžiamu, tas tiksliau rodo ir vožtuvas varžtu prisukamas. Būtų galima įsigyti brangius tikslius įrankius, bet per retai reikia, kad būtų tikslinga investicija.