Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
kęstutis rašė:Kolektoriaus dvi dalis jau sujungiau. Paviršiai kurie jungsis su varikliu idealiai į plokštumą nepareina. Teks vežti šlifuoti. Bet dar reikia kaiptais prijungti ir trečią dalį, nors jos kaip atskiros dalies plokštumą prisitryniau. O ta trečia dalis tai kažkoks "grybas" . Ji su didžiuoju kolektoriu jungiasi be tvirtinimo, susimauna ir tiek. Ir ant to susimovimo reguliuojasi atstumas, kad gražiai prigultų prie variklio. Tam jungime matėsi kad sandarumo nebuvo. Tai kaip ten sandariai užtaisyti net nežinau .............
Gal ten numatytas koks nors senovinio tipo sandarinimo būdas? Pvz, asbesto juosta/šniūras tarpui užpildyti ar grafitinis žiedas (kaip motocikluose), prispaustas tarp plokštumų. Jei reguliuojasi, gal tai priklauso įdėti iš abiejų pusių, pareguliuojant sandarinimo elementų aukštį? http://lt.graphitemoulds.com/graphite-r ... cycle.html
Detalių katalogą turite? Ar ten nėra nieko toje vietoj numatyta?
Projektas šiek tiek pristojęs su darbais, nes daugiau krapštausi prie Renault. Dirbant du darbus (Reno ir Volvo), tai nepasidaro nei vienas . Nesinori nei daug traktoriaus išardyti, kol negaliu kibti į darbus pilnu pajėgumu. Dar ir vasara prisideda prie projektų sulėtėjimo, norisi papramogauti ir su Peugeot203 pasivažinėti. Volvo duslintuvo kolektoriaus sujungimui, auto dalių parduotuvėje mačiau kūginius žiedus - metalizuoti, o viduje gal koks asbesto pakaitalas stovi. Tai planuoju gal pavyks ką pritaikyti. Virvė ar duslintuvų hermetikas manau nelaikys, nes ten didelis karštis , net špyžius deformuojasi.
Kai tokie geri orai, norisi nuveikti ką nors naudingo. Remontuojamos priekinės grotelės. Jos buvo gavusios ne vieną smūgį iš kairės ir dešinės. Teko atkalinėti ir virinti. Senus dažus šveičiau su diskiniu vėliniu šepečiu. Po to iš vidaus ir lauko smėliavau, gruntavau. Po to sekė glaistymo darbai, iš vidaus padengiau graviteksu ir išorinę pusę vėl gruntu. Dabar lauksiu kelias dienas, kad pilnai susėstų gruntas ir vėl bus šveitimas.
DSC02045.JPG
DSC02046.JPG
DSC02053.JPG
DSC02059.JPG
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nupirkta šiek tiek chemijos traktoriaus dažymui. Varikliui -tamsiai žali dažai, o traktoriaus kūnui - raudoni Lada170 Tornado. Nudažytos priekinės grotelės.
DSC03172.JPG
DSC03175.JPG
DSC03158.JPG
DSC03169.JPG
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Šiandien pirmą sugriežtinto karantino dieną praleidau drausmingai ir turiningai. Pavyko nekontaktuoti su žmonių populiacija išskyrus šeimos nariais , kadangi darbavausi vienas kieme ir garaže. Traktoriaus skardą šveičiau su diskiniu vėliniu šepečiu. Maniau, kad to pakaks, bet matėsi metale rūdžių išgriaužimų. Teko pasijungti smėliasrovę. Po smėliavimo detalę vilkau iškart į šiltą katilinę. Teko garaže pakurti pečiuką ir tik šiltame garaže gruntuoti.
DSC03441.JPG
DSC03442.JPG
DSC03445.JPG
DSC03446.JPG
DSC03450.JPG
DSC03454.JPG
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.