Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Vykdomas projektas Volga 24, 1972m.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Volga 24, 1972m.
Slenksciu paieska tesiasi. SAAB'as beveik turi dujas, tai jei pasiseks siandien turesiu pilna angliarugstes baliona.
Re: Volga 24, 1972m.
Dujos veikia, bet angliarugstes varysiu tik ryt.
Slenksciu jei pirkt nerasiu, pats pasidarysiu. Cia sedint ir nieko neveikiant daug minciu kyla kaip ir ka daryt.
Niezti nagus
Slenksciu jei pirkt nerasiu, pats pasidarysiu. Cia sedint ir nieko neveikiant daug minciu kyla kaip ir ka daryt.
Niezti nagus
Re: Volga 24, 1972m.
Parsiveziau angliarugstes ir pasidariau nauja iranki.
Daug tas irankis lankstesi ir tampesi, bet po truputi darosi pakankamai tvirtas skardai lankstyti.
Daug tas irankis lankstesi ir tampesi, bet po truputi darosi pakankamai tvirtas skardai lankstyti.
Re: Volga 24, 1972m.
- Prikabinti failai
Re: Volga 24, 1972m.
Rodos variantu slenksciam jau radau, liko tik susitaupyti pinigu
Re: Volga 24, 1972m.
Nu va turejo atvesti man slenkscius i retro muge, bet neatveze. O jei butu atveze tai galimas daiktas, kad jau butu slenkscio vidus suvirintas ir beveik baigtas vairuotojo puses slenkstis :/
Taciau vistiek radau kur praleisti pinigus ir nebrangiai nusipirkau galinius sparnus abiem pusem.
Gamykliniai, juodo grunto, todel neturetu buti jokiu bedu, skirtingai nei su tais pilkais priekiniais.
Taciau ilgai stoves tie galiniai sparnai, nors ir galiu juos ivirinti, taciau kebulas netektu strukturos jei ispjauciau senus.
Dabartinis planas:
1. Uzbaigti slenksti.
2. Sutvarkyti lonzerono dali po grindim.
3. Pasigaminti skardai valcuoti stakles.
4. Pasigamint naujas grindis su tom staklem.
5. Ivirint grindis.
Situs darbus padarius salonas bus 50% padarytas ir liks tik ta pati padaryti kitoje puseje. Tada salonas bus 100% padarytas.
Po to bus kitas etapas:
1. Ispjauti bagazines grindis.
2. Suvalcuot naujas.
3. Ivirtint.
4. Pervirinti galine lonzerono dali.
Visa sita padarius kebulas bus pakankamai standus, kad galeciau ispjauti galinius sparnus ir ivirinti naujus.
O tada, neskaitant smulkmenu, kebulas bus baigtas ir paruostas gruntavimui, spakliavimui, dazymui.
Tik va slenkstis yra kertinis akmuo, be kurio nenoriu toliau judeti, nes nenoriu palikti palaidu galu.
Taciau vistiek radau kur praleisti pinigus ir nebrangiai nusipirkau galinius sparnus abiem pusem.
Gamykliniai, juodo grunto, todel neturetu buti jokiu bedu, skirtingai nei su tais pilkais priekiniais.
Taciau ilgai stoves tie galiniai sparnai, nors ir galiu juos ivirinti, taciau kebulas netektu strukturos jei ispjauciau senus.
Dabartinis planas:
1. Uzbaigti slenksti.
2. Sutvarkyti lonzerono dali po grindim.
3. Pasigaminti skardai valcuoti stakles.
4. Pasigamint naujas grindis su tom staklem.
5. Ivirint grindis.
Situs darbus padarius salonas bus 50% padarytas ir liks tik ta pati padaryti kitoje puseje. Tada salonas bus 100% padarytas.
Po to bus kitas etapas:
1. Ispjauti bagazines grindis.
2. Suvalcuot naujas.
3. Ivirtint.
4. Pervirinti galine lonzerono dali.
Visa sita padarius kebulas bus pakankamai standus, kad galeciau ispjauti galinius sparnus ir ivirinti naujus.
O tada, neskaitant smulkmenu, kebulas bus baigtas ir paruostas gruntavimui, spakliavimui, dazymui.
Tik va slenkstis yra kertinis akmuo, be kurio nenoriu toliau judeti, nes nenoriu palikti palaidu galu.
Re: Volga 24, 1972m.
Slenksciai pagaliau yra, bet oru jau neber.
Uz lango krenta snaiges ir tokiu oru virint neis.
Nu ka lauksiu atsilimo...
Arba jei pavyks susitaupyt pinigu pasistatysiu garaziuka aplink Volga.
O tas garaziukas, jei kam idomu, bus 4x6m siltnamis. O siltnamis tam, kad galeciau ji parduot kai baigsiu Volga tvarkyt.
Uz lango krenta snaiges ir tokiu oru virint neis.
Nu ka lauksiu atsilimo...
Arba jei pavyks susitaupyt pinigu pasistatysiu garaziuka aplink Volga.
O tas garaziukas, jei kam idomu, bus 4x6m siltnamis. O siltnamis tam, kad galeciau ji parduot kai baigsiu Volga tvarkyt.
Re: Volga 24, 1972m.
Kol Volga palaidota po sniegu aiskinuosi kitus reikalus.
Pagrinde ekspertize, nes kolkas rodos tose 30% galios ribose netelpu, nes suolis nuo 71kW iki 96kW yra didesnis nei 30%.
Nu ka gi varau pasiziuret kas gero buna kai tose ribose netelpu.
Tik kol kas niekur nerandu to "Tvarkos aprašo".
O is bedos reiks gal ir kita Volgos varikli nusipirkt. Vienaip ar kitaip bus brangu.
Pagrinde ekspertize, nes kolkas rodos tose 30% galios ribose netelpu, nes suolis nuo 71kW iki 96kW yra didesnis nei 30%.
Nu ka gi varau pasiziuret kas gero buna kai tose ribose netelpu.
Turi būti suderintos techninės sąlygos pagal Tvarkos aprašo 35 punktą, privalomai įvertinant šio priedo 4, 5, 6, 7, 8, 9 ir 10 punktuose nurodytas perdirbimo grupes
Tik kol kas niekur nerandu to "Tvarkos aprašo".
O is bedos reiks gal ir kita Volgos varikli nusipirkt. Vienaip ar kitaip bus brangu.
Re: Volga 24, 1972m.
Tu matai pasirodo istatymas pasikeite, cia pries tai turejau pasenusi pavyzdi.
Kad tose galios ribose tilpciau Volgos variklyje turetu buti bent 74kW, o dar skaiciau kazkur kad Volgoje kaiptik sumazino galia, kad leciau diltu variklis.
Reiks dar paziuret ar gal eis gaut sport pasa, bus sportine Volga gal
Kad tose galios ribose tilpciau Volgos variklyje turetu buti bent 74kW, o dar skaiciau kazkur kad Volgoje kaiptik sumazino galia, kad leciau diltu variklis.
Reiks dar paziuret ar gal eis gaut sport pasa, bus sportine Volga gal
- Prikabinti failai
-
- keiciant varikli.JPG
- is vieno saltinio
- (19.03 KiB) Atsisiųsta 2 kartus(ų)
Re: Volga 24, 1972m.
Skaitant istatyma kyla mintys. Pvz paziurau i sita punkta:
Taciau nemaciau, kad kurnors rasytu kas ta variklio galia nusako.
Nu gerai sakykim ima gamintojo duomenis, bet jeigu as nuvezu masina ant galios stendo, pamatuoju ta galia ir irodau, kad ji tose 30% ribose telpa ar tada tam automobiliui ekspertize atlikti jau galima?
Kuriais matavimais geriau remtis, tais kuriuos ismatavo gamintojas pries daugiau nei 25 metus, ar tais kuriuos as gaunu dabar, kai variklis jau pravaziaves virs 300 tukstanciu kilometru?
Ir as kalbu apie to naujo variklio galia, pvz jeigu jo ismatuota galia yra maziau nei 92kW jis telpa tose 30% ribose.
Keblumai darosi vis keblesni, bet vilties neprarandu
Variklio keitimas kitu
varikliu, kurio darbinis
tūris didesnis kaip 20 proc.
arba galingumas didesnis
kaip 30 proc.
Taciau nemaciau, kad kurnors rasytu kas ta variklio galia nusako.
Nu gerai sakykim ima gamintojo duomenis, bet jeigu as nuvezu masina ant galios stendo, pamatuoju ta galia ir irodau, kad ji tose 30% ribose telpa ar tada tam automobiliui ekspertize atlikti jau galima?
Kuriais matavimais geriau remtis, tais kuriuos ismatavo gamintojas pries daugiau nei 25 metus, ar tais kuriuos as gaunu dabar, kai variklis jau pravaziaves virs 300 tukstanciu kilometru?
Ir as kalbu apie to naujo variklio galia, pvz jeigu jo ismatuota galia yra maziau nei 92kW jis telpa tose 30% ribose.
Keblumai darosi vis keblesni, bet vilties neprarandu