Sveiki.
Kilo klausimų dėl benzininių variklių uždegimo žvakių parinkimo.
Vienos jos vadinamos kaitrios, kitos šaltos. Jos atitinkamai turi savo ženklinimus, bet pagal juos gal galima atskirti rusiškas žvakes, nes jos kelios buvo 11; 14; 17. O importinių žymėjimas yra kiekvieno gamintojo skirtingas, o parinkti pagal automobilį 1950 metų niekas neturi tokių katalogų. Vadinasi reikia išmastyti pačiam kokių ten reikia.
Gamintojai pateikia kibirkšties padėties vietą nuo 1 iki 7. 1 padėtis elektrodas įlindęs į vidų, o 7 labai išlindęs.
Tai kokios žvakės karštesnės, ar su 1 padėtimi?
Ar senam transportui, atsižvelgiant kad pilamas benzinas ne toks koks turėtų būti reikia naudoti žvakes su 1 padėtimi kuo daugiau į vidų įtrauktu uždegimo elektrodu?
Gal apie tai žinote straipsnių , patalpinkite nuorodas
Uždegimo žvakės
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Uždegimo žvakės
kęstutis rašė:Sveiki.
Kilo klausimų dėl benzininių variklių uždegimo žvakių parinkimo.
Vienos jos vadinamos kaitrios, kitos šaltos. Jos atitinkamai turi savo ženklinimus, bet pagal juos gal galima atskirti rusiškas žvakes, nes jos kelios buvo 11; 14; 17. O importinių žymėjimas yra kiekvieno gamintojo skirtingas, o parinkti pagal automobilį 1950 metų niekas neturi tokių katalogų. Vadinasi reikia išmastyti pačiam kokių ten reikia.
Gamintojai pateikia kibirkšties padėties vietą nuo 1 iki 7. 1 padėtis elektrodas įlindęs į vidų, o 7 labai išlindęs.
Tai kokios žvakės karštesnės, ar su 1 padėtimi?
Ar senam transportui, atsižvelgiant kad pilamas benzinas ne toks koks turėtų būti reikia naudoti žvakes su 1 padėtimi kuo daugiau į vidų įtrauktu uždegimo elektrodu?
Gal apie tai žinote straipsnių , patalpinkite nuorodas
Šiaip internete ir pas gamintojus galima rasti žvakių kodų konversijos lenteles. Iš senovinių sistemų, iš rusiškų sovietinės gadynės, visko esu matęs. Kokių jum konkrečiai reikia?
Re: Uždegimo žvakės
Man reikalingos bendros sąvokos apie žvakes.
Kuri yra skaitoma karštesnė, ar kur elektrodas yra įlindęs giliau (1)? Sename auto benzinas buvo naudojamas geriausiu atvėju 72, o dabar tenka pilti 95. Ar tam tikslui reikia kuo karštesnių, kad atlaikytų kuro netikslumus?
Senuose varikliuose lyginant su šiuolaikiniais yra mažesni suspaudimo laipsniai, mažesnės kompresijos. Tai kokių žvakių reikia senuoliams - karštesnių ar vėsesnių?
Kuri yra skaitoma karštesnė, ar kur elektrodas yra įlindęs giliau (1)? Sename auto benzinas buvo naudojamas geriausiu atvėju 72, o dabar tenka pilti 95. Ar tam tikslui reikia kuo karštesnių, kad atlaikytų kuro netikslumus?
Senuose varikliuose lyginant su šiuolaikiniais yra mažesni suspaudimo laipsniai, mažesnės kompresijos. Tai kokių žvakių reikia senuoliams - karštesnių ar vėsesnių?
Re: Uždegimo žvakės
Karšyesnė ta, kur labiau išlindęs elektrodas. Dėti reikia tokias, kaip gydytojas murodė.
Jei įdėsi per karštą, kuras gali užsidegti nuo įkaitusių žvakės dalių ir detonuoti.
Per šalta žvakė apaugs suodžiais ir nedirbs.
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Jei įdėsi per karštą, kuras gali užsidegti nuo įkaitusių žvakės dalių ir detonuoti.
Per šalta žvakė apaugs suodžiais ir nedirbs.
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Re: Uždegimo žvakės
Neteko girdėti kad senas auto detonuotų, nes ten maži suspaudimo laipsniai, mažos kompresijos. Bet prastas benzinas užsidega prie kitokių temperatūrų nei šiuolaikinis.
Savaiminis užsidegimas gal galimas , bet.........
Mano automobilis Renault Juvaquatre. Jo variklis -488, buvo gamintas apie 1938 iki 1953 metus. Instrukcijoje rašo kad žvakė - Renault 14M8 - 0,5mm tarpelio. Tikėtina kad 14M tai sriegio dydis, na o kaitrumas tai gal 8. Bet tai prie 72 benzino, o dabar dar reikia ir pataisų dėl 95 benzino, ar nereikia?
Na daktarai dabar tik nuo koronos gydo, dėl kitų ligų nepasiklausi
Pastebėjau, ieškodamas žvakių kad naujesnių auto žvakių elektrodai daugiau išlindę, o senesnių daugiau įtraukti kaip 1.
Tai gal reikia kuo vėsesnių ........?
Savaiminis užsidegimas gal galimas , bet.........
Mano automobilis Renault Juvaquatre. Jo variklis -488, buvo gamintas apie 1938 iki 1953 metus. Instrukcijoje rašo kad žvakė - Renault 14M8 - 0,5mm tarpelio. Tikėtina kad 14M tai sriegio dydis, na o kaitrumas tai gal 8. Bet tai prie 72 benzino, o dabar dar reikia ir pataisų dėl 95 benzino, ar nereikia?
Na daktarai dabar tik nuo koronos gydo, dėl kitų ligų nepasiklausi
Pastebėjau, ieškodamas žvakių kad naujesnių auto žvakių elektrodai daugiau išlindę, o senesnių daugiau įtraukti kaip 1.
Tai gal reikia kuo vėsesnių ........?
Re: Uždegimo žvakės
Gal detonacija skamba per baisiai, bet kai kuras užsidega anksčiau, nei reikia, tai pradeda barškėti pirštai ir varikliui nesveika. Taip dirbantis variklis išjungus degimą neužgęsta.
Senų variklių suspaudimo.laipsnis buvo mažas, nes kuro oktaninis skaičius irgi mažas buvo.
Skirtingų gamintojų žvakių elektrodai būna išlindę skirtingai, net esant tam pačiam kaitrumui.
Aš dėčiau kokias 17 rusiško kaitrumo žvakes. Tokios eidavo m412 maskvičiui ant 76 benzo. Po to pavažinėjus būtų aišku, į kurią pusę keisti pagal žvakių spalvą.
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Senų variklių suspaudimo.laipsnis buvo mažas, nes kuro oktaninis skaičius irgi mažas buvo.
Skirtingų gamintojų žvakių elektrodai būna išlindę skirtingai, net esant tam pačiam kaitrumui.
Aš dėčiau kokias 17 rusiško kaitrumo žvakes. Tokios eidavo m412 maskvičiui ant 76 benzo. Po to pavažinėjus būtų aišku, į kurią pusę keisti pagal žvakių spalvą.
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Re: Uždegimo žvakės
Eksperimentuoti žinoma galima, bet žvakių spalva neatspindės viso fono, nes priklauso ir variklio kompresija, ankstinimo kampas, karbiuratoriaus daro kokybė.
Būtų gerai ir moksliškai apsišviesti šia tema.
Būtų gerai ir moksliškai apsišviesti šia tema.
Re: Uždegimo žvakės
Gan neblogo straipsnio nuoroda:
https://gtshina.ru/lt/pokupka-avto/svec ... -kazhdomu/
https://gtshina.ru/lt/pokupka-avto/svec ... -kazhdomu/
Re: Uždegimo žvakės
Sveiki,
prisikėliau savo ZAZ 968M modelį, gavau istorinius numerius ir parmyniau namo. Apėmė nostalgija. Dabar kilo noras ir poreikis imtis kitų nostalgiškų darbų, pavyzdžiui - susitvarkyti variklio darbą, nes užsikurti teko smarkiai pažaisti. Suprantu, kad po 15 metų stovėjimo karbiuratorių taip pat teks varyt sureguliuoti, bet ir žvakės, spėju nebus pačios geriausios būklės. Taigi keli klausimai:
* Ar ZAZ instrukcijoje nurodoma A23-1 tai tiesiog senesnė A23 versija ir vietoje jos galiu sukti A23-2 arba jos analogą? Jei tikėti gtshina puslapyje patiktu išsaiškinimu, tai turėtų taip būti.
* Nereikia A23 keisti kitokio karštumo žvake, jei važiuojama 95 benzinu, nes 80 o tuo labiau 76 neberasiu degalinėse? Permetęs tą ilgą nuverstą iš rusų kalbos straipsnį užuominų neradau.
PS Žvakių dar nebuvau išsisukęs - tik vakar vakare parvažiavau.
PPS Visus su Valstybės atkūrimo diena!
prisikėliau savo ZAZ 968M modelį, gavau istorinius numerius ir parmyniau namo. Apėmė nostalgija. Dabar kilo noras ir poreikis imtis kitų nostalgiškų darbų, pavyzdžiui - susitvarkyti variklio darbą, nes užsikurti teko smarkiai pažaisti. Suprantu, kad po 15 metų stovėjimo karbiuratorių taip pat teks varyt sureguliuoti, bet ir žvakės, spėju nebus pačios geriausios būklės. Taigi keli klausimai:
* Ar ZAZ instrukcijoje nurodoma A23-1 tai tiesiog senesnė A23 versija ir vietoje jos galiu sukti A23-2 arba jos analogą? Jei tikėti gtshina puslapyje patiktu išsaiškinimu, tai turėtų taip būti.
* Nereikia A23 keisti kitokio karštumo žvake, jei važiuojama 95 benzinu, nes 80 o tuo labiau 76 neberasiu degalinėse? Permetęs tą ilgą nuverstą iš rusų kalbos straipsnį užuominų neradau.
PS Žvakių dar nebuvau išsisukęs - tik vakar vakare parvažiavau.
PPS Visus su Valstybės atkūrimo diena!
Re: Uždegimo žvakės
Dek br6hs ngk ir busi laimingas. Patikrinta.
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]