Ačiū už moralinį palaikymą. Nemalonus jausmas ir manę aplanko sutikus tokius vaizdus.
Na bet dirbame toliau. Bandau "varlių peryklą" naikinti su WD40. Du flakonus po 200ml jau išnaudojau ir nusipirkau trečią

.
Bloko paviršius ir gilzės iki stūmoklių apsivalė neblogai. Su WD40 bandžiau atmirkyti ir stūmoklius. Atsukau visus veleno kaklus ir veleno išimti neina nes trukdo smagračio dangtis.
Bendrai didesnė problema dėl uždžiuvusio variklio susidarė dėl automatinės sankabos pūslės. Norint ją nuimti reikia veleną prasukinėti kampu ir per kožuke tam skirtą skylę atsukti varžą ir vėl prasukti kol atsuki visus varžtus. O kaip čia prasuksi kai neleidžia švaistikliai

. Žodžiu darbas vyko kompleksinis. Atpalaiduoji veleną nuo kurio nors švaistiklio ir tada dirbi su tuo stūmokliu stuksenant su ąžuoline malka ir plaktuku. Rezultate atsilaisvino penki stūmokliai, galėjau atsukti automatinės sankabos pūslę, iškelti lauk veleną. Bet trečiame cilindre buvo tikra "varlių tvirtovė". Mirkiau, kaliau, kaitinau, o stūmoklis nei krust. Buvau atsinešęs ir statybinį parfuratorių, bet nesugalvojau kaip jo drebinimą sujungti su ąžuoline malka. Teko šios idėjos atsisakyti. Netekus vilties teko didinti plaktuką, na ir blokas išlaisvintas. Stūmokliai visi išliko sveiki

.
DSC05430.JPG
DSC05431.JPG
DSC05433.JPG
DSC05439.JPG
DSC05441.JPG
DSC05451.JPG
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.