
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Na joo, kėbulo darbų tikrai didelė krūva nusimato. Bet linkiu neprarasti motyvacijos! Susitvarkysit, ir turėsite gražų tvarkingą retą automobilį. Įdomu sekti darbų eigą toliau. 

Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 422
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Po truputį artėju iki to momento, kai reikės sustoti ardyti ir pradėti lipinti atgal. Išėmiau dugno likučius. priekinio lonžerono būklė pakankamai nebloga, išskyrus vietą, kur buvo užlėkta ant akmens tikriausiai. Skersinis dugno lonžeronas, netgi labai puikios būklės, neskaitant pačio jo krašto, kur jungėsi su slenksčiu. Ten metalas jau skystokas, nors realiai dar laikytų. Na o galinis deja visiškai negyvas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 422
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Nesu tikras ką daryti su priekiniu lonžeronu. Jo ištiesinti kogero nepavyks, jes jis yra suvirintas iš dviejų U formos profilių ir aš jų tiek neatitampysiu, nebent pjaustant dalimis. Kogero teks lenktą vietą pjauti lauk ir vietoj jos virinti naują, nors ir nelabai norisi tai daryti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 422
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Su galiniu lonžeronu liūdesys. Jų nėra pirkti ir jis pats, nors iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas, bet ištikro visokių išraitymų ir sudėtinių dalių netrūksta. Realiai jį reikia keisti visą. Kogero idealiausia būtų jį aplamai išimti ir tada pasidėjus ant stalo kaip pavyzdį bandyti gamintis naują. Bet tada jau reikės gerai pagalvoti kaip tvirtinti kėbulą, kogero pirma reikės įdėti atgal slenkstį. Ar bandyti keisti gabalais, išimant tik po dalį ? Kaip kas darot tokiais atvejais?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 422
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Po "vasaros atostogų" atėjo laikas ir Spaideriui:
- "pasimatavau" naują dugno skardą. Supratau, kad ją reikia persipjauti per pusę, nes taip ženkliai lengviau dirbti. Priekis tinka pakankamai gerai, iškyrus vieną šoną, kur originaliai yra lankas, o čia išlankstyta į statų kampą. Tuo pačiu pasižiūrėjau, ar priekinis lonžeronas nėra pakeltas į viršų. Vairuotojo pusės dugno buvo like tik fragmentai, todėl tik įstačius naują dugno panelę tapo aišku, kad jis tik suktas į šoną.
- "pasimatavau" naują dugno skardą. Supratau, kad ją reikia persipjauti per pusę, nes taip ženkliai lengviau dirbti. Priekis tinka pakankamai gerai, iškyrus vieną šoną, kur originaliai yra lankas, o čia išlankstyta į statų kampą. Tuo pačiu pasižiūrėjau, ar priekinis lonžeronas nėra pakeltas į viršų. Vairuotojo pusės dugno buvo like tik fragmentai, todėl tik įstačius naują dugno panelę tapo aišku, kad jis tik suktas į šoną.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 422
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Pakeičiau priekino lonžerono lenktą vietą. Pats jis tikrai geros būklės, viduje dar likę konservacinio tepalo likučių. Pačiu darbu nesu labai patenkintas. Paaiškėjo, jog gautas senas skardos lenkimo staklytes pačias reikia restautuoti. Labai išdilę kreipiančiosios ir niekaip neina išlenkti reikiamu radiusu, todėl nepavyko tiksliai atkartoti lonžerono matmenų. Na virinimo siūlės ir kantelis nesimatys po apsauginio bituminio ar kažko panašaus sluoksniu, bet vistiek kas kartą pažiūriu ir nervina 
Na ir reikės skirti vakarą MIG'o susiderinimui prie skardų, trūksta patirties

Na ir reikės skirti vakarą MIG'o susiderinimui prie skardų, trūksta patirties
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 422
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Darbai po truputį juda į priekį. Tvarkau smulkius dalykus, pervirinau priekinio lonžerono dalį. Dabar darbu esu patenkintas. Tvarkomos dalys kaip ir genėtinai sveikos, tačiau metalas pakorėjęs, kai kur kiaurai, tad kogero geriau visgi keisti naujai, o ne virinti taškais.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 422
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 422
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Na ir galinis lonžeronas. Jį keisiu gabalais rėme. Pilnai išlenkti nepavyks, išlikę skardų profiliai ir vietos leis jį atgaminti kuo tiksliau originalo. Viršutinė dalis negyva visai, apatinė pradžioje atrodė pakankamai neblogai, bet vėlgi, metalas smarkiai iškorėjęs, tad keičiu tas vietas naujai. Šiaip klausimas dėl lonžerono virinimo. Virinu taip, kad apatinės ir viršutinės dalių virinimo siūlės persidengtų. Bet gal dar papildomai būtų verta viduje virinimo vietas sustiprinti papildoma plokštele? Pliusas mano nuomone būtų tas, kad jo nesimatytų iš išorės, minusas gal papildomas pakilimas, trugdantis kondensatui pasišalinti iš vidaus..kokie būtų patarimai šioje vietoje?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 422
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Privirinta priekinė dugno dalis ir pakeista dalis galinio lonžerono,
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.