Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Vima
- Forumietis

- Pranešimai: 435
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Taip, reikėjo taip daryti prieš ardant. Na bet panašu jog suktas tik pats galas, nes atlikus dar visokių matavimų galima teigti, jog visas priekis iki durų galinio statramsčio tvarkingas. Na o galo skardas turėtų pavykti atsukti atgal remontuojant galinę dalį.
-
Direktorius
- Forumietis

- Pranešimai: 640
- Užsiregistravo: 16 Rgs 2004, 18:29
- Miestas: Šiauliai
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Ko nedirbam? Laukiam naujų foto. 
-
Vima
- Forumietis

- Pranešimai: 435
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Dirbam prie kito projekto ir jis neplanuotai užsitesė
-
Vima
- Forumietis

- Pranešimai: 435
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Na pagaliau sugrįžau prie Spaider'io. Vakar susitvarkiau priėjimą, atsisėdau ir bandžiau prisiminti kur, ką ir kaip planavau toliau daryti. Pirma įkelsiu kelias nuotraukas darbų, kuriuos padariau dar praeitą gruodį. Pirmas buvo parūdijusios pertvaros gabalo pakeitimas. Daryta su mintim, kad keičiant lonžerono vidurinę dalį turėsiu aukščio ribą, plius papildomai susitvirtins dugno pertvaros su slenksčiu. Vėliau pavyko, galima sakyti stebūklingai, gauti originalų lonžeroną (Su originalia įpakavimo dėže ir Alfa Romeo logo ant šono), tad tai man labai palengvins darbus.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Vima
- Forumietis

- Pranešimai: 435
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Prieš keičiant lonžeroną reikia labiau sutvirtinti galinį kairį šoną - sujungti kairį slenkstį su rato arka taip pat sutvirtinti (pakeisti ir suvirinti) kai kurias pertvaras. Dabar viskas kabo ore dėl korozijos ir dėl belenkaip suvirintų skardų, nėra tiksliai aišku kas ir kurioj vietoj turi būti. nusprendžiau išimti išorinę arkos dalį, arba tai, kas buvo iš jos likę, tada laikinai susimontavus ant sparno nupirktą išorinę remontinę panelę, pagal jos formą išsistatyti ir privirinti rato arkos išorinę dalį. Tada ją sujungti su slenksčiu ir pradėti toliau tvarkyti visas reikalingas pertvaras. Ir tik tada pradėti galvoti apie lonžerono keitimą.
Rato arkos išorinės dalies išėmimas buvo darbas ne iš lengvųjų. Taip pat atradau, jog ankščiau ją remontuojant tarp sparno ir arkos buvo patekęs ir privirintas galinio dangčio atidarymo trosas. Pradžioje galvojau, jog šiaip užstrigęs, bet pasirodo jis ir negalėjo veikti.
Taip pat nesu tikras ar turi būti ta apvali skylė vidinės arkos viršuje. Čia kaip ir galėtų būti skylė visokiems moviliams pripūsti, bet kitoje pusėje jos nėra.
Rato arkos išorinės dalies išėmimas buvo darbas ne iš lengvųjų. Taip pat atradau, jog ankščiau ją remontuojant tarp sparno ir arkos buvo patekęs ir privirintas galinio dangčio atidarymo trosas. Pradžioje galvojau, jog šiaip užstrigęs, bet pasirodo jis ir negalėjo veikti.
Taip pat nesu tikras ar turi būti ta apvali skylė vidinės arkos viršuje. Čia kaip ir galėtų būti skylė visokiems moviliams pripūsti, bet kitoje pusėje jos nėra.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Vima
- Forumietis

- Pranešimai: 435
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Gal kas Kaune ar Kauno raj galėtų iš 1 mm juodos skardos išlenkti iki 2 m ilgio U formos su pratesimais šonuose ( ___|---|___ ) lovelį? (Matmenys: 20mm - 10 mm - 20 mm - 10 mm - 20 mm). Reikėtų 2 vnt.
-
Vima
- Forumietis

- Pranešimai: 435
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Trumpas darbelis sutvirtinant priekinį statramstį. Nevisai gražiai gavosi išvalcuoti kiaurymes,bet neturėjau tinkamo antgalio. Dabar jau įsigijau, tad ateityje turėtų gautis gražiau. Ši vieta pilnai užsidaro iš visų pusių, tad brokelis labiau užgaunantis savimeilę, nei kad ateityje kur nors matysis
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Vima
- Forumietis

- Pranešimai: 435
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Pasimatavau naujas dalis: galinio kairio sparno remonto panelę ir vidinę arkos dalį. Viskas tinka kaip ir neblogai, išskyrus keistą vidinės arkos lenkimą, kurio paskirties niekaip nesuprantu. Dalis kaip ir turi tikti visiems Spaider'iams, nes galiniai sparnai, išskyrus galinių lempų vietas, identiški. Visi naujadarai, nesvarbu kurioj parduotuvėj pirktum, turi šį lenkimą. Nesuprantu ką su juo daryti
Palikti kiauro negalima, nes vanduo ir dulkės pateks į bagažinę, užpildyti siūlių hermetiku irgi abejotinas sprendimas. Kogero teks bandyti kažkaip perlankstyti, bet gražiai nesigaus. Žodžiu kolkas neįsivaizduoju, o ir interneto forumuose sprendimo neradau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Vima
- Forumietis

- Pranešimai: 435
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Primatavimas ant sparno. Viskas kaip ir neblogai. Kogero keisiu visą remontinę sparno detalę, nes senasis sparnas gana smarkiai palamdytas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
augism
- Forumietis

- Pranešimai: 651
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Kai detalės gaminamos savo rankomis, tai jau ne šiaip atkūrimas. Tai kūryba. Sveikatos Jums ir to paties entuziazmo!