Vieną kartą teko tokią operaciją daryti, kai Riga 1 galinį sparną reikėjo išoperuoti. Tik su grąžtu. Ėmiau lygiai tokio pat diametro, kaip taškinis suvirinimas, atrodo 6 mm. Jei kraščiukai ir lieka neatgręžti, tai labai nedaug, ir jau viską nugręžus sujudini, atplyšta.
Abi dalis šveičiau nuo rūdžių ir vėl vėl sudėjau. Kiek atsimenu, nevirinau, o klijavau šiuolaikiniais kiljais ir autodalių parduotuvės. Sustingę kaip guma. Tikslų pavadinimą būtų galima rasti mano temoje apie Riga 1.
Rašykite kuo daugiau, tema įdomi ir skaitoma.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
augism
- Forumietis

- Pranešimai: 656
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 778
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)
Iš donorinio gabalo išsiimu porą skardos gabalų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 778
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)
Truputį gavos skylių nereikalingų. Bet kuo toliau tuo geriau gaunas. Kniedes gerai nugrežiojant tarp skardų įvaryti pleištą. Taip mažiau prasigrežia kiaurai, geriau jaučiasi kada metalas jau atsiskirinėja.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 778
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)
Pjaunu lauk tą pačią vietą iš kėbulo. Iki galo visko neišpjovinėjau. Palikau kad ant kažko laikytusi visas kampas. Smėliavimui bus jau atvira prieit. Nebetrugdys. O po to išsipjausiu kiek dar reiks. Biški baisu kad nepradėtų linkt. Nors ten ir taip ant nieko nesilaikė.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 778
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)
Darbas pasirodė sakyčiau visai įdomus. Norėčiau paklaust kokio storio skardas naudojat virinimui? Kokio storio skarda normaliai pasiduoda įvairių formų išbangavimams suformuot?
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1292
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)
Sveiki. Lakstymui lengvai pasiduoda 1.0mm. Dirbant su 1.2mm lankstymas sunkesnis, bet gaminys gaunasi solidesnis. Bet stogų, palangių skardininkai lanksto 0,5mm skardas, ar jie lenktų 1,0mm nežinau. Tai toks ir atsakymas - priklauso kokio tvirtumo įrankius turėsite plieno lankstymui, bet 1,0mm manau reikia.
-
augism
- Forumietis

- Pranešimai: 656
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)
Jei klausimas dėl skardos storio virinimui, tai man yra virinę mopedo sparną, ten 0,5 mm. Bet jau reikia suvirintojo su teisingu aparatu ir teisingom rankom. Manyčiau, 1 mm virinimas bus pakankamai komfortiškas, o 1,2 mm, kaip minėjo Kęstutis, bus jau sunkiau lenkt, nors tvirtumo ir patogumo virinimui daugiau. Aš imčiau 1 mm.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 778
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)
Nuimti lopymai priekinio domkrato vietų. Tas pats laukia kitam šonui.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 778
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)
Radau internete kaip turėtų atrodyti domkratų vietos. Kas nors esat matę tokias atsargines dalis? Jeigu kas turit nupirkčiau.
Kaip suprantu čia priekiniai. Tik nelabai suprantu kam skirta ta kišenė virš rėmo dalies.
Gal kas turit foto galinių?
Kaip suprantu čia priekiniai. Tik nelabai suprantu kam skirta ta kišenė virš rėmo dalies.
Gal kas turit foto galinių?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Geodezininkas
- Forumietis

- Pranešimai: 778
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Re: Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)
Atrodo radau ir be kišenių. Kaip ir tokie turėtų ir būti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.