Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Vykdomas projektas FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1272
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų

Standartinė kęstutis »

Senai, senai buvo įsigytas automobilis FORD prefect 1956m. Bet kadangi jis labai didelis "puvėkas" tai niekaip nekilo rankos jį pradėti gaivinti.
Tai anglų gamybos FORDas. Šis modelis gamintas 1953-1959 metais. Keturių durų vadinosi -prefect, o dviduris -anglia. Jie pagrinde buvo gaminami Jungtinės karalystės ir Australijos rinkoms - dešinvairiai. Bet dalis buvo eksportuojama ir kitur. Šis auto parvykęs iš Švedijos - tai vairas kairėje pusėje. :puiku:
Variklis 1172cc- 1,2 litro, seno tipo - vožtuvai bloke , greičių dėžė mechaninė -3 pavaros į priekį.
Šį pavasarį nuspręsta bandyti jį pradėti remontuoti. Taigi truputis darbų jau daroma.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 757
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų

Standartinė Geodezininkas »

Sveikinu su pradžia. Turi panašumų į moskvičių. Bėgiai grindyse jau orginaliai ėjo?
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1272
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų

Standartinė kęstutis »

Taip bėgiai grindyse ėjo originaliai. Pridedu kelias foto iš auto instrukcijos knygelės skirtos švedams. Viršelyje vairas pavaizduotas kairėje, bet važiuoklės schema palikta nepataisyta -vairu dešinėje :D .
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1272
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų

Standartinė kęstutis »

Salono "baisybės" :x
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 757
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų

Standartinė Geodezininkas »

Kaip dugnas?
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų

Standartinė Vima »

Kada Kęstuti pradėsite galvoti apie muziejaus atidarymą:) Šitiek eksponatų jau pas Jus
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1272
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų

Standartinė kęstutis »

Ačiū už komplimentus, bet apie muziejus ar ekspozicijas negalvoju. Yra pradėtų projektų kurie stovi nejudinami, laikas eina atsiranda kas naujo, o seni projektai stovi tai kam ko trūksta , ar noro nėra ir visur spėti neužtenka laiko. Problema, kad tokie projektai labai imlūs laiko atžvilgiu ir greitai pasidaryti nieko neina. Na judame į priekį savo malonumui ir tiek, o kas išeis taip ir bus :roll: .
Dėl dugno: dalis dugno supuvę, slenksčiai supuvę, sparnų apačios supuvę, vienos galinės durys taip pat supuvę.
Ko nebuvau matęs, kad skardų metalas iš vidau negruntuotas. Dėl garso izoliacijos ant pliko metalo dengta smalos danga ir po to viskas dažyta. Bet su laiku ta smala sutrūkinėjo, ten kaupėsi drėgmė, smala atšoko ir liko nuogas metalas rūdyti. Žodžiu Fordas anglams stūmė pigias technologijas.
Nuėmus medžiagines lubas, nukrito ir smalos gabalai nuo stogo - stogas iš vidaus atrodo tragiškai, ten be smėlio neišsisuksiu. Galinio kapoto vidus vėl, be smalos ir pliku metalu. 88888)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 438
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų

Standartinė Vima »

Įdomus ir pas mus retai sutinkamas automobiliukas (net nesu tikras ar esu matęs aplamai), kuriam tikrai pasisekė kad pateko pas Jus. O mes imam užrašų knygutes ir mokomės
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1272
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų

Standartinė kęstutis »

Rasti automobilyje svetimkūniai: :foto:
Bagažinėje pelių lizdas :shock: , o variklio skyriuje, pridėtas variklio aušinimo skysčio pašiltintojas naudojamas žiemos metu, nuo 220V įtampos. :D
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vidminas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 565
Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
Miestas: Vilnius

Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų

Standartinė Vidminas »

Ooo, malonu matyti, šiuo metu restauruoju 1936 Ford Y. Tai yra Small Ford linijos , gamintos Europos rinkai (pagrinde Anglijai ) " pradininkas" . Per visą šių Fodų gaminimo periodą variklis ir nemažai važiuklės dalių nesikeitė iš esmės. Mano variklis 933 cm2. Yra keletas filmųkų Retromobile youtube .Su automobiliu gavau ir nemažai dalių tinkančių ir šiam modeliui , bet netinkančių manajam. Jūsiškis salonas įdealus palyginus su manuoju. Sėkmės restauruojant.