Dėl užvedimo, būtų smagu išgirsti, bet tas prikonstravimas aušinimo, kuro padavimo, dėl gražaus ir tvarkingo darbo reikia ir kokio duslintuvo. Tai šį norą slopinu - ateis laikas, bus ir garsas.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1291
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Kiek pavyko rasti senų dažų likučių, tai ant dėžes jų buvo daugiau, nes buvo paskendusi tepaluotame purve, o variklyje dažų likutis minimalus dėl rūdžių, bet matosi žalias. Manykime, kad žalios spalvos atspalvis panašus originalui.
Dėl užvedimo, būtų smagu išgirsti, bet tas prikonstravimas aušinimo, kuro padavimo, dėl gražaus ir tvarkingo darbo reikia ir kokio duslintuvo. Tai šį norą slopinu - ateis laikas, bus ir garsas.
Dėl užvedimo, būtų smagu išgirsti, bet tas prikonstravimas aušinimo, kuro padavimo, dėl gražaus ir tvarkingo darbo reikia ir kokio duslintuvo. Tai šį norą slopinu - ateis laikas, bus ir garsas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1291
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Išimtas galinis tiltas. Tiltas apvarvėjęs tepalu , per kardano antgalį ir pusašių galus.Tepalas išleistas švarus, tai reduktoriaus neskleisiu. Tilto balkis su reduktoriumi viename smėliuotas, gruntuotas. 
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1291
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Galinio tilto pusašių konstrukcija keista
pusašių sukimo perdavimas į stabdžių būgnus vyksta per konusą ir šplintą. Bet pusašio guolis stovi stabdžių būgne ir guolio vidinė trinties dalis stovi tiesiai ant galinio tilto balkio viršaus ir nesimato kad ten kas būtų keičiama
.
Guoliai nėra blogo stovio, tai juos paliksime. Reikia keisti riebokšlius. Vidinis matmuo 38mm, bet išorinis 63,5 - vadinasi colinis. Radau pirkti panašius su išoriniu 63,6mm. Bet jie netiko, nes išorinė riebokšlio briauna padaryta su konusu. Gavosi taip, kad konusas ne į tą pusę
, dedant antraip metalai kimba vienas su kitu ir pavyktų įdėti, bet dedant kaip reikia jis tampa per didelis ir pastatyti šansų nėra. Teko ieškoti ir pirkti kitus. Bet keistenybė vėl, dėžutė corteko, o riebokšlis TC - ar jis ne kinietis 
Guoliai nėra blogo stovio, tai juos paliksime. Reikia keisti riebokšlius. Vidinis matmuo 38mm, bet išorinis 63,5 - vadinasi colinis. Radau pirkti panašius su išoriniu 63,6mm. Bet jie netiko, nes išorinė riebokšlio briauna padaryta su konusu. Gavosi taip, kad konusas ne į tą pusę
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1291
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Išardytos lingės. Lingių lakštai smėliuoti ir gruntuoti. Pakeistas galinio tilto reduktoriaus kardano riebokšlis. Riebokšlis vėl buvo colinių matmenų, bet čia sprendimas lengvesnis - riebokšlio dangtelis pratekintas į milimetrinę sistemą. 
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1291
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Nudažytas tiltas, lingių lakštai ir stabdžių būgnai. Lingės surinktos, liko joms uždėti sąvaržas 
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Vima
- Forumietis

- Pranešimai: 444
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: FORD Prefect de luxe 100E - 1956metų
Na bet ir greičiai pas Jus 