del tu groteliu. as bandziau perskaiciuoti, bet man gaunasi 5 ilgi ir 4 trumpi strypeliai, kaip ir nuotraukoje..gedass rašė:cia m-20 nuotraukoje... bent groteliu skaicius tikrai nesutampa
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Atsakyta: 1951 Warszawa M20
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
AGspecial
- moderatorius

- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Visiškai teisingai, pažiūrėjau savo PobiedąAGspecial rašė:del tu groteliu. as bandziau perskaiciuoti, bet man gaunasi 5 ilgi ir 4 trumpi strypeliai, kaip ir nuotraukoje..gedass rašė:cia m-20 nuotraukoje... bent groteliu skaicius tikrai nesutampa
Forume rašome lietuviškai.
!!!
-
Paulius43
- Forumietis

- Pranešimai: 1354
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
- Miestas: neKaunas
Cia topas!...gedass rašė:gal rusai kopijavo nuo ko nors automobilius ?
Siaip as kazkodel irgi galvojau, kad cia kokia nors kinietiska/korejietiska kopija. Man dar kliuna emblema, atrodo truputi kitokia nei Pobedos. O kad butu kazkoks originalus Pobedos prototipas - neimanoma, nes masina identiska Pobedai
-
gedass
- JUODA ZONA

- Pranešimai: 373
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2005, 22:46
- Miestas: Klaipeda
-
Vairuotojas
- Forumietis

- Pranešimai: 449
- Užsiregistravo: 12 Geg 2006, 22:31
- Miestas: Šiauliai
va ka radau:
GAZ-M20 Pobeda (Russian:ГАЗ-М20 Победа) is a passenger car produced in the Soviet Union by GAZ from 1946 until 1958. It was also licensed to Polish FSO.
The first "Pobeda" model car was manufactured in the Soviet Union (chief engineer Andrei A. Liphart). "Pobeda" means "Victory" and it is not accidental. The car's first tests were conducted at Gorkovski Car Plant (GAZ) in 1943, when the victory in the Great Patriotic War (WWII) was dawning. The plant was later heavily bombarded, but the work did not stop for a moment. The first prototype was ready on November 6th, 1944. It was approved, and on June 21st, 1946, the first serial car was manufactured. This car had become permanent income item for Soviet’s export for a long time. Since 1951 under the Soviet Union license it had been produced in the Polish People’s Republic FSO (Fabryka Samochodów Osobowych) Car Plant, Warsaw and in addition some amount of this brand was produced in Pyongyang, North Korea.
GAZ-M20 Pobeda (Russian:ГАЗ-М20 Победа) is a passenger car produced in the Soviet Union by GAZ from 1946 until 1958. It was also licensed to Polish FSO.
The first "Pobeda" model car was manufactured in the Soviet Union (chief engineer Andrei A. Liphart). "Pobeda" means "Victory" and it is not accidental. The car's first tests were conducted at Gorkovski Car Plant (GAZ) in 1943, when the victory in the Great Patriotic War (WWII) was dawning. The plant was later heavily bombarded, but the work did not stop for a moment. The first prototype was ready on November 6th, 1944. It was approved, and on June 21st, 1946, the first serial car was manufactured. This car had become permanent income item for Soviet’s export for a long time. Since 1951 under the Soviet Union license it had been produced in the Polish People’s Republic FSO (Fabryka Samochodów Osobowych) Car Plant, Warsaw and in addition some amount of this brand was produced in Pyongyang, North Korea.
-
Vairuotojas
- Forumietis

- Pranešimai: 449
- Užsiregistravo: 12 Geg 2006, 22:31
- Miestas: Šiauliai
-
Paulius43
- Forumietis

- Pranešimai: 1354
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
- Miestas: neKaunas
-
Gintukas
- Forumietis

- Pranešimai: 4780
- Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47
-
Paulius43
- Forumietis

- Pranešimai: 1354
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
- Miestas: neKaunas
-
AGspecial
- moderatorius

- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius