Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Autora: Chevrolet Monte Carlo

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius

Standartinė LaurynasC »

Jo, Ričkos aparatas vertas dėmesio kiek girdėjau :taip:
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Vartotojo avataras
AUTORA
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 400
Užsiregistravo: 02 Lap 2005, 12:20
Miestas: Siauliai

Standartinė AUTORA »

Na su Camaro nesilyginčiau, o kas liečia Saab tai galvoju kad kaip tik ilgoj distancijoj padaryt galima ja. Apie trumpa manau nėra ko kalbėti - man juk isišvankuoti reikia:)

MONTE CARLO :
Wheelbase 2946 mm 116 in
Track front 1530 mm 60.2 in
rear 1505 mm 59.3 in
Length 5226 mm 205.7 in
Width 1918 mm 75.5 in
Height 1334 mm 52.5 in
Length:wheelbase ratio 1.77
Ground clearance
Kerb weight 1617 kg 3565 labai
Engine
Manufacturer GM
Type V-8
OHV
16 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 5
Construction
Bore × stroke 101.60mm × 88.40mm
4 in × 3.48 in
Bore/Stroke ratio 1.15
Displacement 5733 cc
(349.849 cu in)
Unitary capacity 716.63 cc/cylinder
Compression ratio 9.00:1
Fuel system 1 Ro carb
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter
Max. output 253.5 PS (250.0 bhp) (186.4 kW)
@4800 rpm
Max. torque 468.0 Nm (345 lbft) (47.7 kgm)
@2800 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 43.6 bhp/litre
0.71 bhp/cu in
Specific torque 81.63 Nm/litre
Note: A value of -1 means that
the car cannot attain that speed.
0-50mph (80 km/h)
0-60mph
0-100km/h
0-100mph
80-120km/h
(50-70mph)
in top
0-Quarter-mile
0-Kilometre
Top speed
Fuel Consumption
CO2 Emissions
Power-to-weight 154.61 bhp/ton
YR TAIP KAIP YR
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

AUTORA rašė:Na su Camaro nesilyginčiau, o kas liečia Saab tai galvoju kad kaip tik ilgoj distancijoj padaryt galima ja. Apie trumpa manau nėra ko kalbėti - man juk isišvankuoti reikia:)

...
ui, kiek nenaudingos informacijos :)
reikalas tame, kad turbinai reikia kazkiek laiko suveikti, bet po to tai jau skrenda... tuo tarpu daugelis turbut is savo asmenines patirties, ar draugu paskojimo atsimena, kad dideles kubaturos variklis jau ir prie mazu apsuku turi daug jegos, o kai dar su automatine deze, startas gaunasi puikiai :) be to, saab maksimalus greitis turetu buti didesnis uz kiek senesnioi amerikono. pvz., senieji 9000, su 2.3 16v turbo, mechanine deze, pasiekia 235km/h (900 su 2.0 turbo kiek letesnis, kazkas apie 215 km/h). turiu pasakyti, kad didesniu kaip 225 km/h vaziuoti niekada nesinorejo, o turbinos deka, automobilis lengvai greiteja tiek vaziuojant 90, tiek 190, ar greiciau ir tik variklio sukiu ribotuvas apsaugo nuo sprogimo... aisku, stabdziai, pakaba atitinkamai pritaikyti vaziuoti dideliu greiciu, todel saab'ai su galingais varikliais nera komfortiski vaziuojant per kelio nelygumus. kaip pagalvoji, kad tokius rezultatus pasiekia pries daugeli metu sukonstruotas seimyninis checbekas...

jauciu, "nugrybavome" i "pievas" ir reikia baigti tas ne sio forumo diskusijas, bo tuoj koks piktasa moderatorius isbars :oops:
Vartotojo avataras
AUTORA
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 400
Užsiregistravo: 02 Lap 2005, 12:20
Miestas: Siauliai

Standartinė AUTORA »

Šiai dienai atrodom mes taip:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
YR TAIP KAIP YR
Vartotojo avataras
AUTORA
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 400
Užsiregistravo: 02 Lap 2005, 12:20
Miestas: Siauliai

Standartinė AUTORA »

dar
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
YR TAIP KAIP YR
Vartotojo avataras
AUTORA
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 400
Užsiregistravo: 02 Lap 2005, 12:20
Miestas: Siauliai

Standartinė AUTORA »

dar
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
YR TAIP KAIP YR
Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius

Standartinė LaurynasC »

Auto atrodo tikrai įspūdingai.
Gaila tik, kad ratai priklauso "skonio" kategorijai, taip kad ginčytis dėl jų neišeina :hello: Jei kam įdomi mano nuomonė, aš būčiau dėjęs 15' plačius chromuotus "skardinukus" :wink:
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Vartotojo avataras
AUTORA
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 400
Užsiregistravo: 02 Lap 2005, 12:20
Miestas: Siauliai

Standartinė AUTORA »

Kas del dydžio tai 15 laaabai jau maži butu nes dabar 18 ir tai didesniu noretusi.
YR TAIP KAIP YR
Vartotojo avataras
Pelyte
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 485
Užsiregistravo: 23 Lie 2006, 18:44
Miestas: Kaunas

Standartinė Pelyte »

Puikiai pasidarbavai. Man gražu :boba:
pavargau kariaut
Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius

Standartinė LaurynasC »

AUTORA rašė:Kas del dydžio tai 15 laaabai jau maži butu nes dabar 18 ir tai didesniu noretusi.
Užmiršau paminėti, kad padangas reikėtų "balionus" dėti. Plačios pilno profilio padangos užpildytų arkas kaip priklauso.
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.