Kai paklausai variklio, tai girdi:"rreng-teng-teng-teng!", o kaip gražaiai atrodo...[/quote]
Dvitaktis?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Atsakyta: DKW Monza
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4225
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
laurynas400 rašė:Kai paklausai variklio, tai girdi:"rreng-teng-teng-teng!", o kaip gražaiai atrodo...
Dvitaktis?[/quote]
Taigi paskaityk markes pavadinima.O gal kartais zinai DKW-keturtakti?
Tai gan retas automobilis is viso buvo pagaminta 230 automobiliu...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4225
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Koks tai automobilis Nr.299
Siek tiek istorijos:...
.....nepaprastai populiarus tarp amerikieciu.Pasaulinis rekordininkas,nors buvo isleista ribotas kiekis-tik 230 egzemplioriu-"DKW MONZA".Automobilis pavadintas pasaulinio garso lenktyniu trasos garbei.
Kur pirma karta pokarineje istorijoje lenktyniniai AUTO UNION automobiliai pasieke nematytu pasiekimu.1956m."DKW MONZA"pasieke naujus pasaulinius rekordus automobiliu klaseje su varikliais iki 1100ccm,distancijose:4000,5000,10000 myliu,o taip pat "laiko lenktynese":48val.,72val.....
Po eiles pergaliu 1954m.ir 1955m. Europos lenktynese ir raliuose su "DKW 3=6 Sonderklasse",du lenktininkai pradejo kurti kebula naujam modeliui.Guenther Ahrens ir Albrecht W.Mantzel suprojektavo visiskai nauja automobili paeme uz pagrinda"3=6"su isskirtinai lengvu plastikiniu kebulu.Kebula pagaminokompanija "Dannenhauer & Stauss"Stutgarte.Pirma prototipa sio modelio parode 1955m.Frankfurte vykusioje tarptautineje automobiliu parodoje.Prekybai buvo pateiktas 1956m.po garsiu pergaliu.Keista,bet didzioji dalis egzemplioriu buvo eksportuojama i JAV.,ten sis lengvas plastikinis kupe tapo labai populiariu.
Neziurint kuklaus galingumo(44A.J.) 3 cilindru eileje dvitaktis variklis automobilui leisdavo pasiekti ispudinga greiti: 140 km/h.1956m sios "DKW
MONZA"pardavimo kaina buvo 10500 markiu.Pagaminta ju buvo nedaug,nes kompanija jau dirbo prie kito- ne ka maziau ispudingo sportinio modelio "Auto Union 1000 Sp"automobilio projekto.Sis automobilis dienos sviesa isvydo 1957m.
.....nepaprastai populiarus tarp amerikieciu.Pasaulinis rekordininkas,nors buvo isleista ribotas kiekis-tik 230 egzemplioriu-"DKW MONZA".Automobilis pavadintas pasaulinio garso lenktyniu trasos garbei.
Kur pirma karta pokarineje istorijoje lenktyniniai AUTO UNION automobiliai pasieke nematytu pasiekimu.1956m."DKW MONZA"pasieke naujus pasaulinius rekordus automobiliu klaseje su varikliais iki 1100ccm,distancijose:4000,5000,10000 myliu,o taip pat "laiko lenktynese":48val.,72val.....
Po eiles pergaliu 1954m.ir 1955m. Europos lenktynese ir raliuose su "DKW 3=6 Sonderklasse",du lenktininkai pradejo kurti kebula naujam modeliui.Guenther Ahrens ir Albrecht W.Mantzel suprojektavo visiskai nauja automobili paeme uz pagrinda"3=6"su isskirtinai lengvu plastikiniu kebulu.Kebula pagaminokompanija "Dannenhauer & Stauss"Stutgarte.Pirma prototipa sio modelio parode 1955m.Frankfurte vykusioje tarptautineje automobiliu parodoje.Prekybai buvo pateiktas 1956m.po garsiu pergaliu.Keista,bet didzioji dalis egzemplioriu buvo eksportuojama i JAV.,ten sis lengvas plastikinis kupe tapo labai populiariu.
Neziurint kuklaus galingumo(44A.J.) 3 cilindru eileje dvitaktis variklis automobilui leisdavo pasiekti ispudinga greiti: 140 km/h.1956m sios "DKW
MONZA"pardavimo kaina buvo 10500 markiu.Pagaminta ju buvo nedaug,nes kompanija jau dirbo prie kito- ne ka maziau ispudingo sportinio modelio "Auto Union 1000 Sp"automobilio projekto.Sis automobilis dienos sviesa isvydo 1957m.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1462
- Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
- Miestas: Vilnius