Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje
Moderatorius:Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
laurynas400 rašė:Tikrai ne. Jis įdomesnis kuo kitu...
O kuo jis idomesnis galima paklaust, gal tik kad retokas kiek tais... Nes firma gamino kibirus, o čia jau liukso klasės vos ne... gal apie tai?[/quote]
Idomesnis tuo,kad jam nereikejo benzino.Su tokiu automobiliu vienas oldtaimeristas atvaziuodavo i saskrydzius is tuometinio Leningrado.Paskutini karta Vilniuje galima buvo pamatyti 1987m.per didyji saskrydi ,vykusi "Zalgirio"stadione
laurynas400 rašė:Tikrai ne. Jis įdomesnis kuo kitu...
O kuo jis idomesnis galima paklaust, gal tik kad retokas kiek tais... Nes firma gamino kibirus, o čia jau liukso klasės vos ne... gal apie tai?
Idomesnis tuo,kad jam nereikejo benzino.Su tokiu automobiliu vienas oldtaimeristas atvaziuodavo i saskrydzius is tuometinio Leningrado.Paskutini karta Vilniuje galima buvo pamatyti 1987m.per didyji saskrydi ,vykusi "Zalgirio"stadione [/quote]
Tai viskas apie marke zinoma, tik klausimas kaip jis be benzo vaziavo.
Ir dar o vienaakius ciklopus dar galima kitaip vadint jei ne kibirais?
Ir dar o vienaakius ciklopus dar galima kitaip vadint jei ne kibirais?[/quote]
Nenorėčiau būti kategoriškas, bet pavadinti kibiru pirmąjį pasaulyje serijinį automobilį su pontoninio tipo kėbulu (pagaminta per 12 tūkstančių) oldtaimeristui turėtų liežuvis neapsiversti...
AWD rašė:Ir dar o vienaakius ciklopus dar galima kitaip vadint jei ne kibirais?
Nenorėčiau būti kategoriškas, bet pavadinti kibiru pirmąjį pasaulyje serijinį automobilį su pontoninio tipo kėbulu (pagaminta per 12 tūkstančių) oldtaimeristui turėtų liežuvis neapsiversti...[/quote]
Nežinau mįslės atsakymo, bet kaip čia išeina su ta pirmenybe pontoninio kėbulo srityje? Juk daugelyje šaltinių teigiama, kad pirmasis toks modelis- tai "Pobieda"
laurynas400 rašė:Skonio reikalas, man jie juokingai atrodo, kaip kibirai...
Ir dar viena lempa...taupumo sumetimais...
Tikiu, kad šiandien tie senoviniai automobiliai daug kam atrodo juokingai. Bet reikėtų pabandyti pažvelgti į juos to laikotarpio kontekste ir, gal būt, to meto žmogaus akimis...Atviras "Hanomag Komissbrot" trečiojo dešimtmečio automobilių sraute kur nors Berlyne atrodė labai moderniai, na, tarkim, kaip savo pasirodymo metais mažylis "smart", visiškai skyręsis nuo kitų automobilių. O jei toks "Hanomag" 1930 metais pravažiuodavo pagrindine Ežerėnų (žinote tokį miestą Lietuvoje?) gatve, tai jis atrodydavo vos ne kaip ateivis iš ateities.... O lempa tik viena todėl, kad dviejų didelių ten nelabai kur ir sumontuosi - automobiliukas siauresnis už motociklą su priekaba.
Raimis rašė:...bet kaip čia išeina su ta pirmenybe pontoninio kėbulo srityje? Juk daugelyje šaltinių teigiama, kad pirmasis toks modelis- tai "Pobieda"
Ar galėtų kas nors atsakyti į šiuos klausimus
Paskutinį kartą redagavo Raimis 03 Sau 2007, 19:29, redaguota 1 kartą(us).