Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Porsche356 ir Austin modeliu restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
Juoda_Meska
- Forumietis

- Pranešimai: 144
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 19:56
- Miestas: Vilnius/Druskininkai
Man kaškaip epoksidinis gruntas pasitikejimo nekelia
Manajam Camaro buvo tvarkomos kai kurios kritines vietos, buvo nusveista iki gryno metalo ir ušpurkšta šiuo gruntu (nežinau firmos kurios produktas buvo naudojamas) ir po puses metu tose vietose kur buvo nusveista ir užpurkšta epoksidiniu gruntu pradejo lyst rūdys. Automobilis stovi tikrai šiltame ir sausame garaže.
Aš pac nemačiau kaip šie darbai buvo atliekami nes visi darbai buvo atliekami prieš nuperkant automobilį.
Manajam Camaro buvo tvarkomos kai kurios kritines vietos, buvo nusveista iki gryno metalo ir ušpurkšta šiuo gruntu (nežinau firmos kurios produktas buvo naudojamas) ir po puses metu tose vietose kur buvo nusveista ir užpurkšta epoksidiniu gruntu pradejo lyst rūdys. Automobilis stovi tikrai šiltame ir sausame garaže.
Aš pac nemačiau kaip šie darbai buvo atliekami nes visi darbai buvo atliekami prieš nuperkant automobilį.
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Aš taip pat esu pastebėjęs, kad jeigu detalė yra tik nugruntuota po kurio laiko pradeda rūdyti. Ir visiškai kitaip laiko dažytos detalės(kas be ko). O šiaip kažkada dirbdavome su ПФ markės gruntais ir nemanau kad jie būdavo labai blogi - daugybė žiguliukų iš praeito amžiaus tik dabar pareina į laužynus
. Kita vertus nieko amžino nėra-galvaniniu būdu dengtos detalės irgi surūdija.
-
Juoda_Meska
- Forumietis

- Pranešimai: 144
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 19:56
- Miestas: Vilnius/Druskininkai
-
capri
- Forumietis

- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
- Miestas: Vilnius
Paprastas gruntas (kad ir 2 komponentu) yra poretas ir pralaidus orui bei dregmei... Stai del ko atsiranda korozija. Jei plika skarda pries dazyma dengiama parastu gruntu nerekomenduojama netgi daryti slapio slifavimo, nes grunte pasilikus kazkiek dregmes - po dazymo labai greitai iskyla rudziu pusles..
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
-
Prinokes_ananasas
- Forumietis

- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 16 Bal 2006, 19:33
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Smėliasrove - optimaliausias būdas, bet galima ir vieliniu šepečiu( tik ne rankiniu, neužteks "apsukų"). Aš išsiaiškinau, kad geriausia šveisti mažomis apsukomis naudojant reguliuojamą bulgarkę, bet yra vienas minusas. Plieniniai šeriai nudyla iš vienos pusės ir šepetys pradeda nebekąsti todėl geriausia yra turbinkė su reversu. Perjungi į kitą pusę - ima vėl beveik kaip naujas. Geriausiai dirbti nuo 1000 iki 3000 apsisukimų.
-
Pofka1
- Forumietis

- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
Siūlėm apdirbti yra pirkti specialus "akmuo" (iš specialios grublėtos medžiagos primenančios akmenį pagamintas storas diskas dedamas ant bulgarkės), bet su juo reikia atsargiai dirbti, nes užkliudysi netyčia kokį kampą aštresnį ir atskilęs disko gabalas nežinia kur pataikys.Prinokes_ananasas rašė:o kaip teisingai virinimo siules apdirbti?
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40