Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Porsche356 ir Austin modeliu restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Truputį norėčiau pasiteisinti dėl to "niekas niekada nepamatys". Sakykim reikia atrestauruoti kokių penkių šimtų metų pilį. Iš kur paimti lygiai tokių to paties senumo plytų? Taigi pats restauravimas yra labai plati sąvoka. Ir čia VISKAS priklauso nuo savininko kišenės ir jo norų. Kada buvau pas tikrą porsche restauratorių aš iš pat pradžių paklausiau: - Kaip jūs manote kokias detales mums būtina turėti naujas šiai mašinai?. Atsakymas buvo toks: - You need everything! (jums reikės visko naujo). Tai nuo ko dabar viskas priklauso? Gal vėl nuo manęs ar nuo netikusio mano požiūrio į restauraciją? Taigi reziumuosiu taip: Duokit man restauruoti bet kokį modelį ir į susitarimą įtraukime tai, kad duosite man visas detales naujas kurias aš paprašysiu. Galiu prisiekti - rezultatais būsite patenkinti. Tai ar atsiras norinčių? Turime suprasti vieną dalyką, kad niekas iš nieko neatsiranda ir netgi meistras su aukščiausios prabos rankomis yra bejėgis ką nors padaryti iš nieko. Ir dar kartą noriu pasakyti, kad I'm not magician.
.
-
Montvydas
- Forumietis

- Pranešimai: 112
- Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41
visiskai pritariu BLACK. restauracija ir yra rastauracija o ne koks zaidimas "pakeisk senas detales naujom". Nes pries pradedant restauruoti sena auto tu niekada nesi tikras ar pavyks kokia pvz sena suluzusia ar supuvusia detale gauti nauja ar bent geros kokybes tai tenka ta pacia sena detale suremuontuot ar padaryt ka nors panasaus tai visas sitas veiksmas ir vadinasi restauracija - senos detales suremontavimas atstatymas(savaime aisku kad detale reikia atstatyt kuo arciau orginalo ir kuo meistriskiau). Pvz kur Black suremontavo supuvisi porso priekini sparna kuris anksciau dar buvo kazkokio nevykusio restauratoriaus su stiklo audiniu dar siek tiek atgaivintas manau kad dauguma siame forume ir ne tik save laikanciu auksiarankiais restauratoriais butu pasake reikia uzsakyti nauja ir baigta o Black tikrai parodei klase 8)
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
kitoks
- Forumietis

- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
nemanau, kad kas del paties parasytu tekstuisizeisti galiBlack rašė:Būtų malonu, kad niekas neįsižeistų dėl mano pasisakymų. Kartais galiu būti per daug tiesmukiškas. Ir nebūtinai viskas turi būti taip kaip aš manau..
jau berods esu sakes, bet pasikartosiu dar karta: darbas atliktas labai gerai - bravo
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Pratęsdamas austin Healey istoriją noriu pasakyti, kad bent jau šiame modelyje yra vadinamas Owerdrive. Tiems kas nesusidūrę pasakysiu , kad tai yra dar viena pavarų dėžė-greitintuvas (bent dydžiu beveik nenusileidžia), nuosekliai sujungta su pagrindine pavarų dėže ir panašiai per pusę pakelia 2, 3, 4 pavarų apsisukimus vien jungtuko pagalba ir išminant sankabą bei nuimant "gazą" perjungimo metu. Taigi tas Owerdrive atsieit buvo sugedęs, nes važiuojant atbuline eiga kažkodėl pradėdavo lyg sankaba buksuoti su tokiais ausiai nemaloniais garsais. Pats Owerdrive jungtuku įjungiamas per relę su magnetiniu pritraukėju. Vargais negalais išsiaiškinau, kad buvo sumaišyti laidai ant relės ir viskas pradėjo veikti be priekaištų.
Dar viena problema buvo su variklio darbu. Niekaip negalėjau sureguliuoti normalių apsisukimų ir važiuojant nebuvo švelnumo su akceleracija. Pasirodo kaltas buvo stabdžių vakuuminis stiprintuvas ( iš pat pradžių supratau kad jis neveikia, nes stabdžiai buvo labai sunkūs). Kadangi naujo užsakyti savininkas nenorėjo ( apie 300-350 dolerių) teko "užglušinti" vakuumo valdymo žarną, kuri kaip žinia yra sujungta su įsiurbimo kolektoriumi ir variklis pradėjo dirbti kaip laikrodis.
Dar viena problema buvo su variklio darbu. Niekaip negalėjau sureguliuoti normalių apsisukimų ir važiuojant nebuvo švelnumo su akceleracija. Pasirodo kaltas buvo stabdžių vakuuminis stiprintuvas ( iš pat pradžių supratau kad jis neveikia, nes stabdžiai buvo labai sunkūs). Kadangi naujo užsakyti savininkas nenorėjo ( apie 300-350 dolerių) teko "užglušinti" vakuumo valdymo žarną, kuri kaip žinia yra sujungta su įsiurbimo kolektoriumi ir variklis pradėjo dirbti kaip laikrodis.
-
Oldgytis
- Forumietis

- Pranešimai: 91
- Užsiregistravo: 05 Sau 2007, 19:08
- Miestas: TRD,N
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Nu įdedu paskutines fotkes kurias turiu su Austino vaizdais. Per paskutinį apsilankymą dar truputėlį pakeičiau variklio skyriaus vaizdą: sulitavau bei nudažiau radiatorių, nudažiau sparnuotę. Tokios spalvos turi būti pagal originalą, tačiau po kapotu, kaip matote, vaizdas nėra labai gražus. Bet čia ne mano kaltė, nes savininkas pradėjo organizuoti darbus ne nuo to galo. Vėliau aš jam taip ir pasakiau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
kadafi
- Forumietis

- Pranešimai: 131
- Užsiregistravo: 10 Sau 2007, 08:52
Black rašė:Dabar manau visi suprantate, kodėl aš gal kiek per daug emocianaliai reagavau į man pritaikytą "lietuvišką požiūrį" į restauraciją..
'teko "užglušinti" vakuumo valdymo žarną'
restauruoji masinas ir ta darai bent is nuotrauku neblogai.
bet neturi teises chalturint - pacio zodziai kad i sita modeli 35t E investuoti - tai kaip tau rankos kyla 'uzglusinti' ?! ka tu negali nupirkti tos detales savo inciatyva ir po visko priskaiciuoti prie galutines saskaitos?
taip dirbdamas niekada netapsi tikru ir gerbiamu restauratoriumi.
cia only my opinion... tu dirbi - tai tavo reikalas.