vipas rašė:pries kokius 12 metu lankydavausi miestelyje -Svencioneliai (Iganalinos raj.) , tai pamenu ten prie stoties stovejo daugybe senoviniu garveziu ir vagonu.
noras man tebuvo 15 m., bet paliko ispudi.
nežinau ar dar kas islike, bet turejau pasidalinti prisiminimais
Jo, ačiū Vipai. Jau lankiausi tenai, iš ties prieš 15-20 metų buvo, stovėjo, o po to iškeliavo "anapilin"...
Aš atsimenu zenkis kai dar buvau, kokių 5ių metų, tai porą kartų esu važiavęs iš Kupiškio į Subačių (Panevėžio kryptis), tai pakeliui link to Subačiaus stovėdavo garvežys, o gal ir du..Dabar tikrai neatsimenu.Tai va..Paliko irgi šiokį tokį įspūdį
vipas rašė:pries kokius 12 metu lankydavausi miestelyje -Svencioneliai (Iganalinos raj.) , tai pamenu ten prie stoties stovejo daugybe senoviniu garveziu ir vagonu.
noras man tebuvo 15 m., bet paliko ispudi.
nežinau ar dar kas islike, bet turejau pasidalinti prisiminimais
Jo, ačiū Vipai. Jau lankiausi tenai, iš ties prieš 15-20 metų buvo, stovėjo, o po to iškeliavo "anapilin"...
Juos pardave i metalo lauza arba isvilko kitur ..ir Svencioneliai yra Svencioniu rajone
Šiek tiek vėlesnis laikotarpis: šilumvežiai M62, pradėti gaminti 1964 metais (baigti gaminti 1976 m, vietoj jų gamino dviejų sekcijų šilumvežį 2M62), dar ir šiandien tampo Lietuvoje krovininius sąstatus.
O čia ir ženklas, kuris tvirtindavosi ant šių šilumvežių šono (pagamintas iš ketaus, sveria kokius 5 kg).
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Raims 27 Vas 2007, 16:58, redaguota 1 kartą(us).
Kiek girdėjau, parduoti ir supjauti į metalą...[/quote]
Visiškai teisingai - sunaikinti, kaip sunaikinti garvežiai, stovėję Subačiaus ir Švenčionėlių lokomotyvų rezervo bazėse. Niekam tos geležinės istorijos į rytus nuo Lenkijos sienos nereikia...Lenkijoje, Čekijoje, Vokietijoje, jau nekalbant apie Angliją ar JAV, išsaugota nemažai garvežių, dalis jų - važiuojantys. Lietuviams nereikia, mat, jie nuo arklo, jie tik žirgeliais nuo seno domisi...Įdomi politika - ignoruoti technikos paveldą. Laimei, dar Anykščių siaurukas veikia, gal pavyks Vilniuje pas energetikus kiek įvairesnės technikos muziejų sukurti... Viltis, kaip sakoma, miršta paskutinė...
Vokietijos technikos muziejuje Berlyne labai galinga ekspozicija skirta geležinkelio istorijai. Nuo medinių bėgių iki šių laikų geležinkelio.
Didelį įspūdį padarė III Reicho technika. Gaila, buvau su filmavimo kamera, o ne su foto aparatu.....va, kad ir toks lokomotyvas, tikrai manau, nušluostytų nosis net ir dabartiniams rusiškiems šilumvežiams
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo ramas71 01 Kov 2007, 12:06, redaguota 1 kartą(us).
Štai tie Vilniuje buve garvežiai, dagiau nei prieš 5 metus, tada važiavau pro šalį apžiūrėjau, gražu ir gaila jų buvo, tiesa nuotraukų kokybė nekokia bet... Prašom grožėkitės.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Štai įkeliu dar keletą man žinomų iki šiol išlikusiu lokomotyvų. Tai Panevėžio cukraus fabrike dirbęs, o dabar Šiaulių geležinkelio stotyje stovintis Suomiškas Kc4-332 siaurojo geležinelio lokomotyvas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.