Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Pobeda GAZ-20 - Ar verta pradėti restauruoti ?

Čia talpinamos nuotraukos ir video informacija

Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai

eledas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 20 Lap 2006, 15:21

Standartinė eledas »

Mes jau matem, kad darai stebuklus, bet gal siuo neuzsiimk :wink: Pagailek saves :-)
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Raimis rašė:Vaizdelis optimistiškai nenuteikia. Daug ko trūksta, kai kas neoriginalu (pvz. radiatorius).

aiskiausiai matomas vairas nuo 24os
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Iš Jūsų pasisakymų supratau, kad į metalo laužą tikrai dar negalima tos vargšelės atiduoti ( nuosprendis jai jau yra paskelbtas ). Jeigu susitarsiu su savininku reiks ją priglobti - dar vieną į komplektą nupirkus manau tikrai galėtų kažką pradėti tik reiks palaukti geresnių laikų kada galėsiu sau leisti padirbėti dėl savęs, o ne dėl kitų. :wink: .
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Jei yra kur pasidėt ir atiduoda už kainą, artimą metalo kainai, tai reikia pasaugot.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
m20
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 02 Lap 2005, 11:40
Miestas: Vilnius

Standartinė m20 »

Ziuriu, prietaisai neblogos bukles! Bet viena man keista: juk gan daug "pobedu" seimininku perdarydavo pavaru dezes valdyma, "kryzmindami" su GAZ 69 deze, kad svirtis butu ant grindu. O cia ziuriu dar likus prie vairo svirtis. Saunuolis seimininkas. Tik kam buvo det 24-a vaira, jau nebesuprantu... :shock:
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

m20 rašė:Ziuriu, prietaisai neblogos bukles! Bet viena man keista: juk gan daug "pobedu" seimininku perdarydavo pavaru dezes valdyma, "kryzmindami" su GAZ 69 deze, kad svirtis butu ant grindu. O cia ziuriu dar likus prie vairo svirtis. Saunuolis seimininkas. Tik kam buvo det 24-a vaira, jau nebesuprantu... :shock:

Pritariu- pavarų jungimo mechanizmas nedažnai pasitaiko. O surinkti jį iš atskirų detalių- sudėtinga.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

m20 rašė:Ziuriu, prietaisai neblogos bukles! Bet viena man keista: juk gan daug "pobedu" seimininku perdarydavo pavaru dezes valdyma, "kryzmindami" su GAZ 69 deze, kad svirtis butu ant grindu. O cia ziuriu dar likus prie vairo svirtis. Saunuolis seimininkas. Tik kam buvo det 24-a vaira, jau nebesuprantu... :shock:

Gal tais laikais žmogus taip tiuningą suprato(dėl vairo). :lol: . O šiaip už poros dienų žinosiu situaciją apie savininko užmačias dėl kainos. Man tikrai gaila ją būtų atiduoti rėznikams :cry: .
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Besiknaisiodamas radau, kodėl vairas nuo volgos. Nuotraukoje tai kas likę iš originalo. Man jau kilo minčių , kad tokį gerai išsilaikiusį karkasą būtų galima iš naujo aplipdyti ir suformuoti pagal originalą... O gal jau nusišnekėjau... Na bent viziją kaip tai padaryti tikrai turiu :wink: .
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

Black rašė:Besiknaisiodamas radau, kodėl vairas nuo volgos. Nuotraukoje tai kas likę iš originalo. Man jau kilo minčių , kad tokį gerai išsilaikiusį karkasą būtų galima iš naujo aplipdyti ir suformuoti pagal originalą... O gal jau nusišnekėjau... Na bent viziją kaip tai padaryti tikrai turiu :wink: .


forumietis "Pofka1" yra restauraves GAZ 21 vaira (ieskoti cia: http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?t=5133 ). gal gales pakomentuoti, vairo atstatymo planus...
Vartotojo avataras
capri
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 204
Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
Miestas: Vilnius

Standartinė capri »

pwxaz rašė:na kai norima tai viska galima bet realiai gali kainuoti daug...
as savo vietoje daryciau custom car


Man irgi atrodo, kad cia labai geras kandidatas i "custom"... Mano koncepcija butu tokia: kebulas pervirintas, bet per daug nelygintas ir glaistytas iki patenkinamo lygumo, dazytas juoda matine spalva. praktiskai jokiu chromuotu elementu, nebent tik priekines groteles ir (arba) buferiai. Salonas atitinkamo stiliaus: metalinis prietaisu skydas su galbut truputi daugiau nei originaliai prietaisu, originaliu arba "custom" vairu, originaliomis arba paimtomis nuo kokio seno limuzino sedynemis. Po kapotu bent V6 (pvz Ford 2,8-2,9) variklis (jokiu ten Opeliu ar BMW agregatu) su automatine deze. Priekine pakaba originali arba artimos originaliai konstrukcijos (pvz Ford Granada) su diskiniais stabdziais, galine - originali lingine (nebent tiltas stipresnis). Zinoma pakaba turetu buti gerokai suzeminta. Ratai - jokiu ten moderniu "blynu", o platinti originalus, dazyti juodai arba raudonai su chromuotais dangteliais (kaip ant neseniai forume pasirodziusios Pobiedos is Kauno)...

P.S. uz tokia nuomone tegul moderatoriai ir kiti senos rusiskos (ir ne tik) technikos myletojai manes prie sienos nekala, nes mano manymu jau geriau senas automobilis buna teisingai perdaromas, negu kad iskeliauja i metalo lauza ar supuva patvoryj... :)
Paskutinį kartą redagavo capri 06 Kov 2007, 17:48, redaguota 2 kartą(us).
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...