Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Pobeda GAZ-20 - Ar verta pradėti restauruoti ?
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
-
- Naujokas
- Pranešimai: 17
- Užsiregistravo: 20 Lap 2006, 15:21
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Iš Jūsų pasisakymų supratau, kad į metalo laužą tikrai dar negalima tos vargšelės atiduoti ( nuosprendis jai jau yra paskelbtas ). Jeigu susitarsiu su savininku reiks ją priglobti - dar vieną į komplektą nupirkus manau tikrai galėtų kažką pradėti tik reiks palaukti geresnių laikų kada galėsiu sau leisti padirbėti dėl savęs, o ne dėl kitų. .
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Naujokas
- Pranešimai: 6
- Užsiregistravo: 02 Lap 2005, 11:40
- Miestas: Vilnius
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
m20 rašė:Ziuriu, prietaisai neblogos bukles! Bet viena man keista: juk gan daug "pobedu" seimininku perdarydavo pavaru dezes valdyma, "kryzmindami" su GAZ 69 deze, kad svirtis butu ant grindu. O cia ziuriu dar likus prie vairo svirtis. Saunuolis seimininkas. Tik kam buvo det 24-a vaira, jau nebesuprantu...
Pritariu- pavarų jungimo mechanizmas nedažnai pasitaiko. O surinkti jį iš atskirų detalių- sudėtinga.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
m20 rašė:Ziuriu, prietaisai neblogos bukles! Bet viena man keista: juk gan daug "pobedu" seimininku perdarydavo pavaru dezes valdyma, "kryzmindami" su GAZ 69 deze, kad svirtis butu ant grindu. O cia ziuriu dar likus prie vairo svirtis. Saunuolis seimininkas. Tik kam buvo det 24-a vaira, jau nebesuprantu...
Gal tais laikais žmogus taip tiuningą suprato(dėl vairo). . O šiaip už poros dienų žinosiu situaciją apie savininko užmačias dėl kainos. Man tikrai gaila ją būtų atiduoti rėznikams .
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Besiknaisiodamas radau, kodėl vairas nuo volgos. Nuotraukoje tai kas likę iš originalo. Man jau kilo minčių , kad tokį gerai išsilaikiusį karkasą būtų galima iš naujo aplipdyti ir suformuoti pagal originalą... O gal jau nusišnekėjau... Na bent viziją kaip tai padaryti tikrai turiu .
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
Black rašė:Besiknaisiodamas radau, kodėl vairas nuo volgos. Nuotraukoje tai kas likę iš originalo. Man jau kilo minčių , kad tokį gerai išsilaikiusį karkasą būtų galima iš naujo aplipdyti ir suformuoti pagal originalą... O gal jau nusišnekėjau... Na bent viziją kaip tai padaryti tikrai turiu .
forumietis "Pofka1" yra restauraves GAZ 21 vaira (ieskoti cia: http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?t=5133 ). gal gales pakomentuoti, vairo atstatymo planus...
-
- Forumietis
- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
- Miestas: Vilnius
pwxaz rašė:na kai norima tai viska galima bet realiai gali kainuoti daug...
as savo vietoje daryciau custom car
Man irgi atrodo, kad cia labai geras kandidatas i "custom"... Mano koncepcija butu tokia: kebulas pervirintas, bet per daug nelygintas ir glaistytas iki patenkinamo lygumo, dazytas juoda matine spalva. praktiskai jokiu chromuotu elementu, nebent tik priekines groteles ir (arba) buferiai. Salonas atitinkamo stiliaus: metalinis prietaisu skydas su galbut truputi daugiau nei originaliai prietaisu, originaliu arba "custom" vairu, originaliomis arba paimtomis nuo kokio seno limuzino sedynemis. Po kapotu bent V6 (pvz Ford 2,8-2,9) variklis (jokiu ten Opeliu ar BMW agregatu) su automatine deze. Priekine pakaba originali arba artimos originaliai konstrukcijos (pvz Ford Granada) su diskiniais stabdziais, galine - originali lingine (nebent tiltas stipresnis). Zinoma pakaba turetu buti gerokai suzeminta. Ratai - jokiu ten moderniu "blynu", o platinti originalus, dazyti juodai arba raudonai su chromuotais dangteliais (kaip ant neseniai forume pasirodziusios Pobiedos is Kauno)...
P.S. uz tokia nuomone tegul moderatoriai ir kiti senos rusiskos (ir ne tik) technikos myletojai manes prie sienos nekala, nes mano manymu jau geriau senas automobilis buna teisingai perdaromas, negu kad iskeliauja i metalo lauza ar supuva patvoryj... :)
Paskutinį kartą redagavo capri 06 Kov 2007, 17:48, redaguota 2 kartą(us).
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...