
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Pobeda GAZ-20 - Ar verta pradėti restauruoti ?
Moderatoriai: Shumeras, TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 173
- Užsiregistravo: 26 Spa 2005, 16:20
-
- Forumietis
- Pranešimai: 564
- Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
- Miestas: Vilnius
Nesupratau ,ką čia bandei "išraityti".capri rašė:Man irgi atrodo, kad cia labai geras kandidatas i "custom"... Mano koncepcija butu tokia: kebulas pervirintas, bet per daug nelygintas ir glaistytas iki patenkinamo lygumo, dazytas juoda matine spalva. praktiskai jokiu chromuotu elementu, nebent tik priekines groteles ir (arba) buferiai. Salonas atitinkamo stiliaus: metalinis prietaisu skydas su galbut truputi daugiau nei originaliai prietaisu, originaliu arba "custom" vairu, originaliomis arba paimtomis nuo kokio seno limuzino sedynemis. Po kapotu bent V6 (pvz Ford 2,8-2,9) variklis (jokiu ten Opeliu ar BMW agregatu) su automatine deze. Priekine pakaba originali arba artimos originaliai konstrukcijos (pvz Ford Granada) su diskiniais stabdziais, galine - originali lingine (nebent tiltas stipresnis). Zinoma pakaba turetu buti gerokai suzeminta. Ratai - jokiu ten moderniu "blynu", o platinti originalus, dazyti juodai arba raudonai su chromuotais dangteliais (kaip ant neseniai forume pasirodziusios Pobiedos is Kauno)...pwxaz rašė:na kai norima tai viska galima bet realiai gali kainuoti daug...
as savo vietoje daryciau custom car
P.S. uz tokia nuomone tegul moderatoriai ir kiti senos rusiskos (ir ne tik technikos) myletojai manes prie sienos nekala, nes mano manymu jau geriau senas automobilis buna teisingai perdaromas, negi kad iskeliauja i metalo lauza ar supuva patvoryj...
Jei nepatinka originalaus restauravimo koncepcijos, eik į atitinkamus forumus ir propaguok "custom" koncepcijas.Nors del panašių užraitimų ko gero ir ten nepaglostis.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
- Miestas: Vilnius
8)
Taip ir maniau kad pylos gausiu...
As ir nepropaguoju kad visi seni automobiliai butu perdaromi... Tiesiog manau, kad nera didelio nusikaltimo nesuper reta ir nepergeriausiai issilaikiusi egzemplioriu paimti ir perdaryti... Beje perdaryti automobili taip, kad jis neprarastu savo "dvasios" taipogi reikia sugebejimu (neretai netgi didesniu, nei norint ji atstatyti iki 100% originalaus stovio)..
P.S. Pyktis nesiruosiu ir jei sio forumo seimininkai mano, kad tokioms mintims cia ne vieta - daugiau is manes bent jau siame forume tokiu pasisakymu negirdesite (nematysite)...

Taip ir maniau kad pylos gausiu...

P.S. Pyktis nesiruosiu ir jei sio forumo seimininkai mano, kad tokioms mintims cia ne vieta - daugiau is manes bent jau siame forume tokiu pasisakymu negirdesite (nematysite)...


Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
-
- Forumietis
- Pranešimai: 564
- Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Kad jau tokios "zajavos" pareina aš bandysiu gesinti ugnį
. Tautosaka pareina iš liaudies, o liaudis ugnies be dūmų nedaro. Yra tokia patarlė: turi burną - kalbėk. Ir dar: ginčuose gimsta teisybė. Tai va ką aš galvoju padaryti, kad ir avys būtų sveikos, ir vilkai sotūs. Šiai pobiedai reikia surasti porininkę kuri būtų normalesniame stovyje ir turėtų registracijos dokumentus. Tada būtų galima pradėti realų restauravimo projektą. Kaip žinia, tikrai atliktų vienas kėbulas iš kurio būtų galima daryti "custom' variantą. Suprantama, kad čia jau ne vienų metų darbas, bet mintis verta pamastymo.

-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Viskas logiška, tik tas kėbulas, kuris bus "kustominamas", vėl pasiliks be dokumentųBlack rašė:Kad jau tokios "zajavos" pareina aš bandysiu gesinti ugnį. Tautosaka pareina iš liaudies, o liaudis ugnies be dūmų nedaro. Yra tokia patarlė: turi burną - kalbėk. Ir dar: ginčuose gimsta teisybė. Tai va ką aš galvoju padaryti, kad ir avys būtų sveikos, ir vilkai sotūs. Šiai pobiedai reikia surasti porininkę kuri būtų normalesniame stovyje ir turėtų registracijos dokumentus. Tada būtų galima pradėti realų restauravimo projektą. Kaip žinia, tikrai atliktų vienas kėbulas iš kurio būtų galima daryti "custom' variantą. Suprantama, kad čia jau ne vienų metų darbas, bet mintis verta pamastymo.

Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
- Forumietis
- Pranešimai: 740
- Užsiregistravo: 30 Kov 2004, 16:16
- Miestas: Kėdainiai
Taip Black,jei turite vizija bei galite ja realizuoti,tai butu isties puiku,kad atsirastu žmogus galintis pagaminti vaira iš naujo ,kaip tai padarė Rusijos kolegos, ant seno vairo karkaso lieja nauja medžiaga.Pateiskiu viena nuotraukele kaip tai darė.Black rašė:Besiknaisiodamas radau, kodėl vairas nuo volgos. Nuotraukoje tai kas likę iš originalo. Man jau kilo minčių , kad tokį gerai išsilaikiusį karkasą būtų galima iš naujo aplipdyti ir suformuoti pagal originalą... O gal jau nusišnekėjau... Na bent viziją kaip tai padaryti tikrai turiu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Gaz-69A
+37061620070
+37061620070
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Siai procedurai reiktu sveiko vairu, kad pasidaryti forma liejimui.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
-
- Forumietis
- Pranešimai: 740
- Užsiregistravo: 30 Kov 2004, 16:16
- Miestas: Kėdainiai