Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
laurynas400 rašė: Kažkaip čia sumaliai kažką... Varikliai iki 82m buvo 7l, per akis, stabdžiai: kai kurios auto su abs taip nestabdo...Gabaritai didoki, bet kai į renginius gali pusė virtuvės baldų pasiimt irgi manau neblogai, stabilumas: masės ir gabaritų atžvilgiu yra geresnis nei muscle car, turiu ir camaro, dvigubai lengvesnis, bet ne dvigubai stabilesnis.
Sutinku, yra ir tokiu variantu. Neapibudinsi gi 5-mis komentaro eilutemis visu niuansu, liecianciu amerikietiskus auto
Panorau ir aš įkišti savo trigrašį. Kalbam apie auto (naujus ar antikvarinius-nesvarbu) ir tai reiškia, kad tai mus visus vienija. Jeigu visiems patiktų vienodi automobiliai manau šio forumo egzistavimas būtų betikslis, nes nebūtų iš ko daryti intrigos ar diskusijos. Man teko sutikti žmogų, kuris jau kokį 15 metų vžinėja senučiu "Fiat" kurį pats prieš 10 metų susiremontavo. Variklis berods 3 cilindrų, gal kokie 800cm2 ir dar dyzelinis, kuro sąnaudos 3l/100km, bet greitis ne daugiau 70 km/h. Jis net maikutę su fiato emblema nešioja ir su pasididžiavimu. Taigi, visi mes kažkuo alsuojame ir negalima mūsų už tai smerkti nei dėl didelės nei dėl mažos kubatūros.
tadas1991 rašė:idomu man kaip su tais neporiniais cilindru kiekiais. Maciau per telika neseniai 5 ciliku. Nebuna kazkokios tai vibracijos didesne negu lyginiam?
Ar nemanai, kad parašei visai ne į temą? Taip pat rekomenduoju atkreipti dėmesį į savo kalbą. Kol kas neoficialiai
Twisteris rašė:3) Isvaizdos didelis ir storas NULIS. Kaip jos buvo slykscios anksciau taip ir dabar isliko.
O man jos yra vienos iš gražiausių, ypač tokios kaip Cadillac Eldorado, Chevy Bel Air ir kiti rock'n'rollo laikų laivai, taip pat muscle cars 8)
Sunku suprasti man, kaip tokios mašinos gali nepatikt.
Twisteris rašė:3) Isvaizdos didelis ir storas NULIS. Kaip jos buvo slykscios anksciau taip ir dabar isliko.
O man jos yra vienos iš gražiausių, ypač tokios kaip Cadillac Eldorado, Chevy Bel Air ir kiti rock'n'rollo laikų laivai, taip pat muscle cars 8) Sunku suprasti man, kaip tokios mašinos gali nepatikt.
Pritariu Ledūkliui
Stovint prie tokių mašinų, su preciziškai plakančia aštuoniuke net oda pašiūrpsta iš malonumo. 8)
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Teko pavairuoti 1957 metų Mustangą kabrioletą... Po kapotu V8 - kubatūros nežinau... Tikrai nepajaučiau, kad būtų blogi stabdžiai ar kokie vairavimo nesklandumai, nebent jei gazą posūkyje per daug užmini... Jei biudžetas leistų tikrai ką nors panašaus įsigyčiau.
Black rašė:Teko pavairuoti 1957 metų Mustangą kabrioletą... Po kapotu V8 - kubatūros nežinau... Tikrai nepajaučiau, kad būtų blogi stabdžiai ar kokie vairavimo nesklandumai, nebent jei gazą posūkyje per daug užmini... Jei biudžetas leistų tikrai ką nors panašaus įsigyčiau.
Priklausomai nuo metų Mustangas galėjo būti 4.7 arba 5.8.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Black rašė:Teko pavairuoti 1957 metų Mustangą kabrioletą... Po kapotu V8 - kubatūros nežinau... Tikrai nepajaučiau, kad būtų blogi stabdžiai ar kokie vairavimo nesklandumai, nebent jei gazą posūkyje per daug užmini... Jei biudžetas leistų tikrai ką nors panašaus įsigyčiau.
Galai nesueina...
Kad mustangai pradeti gaminti nuo 1964 metu... 1966 metais ju buvo prikepta jau limonas.
O del stabdziu jei nieko nepastebejai, tai gal tavo masinoje su stabdziais ne viskas tvarkoj? Mustange specialiai yra paliktas platus stabdziu pedalas, kad galima butu ji minti abiejomis kojom...Ten juk ir prieky ir gale stovi bugniniai stabdziai, o jie net teoriskai negali buti tokie patys funkcionalus ir komfortiski, kaip diskiniai...
Kiek as prie mustango vairo sedejau, tiek saltas prakaitas ispildavo, nes net ir stovint sankryzoje reikia nemazai fiziniu pastangu, kad islaikyti masina vietoj...nes musiskis automatas, 5,8 motoras...stumia masina, kad turi stabdziu pedala is visu jegu laikyt.....o tu sakai su stabdziais ten nieko nepastebejai...