Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Supratau . Kadangi esu perkeltas, tai jau esu priskirtas Hot-URODŲ kategorijai.
1. Norėjau sparną dažyti spalva, o jo laikiklius kaip ir visą armatūrą juodai. Teko piauti kniedes, nes kitaip neišeitų tvarkingai nudažyti. Ieškojau būdo, kaip negadinant bendro vaizdo, pritvirtinti sparną nepažeidžiant dažų.
2. Radau štai tokius iš išorės atrodančius lyg ir chromuotos kniedės varžtus, kurie po pusapvaliu paviršiumi turi kampuotą pagrindą kaip, kad būna baldinėje furnitūroje, o jis neduoda prasisukti užveržinėjant veržlę.
3. Dar viena cinkuotų detalių partija. Cinkavau , kad detalės būtų matinės.Tai, ką kai kas vadina blizgančiu cinku, detalės turi gelsvą atspalvį ir tai yra kadmiavimas. Gal atrodo ir grąžiai, bet aš norėjau, kad chromas labiau išsiskirtų ir pasirinkau tokį metodą.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
1. Paruošta chromavimui ir jau nuvežta nauja detalių partija. Turėčiau kitos savaitės viduryje atsiimti. Tada vėl pajudės darbai. Galėsiu galutinai sutepęs guolius pritvirtinti amortizatorius ir įstatyti į savo vietą ratus.
2. Tikriausiai jau supratote iš tvarkomų detalių kiekio, kad tvarkau iš karto kelis motociklus. Visa tai taupumo sumetimais. Jau pats pastebėjau, kad vežant vienu kartu didesnį kiekį detalių pas bet kurį meistrą gaunasi pigiau. Ir ne tik transportas. Šitą,- žalią motociklo spalvą pasirinkau todėl, kad radau ant dalių lyg ir pirmąjį tokios spalvos dažų sluoksnį. Tik gal būt jis nebuvo toks blizgantis. Tai iš karto keičia bendrą vaizdą. Dar kažkiek foto aparatas ir kompiuteris netikroviškai perteikia spalvas. Dar ir rėmo spalva kažką keičia. Sekantį norėčiau dažyti kažkaip kitaip. Žinau, kad jie dar buvo ir tamsiai mėlyni, Smėlio spalvos, bet tai tikriausiai vakarų armijoje. Aš tokius mačiau tik nuotraukose ir kažką panašaus kino filmuose.Todėl neužpyksiu jeigu kažkas pasakys savo nuomonę. Aišku tik tai, kad rėmas ir visa armatūra jau nudažyta milteliniu būdu juodai.
3. Dar truputėlis žalumos.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
1. Tai nauja paruoštų chromavimui detalių partija. Jau tikriausiai iš kai kurių detalių kiekio pastebėjote, kad tvarkau vienu metu kelis motociklus. Surinkus iškart didesnį kiekį dalių,- jų tvarkymas atpinga. O dar transporto išlaidos. Juk visi meistrai yra kaip, kad kažkas iš forumiečių parašė (man patiko) ne viename Lietuvos pusrutulyje. Juk transporto išlaidos sudaro 10-15% visos sutvarkyto aparato kainos.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Čia nuotraukose matosi tik du, bet greitu laiku turėtų atsistoti ir trečias.Kai dažytojas truputėlį persitvarkys savo dirbtuves ir galės mane priimti, vešiu sekančią smėliavimui paruoštą dalių partiją. Tik trečiasis motociklas bus be priekabos, ir jį jau dažysiu ne taip kas yra madoje, ar reikalauja restauravimo tradicijos (nors mane iš ten išmetė), o taip kaip man patinka.Visa armatūra turėtų būti gelsva ar bežinė, o spalvinės detalės ryškiai raudonos. Gal būt metalikas. Noriu padaryti stiprų, bet nepiktą motociklą. Gal būt tai kažkiek ir harlėiška. Kaip ir tikriausiai daugumas taip ir aš turiu kažkiek įkainuoti ir vertinti savo turimus kvadratinius metrus, todėl daleidžiu, kad du pirmieji kažkada kažkur iškeliaus. Aš ne Brundza, kad galėčiau išlaikyti angarą su senomis atrestauruotomis mašinomis. Dar kieme Volga ir Moskvičius stovi. Mano kaimynas toks pats ligonis kaip ir aš, o greičiausiai net dar aukštesnės stadijos. Jo giminės paklausė kiek tu gyvenimų ruošiesi gyventi, kad save tiek laužais apsikrovei? Tai aš ir užsigalvojau. M. Džeksonas taip pat galvojo 100 metų gyventi. Todėl ant savo galvos reikia vieną eksponatą užsikrauti, ar bent jau kad pigesnis vidurkis būtų, vienos rūšies.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kadangi iš autoriaus komentarų jaučiama šiokia tokia nuoskauda dėl perkėlimo į Perdarytos technikos skyrelį, reikėtų paaiškinti, kad tai buvo padaryta po pirmosios žinutės pasirodymo. Iš jos teksto buvo galima suprasti, kad istorija bus būtent apie tą motociklą (Dnieprą "tapusį" BMW).
Tolimesnė temos eiga rodo, kad tai kitų motociklų tvarkymo istorija ir ji tinka "Projektams" (bent jau kol kas). Grąžinam atgal.