O tai kiaušiniai prisukti ant to ketvirčio kurį reiks pervirint? Ar kur čia problema?Walentas rašė:Tai va, kad ne vien galinis buferis, dėl to kiaušinių neverta būtų sukt. bet kairės pusės šonas aplamdytas taip, kad geriausias varijantas taisant tą auto, pervirint ketvirty mašinos (slenkstis, durelės, sparnas ir pan, negana to išsiskėtus bagažinė pabėgę tarpai ir pan) na geometrija bent jau nepasikeitus.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
Mįslė - kas kaltas eismo įvykyje
Moderatoriai: Shumeras, tadas1991, TADAS 125, Moderatoriai
- 
				AGspecial
 - moderatorius

 - Pranešimai: 1160
 - Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
 - Miestas: Lazdijai/Vilnius
 
- 
				DK
 - Forumietis

 - Pranešimai: 109
 - Užsiregistravo: 20 Lap 2010, 15:59
 - Miestas: Šiauliai
 
- 
				abc
 - Forumietis

 - Pranešimai: 388
 - Užsiregistravo: 18 Sau 2007, 16:39
 - Miestas: Ukmergė
 
Parašei du sakinius,kurie,šiuo atveju, viens kitam prieštarauja.Šiaip manau pons Valentas, kadangi gavo smūgį į dešinės pusės stop signalą,reiškias jis anam automobiliui užkirto kelią liaudiškai šnekant.Normaliom sąlygom gal ir normalus ten būtų tas atstumas,bet dabar gi žiema...Seniau buvo kiek kitaip - beveik 100 %budavo kaltas tas,kuris ,,įvažiuodavo''.DK rašė:Kaltas tas kuris trenkėsi i galą. "SAUGAUS ATSTUMO LAIKYMASIS". O persirikiuoti rodant posukį, leidžiama tik įsitikinus, kad nebus trukdoma kitoje juostoje esantiems eismo dalyviams.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli,            bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
			
						- 
				gedux
 - Forumietis

 - Pranešimai: 60
 - Užsiregistravo: 21 Rgp 2008, 20:53
 
- 
				minde
 - Forumietis

 - Pranešimai: 455
 - Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
 - Miestas: Vilnius
 
Re: Mįslė - kas kaltas eismo įvykyje
Kažin kaip šitą būtų galima įrodyti? O koks automobilio B stabdymo kelias?Walentas rašė:Tai, kad Automobilis A ir matė Automobilį B galinio vaizdo veidrodėliuose ~30m. atstumu.
- 
				Nemo
 - Forumietis

 - Pranešimai: 92
 - Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 16:25
 - Miestas: Vilnius
 
Tokioje situacijoje svarbu yra eismo įvykio liudininkų parodymai, na ir išsamus schemos, atstumų nustatymas iš policijos pusės, bet čia kaip kada  išeina. Egzistuoja tas kritinis taškas gana dažnai, kada manevruojant spėji persirikiuot netrukdydamas kitiems eismo dalyviams, kada nespėji (jei kita transporto priemonė priversta stabdyt -reiškia nespėji). Tai priklauso nuo keleto faktorių - eismo dalyvių greičio, kelio dangos, ženklų, ir t.t. Bent jau miestuose susiduriame su tuo kasdien po šimtą kartų. Jei laikaisi saugios distancijos tarp priekyje važiuojančios mašinos, į tą tarpą kaip mat įlys viena ar dvi vikriųjų erelių mašinos. Beje, įlindus dažnai pristabdoma, nes atstumai jau centimetriniai - ir ką, jei kaltum į galą - ar tas įlindėjas prisipažintų? Aišku sakytų, kad važiavo šioje juostoje 10 kilometrų. Būna ir atvirkščiai - kala žioplys į galą, tada gali pareikšti, kad priekinė mašina užkirto kelią prieš nosį. Todėl, kaip minėjau, svarbu yra liudininkų parodymai, palaikantys vieną ar kitą pusę. Man va buvo prieš porą metų nereguliuojamoje sankryžoje prieš mane merga sustojus, nes šalutiniame. Aš sustoju po jos. Ji bando pravažiuot sankryžą, po to persigalvoja - et, gal nespėsiu (aš nejudu, stoviu vietoj) ir rauna atbuliniu net nestabdydama. Bandžiau dar "signalyti", pats trauktis negaliu , nes už manęs irgi mašina. Gerai nors ožka policijai nebandė stumt, kad aš įvažiavau, kitu atveju gelbėtų tik liudininkų parodymai - beje iškart užsirašiau telefonus, kas matė.
			
			
									
						
										
						- 
				Edgaras.v
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 103
 - Užsiregistravo: 21 Vas 2005, 16:42
 - Miestas: Kaunas
 
Jei jau įvažiuoja priekyje stovėjęs automobilis važiuodamas atbulas, tai reikėtų matuoti ant automobilių likusių žymių aukštį nuo kelio dangos. Jei pats įvažiuoji kam nors staigiai stabdydamas, tai ant kito automobilio galo žymės bus gana žemai, o jei atbulas važiuoja kažkas kitas į tave, tai kažkiek aukščiau. Dar aišku ir kaip išsimėto nuolaužos, jei jų yra.Nemo rašė:Tokioje situacijoje svarbu yra eismo įvykio liudininkų parodymai, na ir išsamus schemos, atstumų nustatymas iš policijos pusės, bet čia kaip kada išeina. Egzistuoja tas kritinis taškas gana dažnai, kada manevruojant spėji persirikiuot netrukdydamas kitiems eismo dalyviams, kada nespėji (jei kita transporto priemonė priversta stabdyt -reiškia nespėji). Tai priklauso nuo keleto faktorių - eismo dalyvių greičio, kelio dangos, ženklų, ir t.t. Bent jau miestuose susiduriame su tuo kasdien po šimtą kartų. Jei laikaisi saugios distancijos tarp priekyje važiuojančios mašinos, į tą tarpą kaip mat įlys viena ar dvi vikriųjų erelių mašinos. Beje, įlindus dažnai pristabdoma, nes atstumai jau centimetriniai - ir ką, jei kaltum į galą - ar tas įlindėjas prisipažintų? Aišku sakytų, kad važiavo šioje juostoje 10 kilometrų. Būna ir atvirkščiai - kala žioplys į galą, tada gali pareikšti, kad priekinė mašina užkirto kelią prieš nosį. Todėl, kaip minėjau, svarbu yra liudininkų parodymai, palaikantys vieną ar kitą pusę. Man va buvo prieš porą metų nereguliuojamoje sankryžoje prieš mane merga sustojus, nes šalutiniame. Aš sustoju po jos. Ji bando pravažiuot sankryžą, po to persigalvoja - et, gal nespėsiu (aš nejudu, stoviu vietoj) ir rauna atbuliniu net nestabdydama. Bandžiau dar "signalyti", pats trauktis negaliu , nes už manęs irgi mašina. Gerai nors ožka policijai nebandė stumt, kad aš įvažiavau, kitu atveju gelbėtų tik liudininkų parodymai - beje iškart užsirašiau telefonus, kas matė.
- 
				Edgaras.v
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 103
 - Užsiregistravo: 21 Vas 2005, 16:42
 - Miestas: Kaunas
 
Re: Mįslė - kas kaltas eismo įvykyje
Galinio vaizdo veidrodėlį galima nustatyti taip, kad matysi savo keleivį, sėdintį priekyjeTADAS 125 rašė:Manau, kad policijos išvada tesinga.Walentas rašė:Automobilio B vairuotojas nepastebėjo iš anksto rodomo posūkio signalo, aiškiai buvo nepasirinkęs saugaus greičio tokiom eismo salygom.
POLICIJOS IŠVADA:
Automobilis A nepraleido ta pačia krypimi, gretima eismo juosta važiuojančio Automobilio B ir susidūrė su ja.
Automobilis "A" persirikiuoti į pirmą eismo juosta galėjo tik tada kai automobilį "B" pamatytų savo galinio vaizdo veidrodėlyje.
P.S. To reikalauja kelių eismo taisyklės.
- 
				Edgaras.v
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 103
 - Užsiregistravo: 21 Vas 2005, 16:42
 - Miestas: Kaunas
 
Jei pirmo automobilio greitis buvo apie 40km/h, o antrojo - apie 50km/h (leistinas), o atstumas tarp jų buvo apie 30 metrų, tai jis turėjo jus pasivyti per daugmaž 10 sekundžių.
Mano manymu yra keletas variantų: atstumas buvo ne toks; antrasis automobilis viršijo leistiną greitį; antrojo automobilio vairuotojas pamatęs, kad pirmasis rikiuojasi, specialiai padidino greitį, kad neužleistų (taip dažnai būna); pirmojo automobilio vairuotojas laaaabai ilgai rikiavosi (bet jei taip buvo, antrasis bent jau turėtų pristabdyti); antrojo automobilio vairuotojas - flegmatikas.
			
			
									
						
										
						Mano manymu yra keletas variantų: atstumas buvo ne toks; antrasis automobilis viršijo leistiną greitį; antrojo automobilio vairuotojas pamatęs, kad pirmasis rikiuojasi, specialiai padidino greitį, kad neužleistų (taip dažnai būna); pirmojo automobilio vairuotojas laaaabai ilgai rikiavosi (bet jei taip buvo, antrasis bent jau turėtų pristabdyti); antrojo automobilio vairuotojas - flegmatikas.
- 
				Montvydas
 - Forumietis

 - Pranešimai: 112
 - Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41