Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.
Nepritariu teiginiams, kad liesu mišiniu išgaunamas didžiausias galingumas. Daugiau šilumos išskiriama kai sudega daugiau kuro, o daugiausia kuro gali sudegti kai pilnai sunaudojamas oro deguonis. Dar reikia atsižvelgti, kad esant dideliems sūkiams, degalų pasiskirstymas cilindre ir susimaišymas su oru nėra idealūs, dalis degalų nesudega, todėl mišinį reikia riebinti. Motokrose varikliai visada būdavo reguliuojami riebiam mišiniui.
A.
DRV rašė:
jokse19 rašė:Sveiki... Norėjau paklausti apie Minską(4 bėgių). Noriu forsuoti variklį, dėti 1 ziedo didesnį stūmuoklį, lengvinti veleną. Taigi ar tai apsimoka?
turėtojai linkę į mišinio liesinimą. Paliesinus išgaunamas didesnis galingumas, nes liesas mišinys degimo proceso metu išskiria daugiau šilumos, o fizika skelbia, kad vienodo tūrio, sandarius indus pripildžius vienodų kiekiu dujų slėgis bus didesnis tame, kuris bus karštesnis. Paliesinus mišinį yra gaunamas didesnis slėgis virš stūmoklio darbo takto metu. Tiems kas dar neįžvelgė bendro vaizdo - paliesinus mišinį didėja jo degimo temperatūra ir labiau kaista stūmoklio dugnas, kuris, persistengus, perkaista ir nuo didelio slėgio, kuris jį veikia, yra "prapučiamas" kiaurai. Kitas gi reikalas - nesugebėjimas kontroliuoti variklio temperatūros ar netinkamas žvakės kaitrumo parinkimas priveda prie detonacijos - priešlaikinio degiojo mišinio užsidegimo drastiškai sukeliančio slėgį virš stūmoklio, ko pasekoje nukenčia stūmoklio dugnas, švaistiklio guoliai, o kartais ir švaistiklis sulinksta.
Ar apsimoka didinti galią rusiškai technikai? Apsimoka, jei nori, ją padidinti su protu.
[quote="arunas_307"]Nepritariu teiginiams, kad liesu mišiniu išgaunamas didžiausias galingumas. Daugiau šilumos išskiriama kai sudega daugiau kuro, o daugiausia kuro gali sudegti kai pilnai sunaudojamas oro deguonis. Dar reikia atsižvelgti, kad esant dideliems sūkiams, degalų pasiskirstymas cilindre ir susimaišymas su oru nėra idealūs, dalis degalų nesudega, todėl mišinį reikia riebinti. Motokrose varikliai visada būdavo reguliuojami riebiam mišiniui.
Na kartigu sporte tai mišinį tikrai reikia liesint norint išgauti didesnius sūkius. Įšbandžiau savo kailiu, ir visi taip daro. Kai kurie karbai tiesiog reguliuojami važiuojant, pradedi ir baigi važiuot su riebiu kad susiteptu , bet jei nori išgaut didelius sūkius tai su riebiu mišiniu atsiremi kaip į kokį ribotuvą kuris neleidžia daugiau suktis. Truputi paliesini ir iškart skirtumas akivaizdus. Mano karba buvo galima liesint ir ant žemu sūkiu ir ant aukštu atskirai. Svarbiausiai liesint su protu ir per daug nesižavėti esama trauka, o liesinti tiek , kiek reikia traukos (sūkiu) (čia kalbėjau apie aukštasūkius variklius kurie sukasi maždaug iki 18000)
Bent jau praktiškai tai viskas daroma taip arba panašiai, o dėl teorijos tai nežinau .
Drįstu teigti, jog sūkių padidėjimas yra susietas su išmetimo sistemos rezonansiniu dažniu. Turiu pagrindo manyti, kad tas pats duslintuvas, tiksliau jo rezonansinis dažnis ant variklio gali būti suderintas įvairiems sūkiams keičiant deginių temperatūrą, tai yra keičiant degiojo mišinio sudėtį.
Ačiū labai Judosius už pasidalinta patirtimi užvedusią mane ant teisingo kelio - padėjus sudėlioti dėlionės dalis į vientisą vaizdą.
Judosius ar galėtumėte pasakyti kokį karbiuratorių naudojote?
arunas_307 rašė:Nepritariu teiginiams, kad liesu mišiniu išgaunamas didžiausias galingumas. Daugiau šilumos išskiriama kai sudega daugiau kuro........
Motokrose varikliai visada būdavo reguliuojami riebiam mišiniui.
fig-4.JPG
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo DRV 22 Lap 2011, 15:19, redaguota 3 kartą(us).
Krose turbūt važiuojama su keturtakčiais, o juose riebesnis mišinys veikia kaip aušinimo priemonė leidžianti atvėsinti dalis kas padeda padidinti pripildymo koeficientą. Dvitakčiame variklyje aušinimas išgaunamas stipriai "ventiliuojant" skersvėju, kurį išgauti padeda išmetimo "dūda".
Minskui buvo naudojamas karbiuratorius nuo CZ500cc Jikov . Ten viskas reguliuojasi adatos ir žikleriu pagalba. Viskas priklauso nuo oro, per dieną net kelis kartus gali reguliuotis mišinį esant permainingom oro salygom.
Kitas mano kartingas buvo su Parilla Iame 125cc varikliu kurio sūkiai sieke apie 16000. Ten ir buvo karbiuratorius su reguliuojamu mišiniu varžteliu pagalba, žemiem ir aukštiem apsisukimam.
Nuotraukoje matomas karbiuratorius labai panašus, o gal net ir toks pat kaip buvo pas mane. Matomu varžteliu pagalba buvo liesinamas - riebinamas mišinys. Pasukti užtenka vos kelis laipsnius ( maždaug 5minutes ) viskas labai priklauso nuo oro tankio berods.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Ir dar truputis apie kartingus . 100cc dvitaktis variklis pasiekia didesnius sūkius nei 125cc. Todėl trasoje mažesnės kubatūros varikliai pranašesni už 125cc. Tik jie ir lepesni gerokai , ir resursai mažesni.
Anksčiau krose būdavo dvitakčiai, išskyrus klasę su priekabomis. Išmetimo/įsiurbimo rezonansas yra svarbus dalykas užpildant degiuoju mišiniu cilindrą, bet jis neturi įtakos mišinio riebumui, kurį apsprendžia karbiuratorius.
Anksčiau parodytame grafike aiškiai matyti, kad degimo temperatūra didėja riebėjant mišiniui, kol nuo santykio 3:1 tampa beveik pastovi.
DRV rašė:Krose turbūt važiuojama su keturtakčiais, o juose riebesnis mišinys veikia kaip aušinimo priemonė leidžianti atvėsinti dalis kas padeda padidinti pripildymo koeficientą. Dvitakčiame variklyje aušinimas išgaunamas stipriai "ventiliuojant" skersvėju, kurį išgauti padeda išmetimo "dūda".
Tai membraninis karbiuratorius, panašus kaip motorinio pjūklo. Jo privalumas - tolygiai tiekia benziną staigiuose posūkiuose, taip pat mažiau bijo vartymo ir purtymo.
judosius rašė:Minskui buvo naudojamas karbiuratorius nuo CZ500cc Jikov . Ten viskas reguliuojasi adatos ir žikleriu pagalba. Viskas priklauso nuo oro, per dieną net kelis kartus gali reguliuotis mišinį esant permainingom oro salygom.
Kitas mano kartingas buvo su Parilla Iame 125cc varikliu kurio sūkiai sieke apie 16000. Ten ir buvo karbiuratorius su reguliuojamu mišiniu varžteliu pagalba, žemiem ir aukštiem apsisukimam.
Nuotraukoje matomas karbiuratorius labai panašus, o gal net ir toks pat kaip buvo pas mane. Matomu varžteliu pagalba buvo liesinamas - riebinamas mišinys. Pasukti užtenka vos kelis laipsnius ( maždaug 5minutes ) viskas labai priklauso nuo oro tankio berods.
arunas_307 rašė:
Anksčiau parodytame grafike aiškiai matyti, kad degimo temperatūra didėja riebėjant mišiniui, kol nuo santykio 3:1 tampa beveik pastovi.
fig-4.JPG
MIXTURE RATIO, O/F (Oxygen/Fuel)
Mišinio santykis, D/K (Deguonis/Kuras)
Jeigu santykis lygus 1 tai oro ir kuro mišinyje yra po lygiai. (Pvz. 25478 / 25478=1)
Jeigu santykis lygus trims, tai mišinį sudaro trys dalys oro ir viena kuro. (Pvz. 99 / 33=3, arba 3 / 1=3)
Arba skirtingai suprantame mišinio sudėtį, arba kažkas negerai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.