Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

dėl Minsko

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Vartotojo avataras
Izhas56
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 232
Užsiregistravo: 11 Bir 2011, 21:11
Miestas: Vilnius-Zarasų raj

Re: dėl Minsko

Standartinė Izhas56 »

jei pinigų ir noro turi , apsimoka . :dirbu:
PERKU K-175 DALIS.
jokse19
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 02 Lap 2011, 18:35

Re: dėl Minsko

Standartinė jokse19 »

O gal kas žinot kiek gali ~kainuoti padaryti stūmuoklį?
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1908
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: dėl Minsko

Standartinė pofke78 »

jokse19 rašė:O gal kas žinot kiek gali ~kainuoti padaryti stūmuoklį?

nuo 43 eurų
Whizzer
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 14 Vas 2009, 16:31
Miestas: Birzai

Re: dėl Minsko

Standartinė Whizzer »

Pridesiu iš savo patirties su minsk varikliais. Nepatariu forsuoti minsk'o variklio nes jo variklio pagrindas sukurtas dar pokario metais ir is esmes nepakeistas iki šiol. Tai seno tipo design'as todėl ji labai sunku forsuoti, ir dažniausiai nepateisina lukesciu į įdėtą darbą. Forsuoto sumažes drastiškai resursas ir ilgai džiaugtis negalėsi, labai galimas variantas, kad gerai forsuotas minsk variklis gali nelaikyt nė vienų kroso varžybų (na tai priklauso kiek ko pakeista iš "stock" į "race" dalis). Nesakau, kad geriau nieko nedaryt išvis, jei yra lešų tai pirmyn, nes bus gera praktika su varikliais pradziai. Įtin daug galios galima išspausti iš jawa, 638-12v modelio. Suderinus net ir rezonansini ismetimo efekta su isiurbimo, tam tikram sūkų deapazone galima gaut nemaža sūkimo momentą. Norint plestis galima būtų parašyt knygą, kadangi pradėjus didinti galia sovietiniams motociklams iš esmės reiktų keisti pagrindinius sūkimo momento perdavimo taškus su visom jiems tenkančioms apkrovoms. Aplamai perdarinėjant gaunasi labai daug teorijos praeiti ir kita svarbiausia dalis darbų atlikimo preciziškumas, tam reikia nemažai spec. įrankių, staklių, patirties.
RIGA 11

Hercules prima 5s
izp379
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 02 Bal 2011, 12:31

Re: dėl Minsko

Standartinė izp379 »

neverta su minsku zaisti ... kazkada pries mokius 7 gal metus sugalvojau paturbinti minska tai honingavo cilindra siek tiek ir isliejo stumokli nauja su 3 ziedais tik seuresniais ... kompresija buva ispudingai didele kad bemeik ant kojeles atsistoti galejo ... taciau per pirma pravaziavima truko alkuninio veleno svaistiklis ... graziai vaziavau ketvirta pavara zemom apsukom staiga paspaudziau gaza ir baigesi visas vazinejimas .... pinigai kaip i pyyyyyyyyyyyyp.
buvo draugu kurie taipat bande kaska daryti bet naudos jokios ..
judosius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 01 Rgs 2010, 22:05
Miestas: kaunas

Re: dėl Minsko

Standartinė judosius »

Nuotraukose matomi,ir dar begalė įvairiu perdarymu buvo(gaila neišliko kitos foto) , jikov karbiuratorius. Broliuku Latviu gamintas degimas (panašus į motoplata) Specialus duslintuvas. Perdarytas cilindras, 1mm. plieninis žiedas. ir tt.. Toks variklis stovėjo mano kartinge, ėjo kaip velnias. Ir kartingas ir pinigai remontui. Bei begalė nervu ir nusivylimo, nes nežinai ar jis važiuos šiandien , ar ne. Galiausiai pakeitęs stūmoklį, visus guolius, "padares" cilindrą - viska kartu su kartingu pardaviau už 500 litu ir tuo džiausiuosi,nekalbant koki nuostoli patyriau. Bijojau po remonto užkurt kad niekas vėl nesugestu.
Tikrai nepatariu prasidėt su minsk 125 forsavimu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
marjaxxx
Aukcionų arbitras
Aukcionų arbitras
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
Miestas: Panevėžys - Vilnius

Re: dėl Minsko

Standartinė marjaxxx »

Vartotojo avataras
sth55
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1212
Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
Miestas: Vilnius

Re: dėl Minsko

Standartinė sth55 »

http://srs-karting.narod.ru/Forcirovka_minska.htm .O ka galit pasakyt del Iz forsavimo?
Whizzer
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 14 Vas 2009, 16:31
Miestas: Birzai

Re: dėl Minsko

Standartinė Whizzer »

Paciam neteko turet reikalu su izh markes motociklais, bet yra kas uzsiiminejo su sitais varikliais. Va http://www.motomanai.lt/moto-forumas/mo ... .4504.html

Kaip matyti, tikiem varikliam reikia nueiti ilgoka kelia norint ka nors is ju padaryti, ir tai yra gerbtina, bet kaip ir kitu sovietiniu motociklu pagrindinis minusas tai ju mazas resursas. Noredamas nors kiek laiko be problemu vazinetis turi pakeist kone viska, kas yra brangu, nes daug detaliu gaminti reikia kontaktuojant su ivairiais meistrais, taikyti nuo geresnes technikos. Toks darbas neatsiperka ir negali atsipirkt, taciau yra labai gera praktika tolimesniam darbui su varikliais.
RIGA 11

Hercules prima 5s
DRV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 261
Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
Miestas: Kaunas

Re: dėl Minsko

Standartinė DRV »

jokse19 rašė:Sveiki... Norėjau paklausti apie Minską(4 bėgių). Noriu forsuoti variklį, dėti 1 ziedo didesnį stūmuoklį, lengvinti veleną. Taigi ar tai apsimoka?

Negražu atsakinėti klausimu į klausimą, bet...
Koks tavo galios didinimo tikslas? Aplenkti draugą su kitu Minsku, ar nori pasikrapštyti, ar tiesiog nori ką nors sugadinti?
Prieš mėnesį prisiminiau seną savo pomėgį - dvirates transporto priemones ir nusprendžiau nuo keturtakčių variklių grįžti prie dvitakčių nuo kurių prasidėjo mano hobis. Vaikystėje išsiaiškinau dvitakčio veikimo principus ir persiorientavau į keturtakčius; su jais praleidau eilę metų - sukaupta daug medžiagos, žinių; įgyta patirties, pasiekta pergalių.
Kai grįžau prie dvitakčių pradėjau nuo informacijos rinkimo, kad sukaupti kitų patirtį, vėliau viską "susidėlioti į lentynas" ir paversti viską žiniomis, kuriomis naudojantis galimą būtų kažko pasiekti. Man pasiekimas yra asmeninis pasitenkinimas. Jei aš esu patenkintas, tai jau šis tas.

Per mėnesį praverčiau nemažai puslapių ir galiu pateikti santrauką - problemos tos pačios, kaip ir tarp autosporto mėgėjų. Mažai kas galvoja apie patvarumą. Dažnai nereikia be proto galingo variklio, kad užlipti ant pakilos, ar tiesiog mėgautis vairavimu. Sunku būtų suskaičiuoti kiek yra auto ir moto gerbėjų kurie atsisakė savo hobio, nes pritrūko pinigų dalims. Galios didinimas gali būti smagus dalykas, kai viskas daroma su protu, bet kai daroma be proto tai yra pragaištingas užsiėmimas.

Dvitakčiai tampa labai trapūs avantiūristų rankose, nes juos, ne taip kaip keturtakčius, yra lengva modifikuoti. Tai yra ir pagrindinė dvitakčius ištinkančių tragedijų priežastis. Modifikuojant dujų skirstimo fazes - langus, nesunkiai galima sukelti variklio darbinius sūkius. Pasakykit man, ar protinga "sukti" variklį ir gainioti stūmoklinės grupės dalis iki 12 000 apsisukimų per minutę tuo tarpu kai viskas buvo sutverta veikti iki 6000 apsisukimų per minutę? Net nesinori naudojantis elementariomis fizikos žiniomis apie pagreitį skaičiuoti kokią inertinę masę įgyja stūmoklis pakėlus sūkius iki 12 000 per minutė. Nuo tų inertinių jėgų nepritaikyto alkūninio veleno "blynai" turėtų pradėti "šokti" ir "ploti". Be inercijos yra dar ir temperatūrinis režimas. Variklis net be žvakės išsuktas iki tų 12 000 apsisukimų, vien nuo trinties išskirs be galo daug šilumos ir be tinkamo aušinimo, mažų mažiausiai "užkals". Trintis kartu su išskiriama degimo metu šiluma tampa rimtu išbandymu, kai norima turėti galingą ir patvarų variklį. Pastebėjau, kad dažnai dvitakčių turėtojai linkę į mišinio liesinimą. Paliesinus išgaunamas didesnis galingumas, nes liesas mišinys degimo proceso metu išskiria daugiau šilumos, o fizika skelbia, kad vienodo tūrio, sandarius indus pripildžius vienodų kiekiu dujų slėgis bus didesnis tame, kuris bus karštesnis. Paliesinus mišinį yra gaunamas didesnis slėgis virš stūmoklio darbo takto metu. Tiems kas dar neįžvelgė bendro vaizdo - paliesinus mišinį didėja jo degimo temperatūra ir labiau kaista stūmoklio dugnas, kuris, persistengus, perkaista ir nuo didelio slėgio, kuris jį veikia, yra "prapučiamas" kiaurai. Kitas gi reikalas - nesugebėjimas kontroliuoti variklio temperatūros ar netinkamas žvakės kaitrumo parinkimas priveda prie detonacijos - priešlaikinio degiojo mišinio užsidegimo drastiškai sukeliančio slėgį virš stūmoklio, ko pasekoje nukenčia stūmoklio dugnas, švaistiklio guoliai, o kartais ir švaistiklis sulinksta.
Tik dabar supratau kokia yra žodžių junginio kurį aptikau knygutėje apie kartingus: "Умеренно форсированный двигатель" - sakingai padidintos galios variklis. Galima sukonstruoti variklį kurio paskirtis kuo greičiau sulūžti nuo savo gi galingumo, arba tokį kuris vos pasuks save, bet veiks be galo ilgai. Kalbant apie variklius reikia nuspręsti kokio "tvarumo" reikia; varžybos, vasaros sezonas, keturi šimtai metrų. Kai yra nuspręsta, tada reikia ieškoti atsakymo į klausimą - "kaip tai pasiekti".
Mano draugas užsiiminėjo motorolerių sportu. 70 kubinių centimetrų variklis motoroleryje su ant viršaus užsilipusiu augalotų jaunuoliu išvystydavo 140 kilometrų per valandą greitį. Net važiuojant šimto kilometrų per valandą greičiu priekinis ratas nesunkiai atplyšdavo nuo žemės - motoroleris kildavo "piestu". Variklio kaina apie penkiolika tūkstančių litų. Variklio dalys buvo parinktos taip, kad galima būtų džiaugtis maksimaliu galingumu apie šešias valandas, po kurių reikia visą variklį perrinkti patikrinant pagrindines dalis, pakeičiant žiedą, riebokšlius, guolius ( vieneto kainai tarp 80 ir 300 litų). Dar kartas ir reikia keisti stūmoklį. Ir taip toliau.
Tai yra kaina, kuria tenka mokėti už patvarumą, norint gauti taures ir medalius.

Ar apsimoka didinti galią rusiškai technikai? Apsimoka, jei nori, ją padidinti su protu.