Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

M-403 restauravimas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
egiss
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 709
Užsiregistravo: 06 Vas 2004, 12:33
Miestas: Kaunas

Standartinė egiss »

Dub Buk rašė:Mano antra puse - siuveja.
Manau, pavyks ta voiloka pakeisti. :)
bet rekomenduociau pries ismetant ar ardant pabandyti pasidaryti, sudeti i duris , pasiziureti ar tikrai viskas OK (langas vazineje ir t.t.) ir tik tada is geru daryti dar geresnius...
Už parduotus daiktus gauti pinigai bus skiriami kelionei Moskvich'iumi į Nordkapp'ą
Montvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 112
Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41

Standartinė Montvydas »

garazas neblogas darbui svarbu kad tik butu siltas muzikinis centras ir alaus nepritruktu nes be siu komponentu ilgai ir kruopsciai nepadirbsi nes reikia daug kantrybes restauruojant tai ne siaip koks darbukas ne zvakes pakeist ar ratus uzdet as tai siuliciau pradet nuo elektros irangos reikia pasiimt sasvinuka susirasyt laidukus kas kur jungiasi(nors ten tik keli laidai bet vistik pasibraizyt yra geriau) nes ardant visad reikia galvoti kad reiks surinkti, paskui islupk varikli, salona, nuimk sparnus, smulkiasias detalikes ir blizgucius patartina visokius varztukus verzlikes saibikes uzmerkt i rudziu suriseja ir palaikyt keleta dienu gal net ir savaite nes paskui kai juos isimsi bus kaip nauji ir bus maloniau dirbti surinkinejant, paskui stiklus, vaziuokle na ir paversk ang sono nusveisk dugna, variklio skyriu posparnius viduj kur reikia, sveistas vietas nutepk su rudziu suriseju na paskui imkis konservavimo darbu tam litu nepagailek na paskui imkis kruopsciosios dalies susivesk sparnus dureles kapotus kad visi kampukai linijos sueitu kaip reikia tai labai sunkus darbas prie rusiskos technikos bet imanoma viskas, paskui ruosimas dazymui sveitimas spakliavimas gruntavimas dazyk tik gerais dazais lako nepagailek nulakuok kokius tris kartus paskui nupoliruok spindes kaip veidrodis mamukas gales makiaza pasidaryt ziuredama i kopota, na ir pradek surinkinet pirma varikli vaziuokle paskui smulkiasias detalikes ka reikia keisk orginaliom tai viskas. Dirbant per diena 8 val masinukas atsistos per 3 - 4 menesius stai ir viskas ir lekt i paroda ar dar i koki rengini

Prašome vartoti skyrybos ženklus :!:
Moderatorius
Vartotojo avataras
Dub Buk
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 06 Sau 2005, 11:33
Miestas: Vilnius-Visaginas

Standartinė Dub Buk »

Dirbant 2 darbuose bus labai sunku skirti po 8 val. per diena :)

Update:
labai blogos zinios - susirgau......
Procesas stabdomas maziausia 2 dienom :(
M-403 (original project)
M-423 (custom project)
M-407/GAZ-66 (offroad project "КОРЧЪ")
Montvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 112
Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41

Standartinė Montvydas »

na jei apsirgai tai gelesi pasiimt bilioteni ir nereiks i darba eit tai galesi prie 403 praleisti visa laika nu aisku jei koks radikulitas isimetes tai nieko gero tada :wink: o del skyrybos zenklu kas kaip nori ar kaip moka taip ir raso as ne koks rasliavos puoseletojas man prie sirdies labiau technika o ne kableliai taskeliai ar kirteliai pvz.: as esu primirses kur det kablelius ar kokius bruksnelius ir nezadu pasiemes knyga ziuret kur ju reikia, o moderatorius turbut pedagogas o gal tai neisipildziusi svajone kuria realizuoja cia taisydamas klaidas :?:

Už piktybinį rašybos taisyklių nepaisymą- oficialus įspėjimas. Jei nepakeisite savo rašymo būdo- bus blokuojamas patekimas į forumą
dubby
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 66
Užsiregistravo: 14 Bir 2004, 14:07
Miestas: Vilnius

Standartinė dubby »

Patinka man tokios temos: Step by Step. :D
Kantrybes ir sekmes darbuose.
Vartotojo avataras
Dub Buk
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 06 Sau 2005, 11:33
Miestas: Vilnius-Visaginas

Standartinė Dub Buk »

Praejo truputi laiko....darbai vyksta. (deja, foto kolkas negaliu imesti, bus veliau). Yra ir dziaugsmo, yra ir nelabai dziaugsmo.

Vakar buvo labai malonu isgirdeti varyklio darbo garsa....veikia puikiai, net superpuikiai. Tai nusprendziau varyklio neardyti, o tik isimti, isplauti ir sureguliuoti visokias smulkmenas....spaudimas truputi virs 2 (masina prastovejo nuo 1997). Temperatura laikosi apie 80.

O dabar yra keleta klausymu profesionalams:

1. Pats pagrindinis!!! Kaip jau minejau, noriu padaryti kuo arciau originalo, del to noriu net visus masinos varztus issaugoti ir grazinti i ju vietas. BET! Ne visi varztai atsukami - arba luzta, arba padeda tik bolgarke. Tai klausymas - jei bus kazkoks procentas tokiu paciu, bet NEORIGINALIU varztu - ar tai norma ar jau blogai????

2. Dugnas ir posparniu vietos (kitaip tariant, kebulas). Kas yra svarbiau tokiu masinu restauravime? Ar bandyti priarteti prie originalumo (pav. po galinio sparno kebulas dazytas tokia pati spalva, kaip ir masina), ar padaryti masina geriau apsaugota nuo purvo??? Tai yra, patobulinti gumos apsauga tarp kebulo ir skardu su kokiu nors silikonu ir germetiku, naudoti specialias medziagas apsaugai (Gravitex atrodo vadinasi).

3. Priekiniu lempu ir posukiu elektros laidai. Buvo apviniuoti kazkada su tekstile, dabar tos tekstiles nera. Ar galima apsaugoti juos su kokiu nors gofru, ar BUTINAI turi buti tekstile? Turime omeny, kad tie laidai nuo purvo visiskai neapsaugoti.

4. Apskritai, ar leistini smulkus patobulinimai? Jei taip, tai kokie?

Laukiu Jusu atsakymu, nes man tai yra svarbu, o tai yra pirmas mano bandymas restauroti. Aciu.
M-403 (original project)
M-423 (custom project)
M-407/GAZ-66 (offroad project "КОРЧЪ")
Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Kipshas »

Aš nepasakysiu, kaip turėtų būti, bet pasakysiu, kad irgi susidūręs buvau su ta pačia problema ir kaip ją išsprendžiau. (žr. temą apie Kipsho volgą).

Aš manau, kad galimi du variantai - arba 100 % viskas originalu arba ne.

Pradėjus tvarkyti savo volgą supratau, kad 1 variantas neįmanomas su mano galimomis investicijomis. Liko 2.

Pagal antrą variantą pasilikau prie išvados, kad reikia daryti "kuo arčiau" originalo pagal galimybių ribas. Svarbiausia, kad nebūtų aiškių akiai pakeitimų, tobulinimų ar pan. Todėl išsisprendė klausimai kokius varžtus naudoti, ar kloti ant dugno izoliacinę medžiagą iš kartono ar ne ir t.t.

Ateityje vistiek manau atlikti 1000 taškų vertinimą ir bus aišku kiek % automobilis yra originalus. Manau 80 % kriterijus yra gana gerai, o 90 ir daugiau - yra puiku.

Šiaip siūlyčiau atsiversti "dokumentų" skyrelyje esančią ir kitoks į lietuvių kalbą išverstą "1000 taškų vertinimo metodiką" - tada susidarysite realų vaizdą kiek ir kokių dalių pakeitimas kiek atima automobilio originalumo.
Galite pats susirašyti prasčiausią savo automobilio įvertinimą pagal Jūsų įsivaizdavimą pabaigus ir jei tvarkymo eigoje pavyks kuo daugiau sumažinti neoriginalumo - žinosite, kad procentai didės.
profas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 86
Užsiregistravo: 14 Spa 2004, 16:41
Miestas: Visaginas

403

Standartinė profas »

Jeigu, kaip rašiai, nori padaryti višišką originalą, tai viskas ir turi būti originalu, jeigu "kuo arčiau originalo", tai gali keisti ne tik varžtus, bet ir variklį, saloną, važiuoklę.
Dėl varžtų tikrai bėda.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Dub Buk rašė:Praejo truputi laiko....darbai vyksta. (deja, foto kolkas negaliu imesti, bus veliau). Yra ir dziaugsmo, yra ir nelabai dziaugsmo.

Vakar buvo labai malonu isgirdeti varyklio darbo garsa....veikia puikiai, net superpuikiai. Tai nusprendziau varyklio neardyti, o tik isimti, isplauti ir sureguliuoti visokias smulkmenas....spaudimas truputi virs 2 (masina prastovejo nuo 1997). Temperatura laikosi apie 80.

O dabar yra keleta klausymu profesionalams:

1. Pats pagrindinis!!! Kaip jau minejau, noriu padaryti kuo arciau originalo, del to noriu net visus masinos varztus issaugoti ir grazinti i ju vietas. BET! Ne visi varztai atsukami - arba luzta, arba padeda tik bolgarke. Tai klausymas - jei bus kazkoks procentas tokiu paciu, bet NEORIGINALIU varztu - ar tai norma ar jau blogai????

2. Dugnas ir posparniu vietos (kitaip tariant, kebulas). Kas yra svarbiau tokiu masinu restauravime? Ar bandyti priarteti prie originalumo (pav. po galinio sparno kebulas dazytas tokia pati spalva, kaip ir masina), ar padaryti masina geriau apsaugota nuo purvo??? Tai yra, patobulinti gumos apsauga tarp kebulo ir skardu su kokiu nors silikonu ir germetiku, naudoti specialias medziagas apsaugai (Gravitex atrodo vadinasi).

3. Priekiniu lempu ir posukiu elektros laidai. Buvo apviniuoti kazkada su tekstile, dabar tos tekstiles nera. Ar galima apsaugoti juos su kokiu nors gofru, ar BUTINAI turi buti tekstile? Turime omeny, kad tie laidai nuo purvo visiskai neapsaugoti.

4. Apskritai, ar leistini smulkus patobulinimai? Jei taip, tai kokie?

Laukiu Jusu atsakymu, nes man tai yra svarbu, o tai yra pirmas mano bandymas restauroti. Aciu.
Pritariu Kipshui- padaryti 100 proc. originalą- nepasiekiamas idealas, bet stengtis kuo arčiau jo priartėti- garbės reikalas.
Mano nuomonė apie 4 klausimus:
1. Varžtai turi būti originalūs arba tapatūs jiems tose vietose, kur gerai matomi. Nors ir tai dabar jau sunkoka padaryti (pvz. nėra 8 mm veržlių 14 mm raktui, arba 6 mm veržlių 11 mm raktui). Sakyčiau, tada reikėtų bent jau išlaikyti varžtų galvučių bei veržlių tipą (vietoje šešiakampių nenaudoti apvalių su vidine šešiakampe įduba, nenaudoti veržlių su užvalcuotu polietileno žiedu ir pan.).
2. Kovoti su korozija leistina visomis priemonėmis. Paprastai tos vietos akiai nematomos.
3. Laidai į lempas tikrai būna įvilkti į audinio (brezento) rankovę. Nemanau, kad didelis pažeidimas būtų visur sudėti tvarkingus vienodus "kembrikus", tačiau pasiuvus brezentinį originalo pakaitalą atrodytų kur kas gražiau.
4. Klausimas daugiau retorinis. Esminis žodis "smulkūs", kiekvienas tą smulkumą supranta kitaip.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
dainius mantas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 128
Užsiregistravo: 25 Gru 2005, 19:54
Miestas: alytus

Re: M-403 restauravimas

Standartinė dainius mantas »

Dub Buk rašė:Laba diena visiems. Pagaliau atejo laikas (ijunge elektra garaze, atsirado laiko bei galimybiu) restauravimui M-403. Taigi, norejau truputi paklausti patirusiu zmoniu.

Is pradziu, truputi apie situacija:

M403 foto - http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?t ... sc&start=0

Noriu padaryti masina kuo panasesne i "ka tik is gamyklos". Todel "kosmetinio remonto" tikrai neuzteks. Kiek teko susidurti su M403-M407, mano beveik pilnas originalas (iskyrus keleta "tiuningo" daliu). Aisku, keleta detaliu reikia keisti (spidometro apvadas, aliumininiai slenksciai ir t.d.), bet dauguma ju gan neblogiame stovyje. Reiskia, paieskai galima skirti ne labai daug laiko. Todel ir galvoju apie pilna atstatyma.

Veiskmas vyksta Vilniuje. Pozeminis garazas, 19 kvadratu, be dobes.

Yra pilnas M403 aprasymas.

/////(visa sita parasiau, kad Jus isivaizduotumete darbo salygos)////

Nu, dabar pirmi klausimai (ir mano mintys, jei klistu - pataisykite):

1. Nuo kuo pradeti darba???
// Kaip as suprantu, pilnai paruosti darbo vieta tam, kad butu parogu dirbti. Sekantis zingsnys - nustatyti, kokios vietos yra "silpniausios", t.y. ar daugiau demesio skirti kebului, ar pakabai, ar detaliu originalumui). Toliau - ardymas.

2. Ardymas. nuo ko pradedamas?
// Galvoju, kad turi buti tokia schema:
isorine apdaila->salonas+vidine apdaila->stiklai+gumos->kebulo detales (sparnai etc.)->varyklis->pakaba.

3. Restauravimas/remontas/pakeitimas
//Defektuotu ir neatstatomu detaliu saraso sudarymas tam, kad suprasti, kur bus daugiau problemu. Po to - beveik pats maloniausias procesas - remontas. Galvoju tokia schema:
Pakaba->varyklis->apdaila (vidine/isorine)->kebulas

Manau, pirmam kartui uztenka. Cia aprasyti bendri klausimai. Aisku, dirbant, atsiras dauguma nauju. Pasistengsiu spresti pats, bet jei negalesiu, tikekimes, kad padesite.

Visada busiu dekingas uz bet kokia pagalba.

P.S. Prisimenu dar viena svarbu momenta. Varyklis. Dirba puikiai. Ar verta jo ardyti ir daryti "kapitalke", ar uzteks tik isvalyti???

Aciu uz demesio.
sveiks.as pats siuo momentu restauruojiu m-407.viskas orginalas iskyrus galini bamperi. as pradejau nuo galo restauracija. as pirma sutvarkysiu kebula, po to pakaba, varikli pirkau uz 70lt.kaip ledas.jeigu tavo variklis sveikas tai neverta remontuoti.