Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

tepalai dvitakciams varikliams

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė augism »

Dyr4ik forume pakankamai išdiskutuotas klausimas. Sakyčiau, vienas išsamiausių atsakymų, su įvairių tepalų palyginimais Масла для двухтактных двигателей Keli puslapiai toliau autorius pateikia alyvų pakuočių nuotraukų.

Man padarė įspūdį šio žmogaus žinios, todėl Lietuvoje paieškojęs irgi radau alyvos 2T varikliams Oregon. Šiame puslapyje yra ir daugiau alyvų http://miskui.lt/categories/list?Catego ... 97s-alyvos

Kiek man aiškino pjūklininkai, Stihl tepalas yra riebesnis, todėl jei pjauni karštu metų laiku, į Varna geriau pilti jį. Nors Varnos su vienu žiedu, o Stihl - su dviem. Bet pjūkluose apsukos žymiai didesnės. Todėl manau, kad Varnos tepalas puikiausiai tinka. Tiesa, Oregon pilu proporcija 1:25, o jau daugiausiai 1:30. Varnos tepalo dar nebandžiau, nors turiu.
Įspūdžiai. Prieš tai važinėjau su Statoil tepalu 2T varikliams. Vieną kartą lekiant pilnu gazu ant 10 km buvo klynas. Bet šio tepalo nenuvertinu. Dabar vartoju Oregon, dar liko 200-250 gramų. Smarkiau pagazavus dūmų yra. Stūmoklio viršus tamsiai rudas, prikepimų nėra. Sakyčiau dar mažai važinėta.
Važinėju su Riga 7 su varikliu D-6, ir Gauja, su varikliu D-8E.
Vartotojo avataras
iz 49
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 31 Geg 2007, 16:39
Miestas: Vilnius

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė iz 49 »

Pilu i jawa vienus pigiausius 2t tepalus, tokius kaip lukoil 2t ir elite 2t. Nieko blogo nepastebejau, duma meta minimaliai, aisku priklauso kiek tepalo ipili, variklis nebarksa, klyno negaudo .
Vartotojo avataras
Tomše
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 12 Bir 2011, 16:05
Miestas: Pakruojis

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė Tomše »

uzas rašė:Autolas yra pats netinkamiausias tepalas dvitakčiams varikliams, taip pat ir visai netinka šiuolaikinių automobilių variklinis tepalas, šie tepalai yra neskirti sudegti, jie sudegdami sudaro daug suodžių ir šie kaupiasi ant stūmoklio ir t.t, o kad autolą ankščiau visi naudojo, tai dėl to, kad autolo buvo visur pilna, nereikėjo ieškot ir pirkt, atsukai kranelį, prisileidai ir viskas :D , ir paklausus vyresnio žmogaus kokį tepalą pildavo į benziną beveik visi sako autolą, o paklausus kodėl atsako nežinau kitokio nebuvo :D , o kokio tepalo reikia žinojo tik tie, kurie tuos motociklus tvarkydavo profesionaliai, motociklų knygelėse rašo kokį tepalą naudot ten yra nurodyta koks geriausia, koks iš bėdos galima pilt, jau geriau iš bėdos pilt dyzelių traktorių variklinę alyvą, nei autolą, dar išbandytas tepalas yra TAD-17 kuris skirtas sunkiųjų mašinų transmisijoms, bet jis patikėkit vienas geriausiai tinkančių tepalų benzinui skiesti dvitakčiams varikliams iš visų pigesniųjų, o tinkamiausi yra specialiai skirti 2T varikliams, bet yra ir labai prastų (gal prastesnių nei autolas :D ) jie paprastai būna nežinomo gamintojo ir pigūs, aš patarčiau naudot žinomą, patikrintą tepalą skirtą husqvarna dvitakčiams varikliams (žalią), jo kaina apie 20 lt. už litrą, jo nereikia tvot tiek, kiek reikia tvot autolo :-) užtenka tiek kiek benzo pjūklams 1:50 ir gaunasi kaina vos netokia pat :D ir kas sako kad, tas tepalas skirtas aukštoms apsukoms o mažesnėms netinka :durniau: , tai tie mažų mažiausiai nieko nesupranta apie bet kokią techniką, kam yra skirti tepalai ir t.t, pagal juos su tuo tepalu negalima benzo pjūklo birbint nevisu gazu, norint birbint mažom apsukom reikia gal autolo, o norint aukštesnėm apsukom reikia greit pakeist husqvarniniu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:. Čia parašiau ne vien tik savo nuomonę (turiu nemažai patirties ir išbandęs daugumą tepalų, net teko ir atrabotkę :oops: :evil: ) apie šiam reikalui skirtus tepalus, bet ir specialistų, būtent 2T.

Seniau važinėdavau su žolepjoviu tepalų, esu bandes ir su družbiniu (toki raudonu) rezultatas taspats. Suodžiu nėra. Na nežinau ar ten tiksliai autolas, sako kažkoks lenkinis, bet efektas toks pat suodžiu ant stūmokliu nėra, o kaip ir pas Augi jis rudas.
Vartotojo avataras
Tomše
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 12 Bir 2011, 16:05
Miestas: Pakruojis

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė Tomše »

Gal kas bandė iš MOTUL grupės tepalų ? Visi giria, pats bandes nesu, bet pabandysiu neužilgo. :)
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė augism »

Sakyčiau, vertėtų pasiaiškinti, kaip kas sprendžia, ar tepalas save pateisino, ar ne?
Ar buvo klynas?
Ar yra suodžių?
Ar dūmina?
Ar švari žvakė?
...

Gal kai kurie mano klausimai netinka. Taisykit, pildykit... Dalinkimės patirtim.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė tadas1991 »

Mano nuomone, visus šitus pramuša kitas klausimas - Kaip ten tepimas ir rida nuo variklio remonto iki kito remonto.
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė augism »

Kukliai pastebėsiu, kad tada labai subjektyvu nuspėti, kada varikliui reikia remonto, o kada "dar galima važiuoti". Pas mane ant lentynos 8 D varikliai, ir beveik visi pardavėjų žodžiais "važiuojantys". Spėju, kad tokiu pastebėjimu įvesiu bereikalingos polemikos.
Siūlau toliau rašyt klausimus ir atsakymus :D
Vartotojo avataras
Tomše
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 12 Bir 2011, 16:05
Miestas: Pakruojis

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė Tomše »

Na seniau visą vasarą atvažinėjau, tai maždaug 2000km, važinėjau su motoriniu kiekviena diena, tai rudeniop visada keičiu žiedus, nuėmus cilindrą jis kaip naujas, niekas nekliba, žodžiu pakeiti žiedus ir vėl į trasa. Čia po to neva autolo. Maišau santykiu 25:1, važiuojant vidutiniu gazu neikiek nedūmina, tik kai bandai važiuoti maksimaliu greičiu, tai yra apie 45km/h, tada šiek tiek padūmina, o taip nežymiai dūmina, nebent ant tuščios eigos dar padūmina. Nėra ten, kad už 50m dūmų pilna :) Žodžiu važiuojan jų nesimato. Nežinau kai turėsiu ka nors geresnio, tai atitinkamai geresnius tepalus pilsiu.
modixas.eidixas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 25 Spa 2010, 11:15

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė modixas.eidixas »

Tomše rašė:Na seniau visą vasarą atvažinėjau, tai maždaug 2000km, važinėjau su motoriniu kiekviena diena, tai rudeniop visada keičiu žiedus, nuėmus cilindrą jis kaip naujas, niekas nekliba, žodžiu pakeiti žiedus ir vėl į trasa. Čia po to neva autolo. Maišau santykiu 25:1, važiuojant vidutiniu gazu neikiek nedūmina, tik kai bandai važiuoti maksimaliu greičiu, tai yra apie 45km/h, tada šiek tiek padūmina, o taip nežymiai dūmina, nebent ant tuščios eigos dar padūmina. Nėra ten, kad už 50m dūmų pilna :) Žodžiu važiuojan jų nesimato. Nežinau kai turėsiu ka nors geresnio, tai atitinkamai geresnius tepalus pilsiu.

Ant motorinio man m8v irgi tiko, o izui nežinau kas bet man nesudegina tropniai.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė tadas1991 »

2000km ir žiedų keitimas? Čia tikrai ne profilaktiškai?
Motorolerio grupė atlaiko 15-25km., ar ten viskas taip slabnai pagaminta?