Autolas yra pats netinkamiausias tepalas dvitakčiams varikliams, taip pat ir visai netinka šiuolaikinių automobilių variklinis tepalas, šie tepalai yra neskirti sudegti, jie sudegdami sudaro daug suodžių ir šie kaupiasi ant stūmoklio ir t.t, o kad autolą ankščiau visi naudojo, tai dėl to, kad autolo buvo visur pilna, nereikėjo ieškot ir pirkt, atsukai kranelį, prisileidai ir viskas

, ir paklausus vyresnio žmogaus kokį tepalą pildavo į benziną beveik visi sako autolą, o paklausus kodėl atsako nežinau kitokio nebuvo

, o kokio tepalo reikia žinojo tik tie, kurie tuos motociklus tvarkydavo profesionaliai, motociklų knygelėse rašo kokį tepalą naudot ten yra nurodyta koks geriausia, koks iš bėdos galima pilt, jau geriau iš bėdos pilt dyzelių traktorių variklinę alyvą, nei autolą, dar išbandytas tepalas yra TAD-17 kuris skirtas sunkiųjų mašinų transmisijoms, bet jis patikėkit vienas geriausiai tinkančių tepalų benzinui skiesti dvitakčiams varikliams iš visų pigesniųjų, o tinkamiausi yra specialiai skirti 2T varikliams, bet yra ir labai prastų (gal prastesnių nei autolas

) jie paprastai būna nežinomo gamintojo ir pigūs, aš patarčiau naudot žinomą, patikrintą tepalą skirtą husqvarna dvitakčiams varikliams (žalią), jo kaina apie 20 lt. už litrą, jo nereikia tvot tiek, kiek reikia tvot autolo

užtenka tiek kiek benzo pjūklams 1:50 ir gaunasi kaina vos netokia pat

ir kas sako kad, tas tepalas skirtas aukštoms apsukoms o mažesnėms netinka

, tai tie mažų mažiausiai nieko nesupranta apie bet kokią techniką, kam yra skirti tepalai ir t.t, pagal juos su tuo tepalu negalima benzo pjūklo birbint nevisu gazu, norint birbint mažom apsukom reikia gal autolo, o norint aukštesnėm apsukom reikia greit pakeist husqvarniniu

. Čia parašiau ne vien tik savo nuomonę (turiu nemažai patirties ir išbandęs daugumą tepalų, net teko ir atrabotkę

) apie šiam reikalui skirtus tepalus, bet ir specialistų, būtent 2T.