Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Bandyk užkurt ir visa laik laikyt su patsosu, jei karbo laisva eiga tai dirbs ir toliau, arba degimas per daug suvėlintas, gali bandyt paainkstint siek tiek
haroldas194 rašė:... Ijunk degima, bet nekurk, palik kokia 10 minuciu ir ziurėk, ar pati babina kaista daug...
Jei šito bandymo metu pertraukiklio kontaktai bus atsijungę- nieko neįvyks ir nieko nesužinosi. Jei kontaktai bus susijungę- sudeginsi babiną.
Gal znot kas Alytuj apziuret galetu, koks veteranas meistras? nes as varydavau prie moki vezi kur anskciau buvo toks senukas garaze kur reguliuoja karbus tai man visad sureguliuodavo ir dabar pavasari buvo sureguliaves ir degima ir karba
haroldas194 rašė:... Ijunk degima, bet nekurk, palik kokia 10 minuciu ir ziurėk, ar pati babina kaista daug...
Jei šito bandymo metu pertraukiklio kontaktai bus atsijungę- nieko neįvyks ir nieko nesužinosi. Jei kontaktai bus susijungę- sudeginsi babiną.
Po kokios geros val. buvo, kad babina sprogo, aptaškydama smala visą variklio skyrių.
PO VALANDOS, aš tiek laikyt nesiūlau, jeigu babina Б115-У-ХЛ ar Б115-B (tos trijų kontaktų) tada patikrink ar jų varža veikia, gali būt nusvilus. Jeigu esi įsidėjęs žigulinę Б117-А isitkink, kad geltonas laidas nesujungtas su ružavu be varžos.
haroldas194 rašė:Tai karbas 2105-1107010. Kažkoks perdarytas kad K126x oro filtras tiktų... Susireguliuok...
Ne, tai ne 2105 karbas. Nei 2105, nei 2101 elektromagnetinio vožtuvo neturi. Čia bus 2103 arba 2106. Ant karbo viršaus matosi prisuktas gamyklinis „perechodnykas” M-412 oro filtro tvirtinimui. Laisvų apsukų ir mišinio kokybės reguliavimo varžteliai pas visus praktiškai tie patys.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
haroldas194 rašė:Tai karbas 2105-1107010. Kažkoks perdarytas kad K126x oro filtras tiktų... Susireguliuok...
Ne, tai ne 2105 karbas. Nei 2105, nei 2101 elektromagnetinio vožtuvo neturi. Čia bus 2103 arba 2106. Ant karbo viršaus matosi prisuktas gamyklinis „perechodnykas” M-412 oro filtro tvirtinimui. Laisvų apsukų ir mišinio kokybės reguliavimo varžteliai pas visus praktiškai tie patys.
Čia mano rašybos klaida, čia 2103-1107010, autoriaus nuotraukoj aiškiai matosi. O kad gamykliniai perejimai būdavo, šito pripažįstu, nežinojau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.