Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Atsakyta: 1953 OAF type 6D 130 (sunkvežimis)

Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje

Moderatorius: Moderatoriai

Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Dar:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

AWD rašė:
Paulius43 rašė:ÖAF is pradziu lygtai buvo licencijiniai sunkvezimiai (vokieciu?), o paskui pradejo savo gamyba individualiai, ar klystu?
ÖAF – Österreichische Automobilfabriks AG (Austrijos automobilių gamykla) buvo įkurta 1907 metais Vienos priemiestyje Floridsdorfe kaip Italijos firmos FIAT dukterinė įmonė“Austro-FIAT”, skirta čia montuoti “fiatus” ir aprūpinti jais visą Austrijos-Vengrijos imperiją. Netrukus jos direktorių taryba inicijavo savos konstrukcijos automobilių – lengvųjų, autobusų ir sunkvežimių – gamybą, o po Pirmojo pasaulinio karo pirmoji Austrijoje pradėjo tiems laikams greitaeigių 1,5 – 2 tonų sunkvežimių su pneumatinėmis padangomis gamybą. Kaip tik tada ją pavadino naujai – ÖAF. Ketvirtojo dešimtmečio viduryje tai buvo klestinti įmonė, gaminanti ir eksportuojanti įvairiausių tipų automobilius. Svarbus žingsnis - 1936 metais įsigyta firmos MAN licenzija tada vieniems iš moderniausių dyzelinių variklių. Tačiau vyko ir atvirkščias procesas – koncernas MAN nepraleido progos supirkti didelę dalį “Austro-FIAT” akcijų, taip užsitikrindamas esminę įtaką įmonės veiklai. Todėl prasidėjus Antrajam pasauliniam karui, Floridsdorfe vietoje originalių austriškų konstrukcijų imtas gaminti vienas vermachtui tinkantis sunkvežimio modelis – 4,5 tonos MAN SML su 110 AG dyzeliu. Po karo ne vienas toks dūmijantis sudilusiu varikliu trofėjinis sunkvežimis važinėjo ir Kauno gatvėmis…Sąjungininkai paskutiniaisiais karo metais dažnai bombardavo pramoninius objektus Vienoje. Bombos stipriai apgriovė ir automobilių gamyklos korpusus – tik 1946 metų pavasarį iš sandėliuose likusių ir naujai pagamintų dalių surinkti pirmieji tokio pat kaip karo metais modelio nauji sunkvežimiai. Gamyba įsibėgėjo sunkiai – Austriją, nors formaliai nepriklausomą, valdė tarybinė karinė administracija, austrų įmonių problemomis ji ne itin rūpinosi. Tačiau Floridsdorfe po kurio laiko pavyko pradėti naujų modelių dyzelinių sunkvežimių ir autobusų gamybą. 1953 metais debiutuoja ÖAF 6D130 – klasikinės konstrukcijos kiek “barokinių” formų sunkvežimis su 6 cilindrų 130 AG dyzeliu po ilga “nosimi”. Jis gaminamas kaip 6 tonų sunkvežimis, savivartis, balninis vilkikas su pailginta miegama kabina. Vėl prasideda eksportas, tame skaičiuje ir į TSRS. Tačiau masinis austriškų automobilių tiekimas prasideda nuo modelio ÖAF 745. Tai modernizuotas “6D130” su iki 145 AG padidintos galios varikliu. Štai tokie automobiliai atsidūrė ir tuometinėje LTSR.
Stai du OAF 7459pirmi du is kaires),is tu kurie atsidure tuometineje LTSR
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

fotografuota 1961m.rudeni,Vilniuje.J.Basanavicaus gatveje
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
mariussta
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1609
Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
Miestas: Kaunas

Standartinė mariussta »

Aš įsiterpsiu, kad šių sunkvežimių ir mūsų dienomis galima sutikti Austrijoje. Tikrai ne vieną mačiau savo akimis.
Mėgstu remontuoti automobilius, senus automobilius
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

.....
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
MaKeR
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 24
Užsiregistravo: 06 Sau 2009, 16:21
Miestas: Kaunas

Standartinė MaKeR »

O kokia "ūsų" priekyje paskirtis?
Vartotojo avataras
TADAS 125
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1115
Užsiregistravo: 12 Spa 2008, 19:43
Miestas: Vievis

Standartinė TADAS 125 »

MaKeR rašė:O kokia "ūsų" priekyje paskirtis?
Kad jaustum mašinos gabaritus.
1.Tu dabar internete
2.Tu dabar -OLDTIMERS- forume
3.Tu skaitai
5.Tu nepastebėjai, kad nėra 4-to punkto
6.Tu dabar tai patikrinai
7.Tu šypsaisi :)