Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Kam idomu - Warszawa

Čia ieškokite straipsnių apie senovines transporto priemones

Moderatoriai: rcepa, Moderatoriai

Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Kipshas »

Furgon 201F - rok 1958.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Kipshas »

a. Prototyp sedana z tylną szybą pod ujemnym kątem.
b. Prototyp sedana uwzględniający modernizację przodu: obniżenie maski i błotników oraz zupełnie nowy wlot powietrza.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Kipshas »

Warszawa 203/204 - zdjęcie z pocztówki wydanej przez Motoimport w 1964 r.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Kipshas »

10. Warszawa 203K - bardzo udane i funkcjonalne kombi.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Kipshas »

Tablica rozdzielcza modelu 203/204. Puszka w prawym górnym rogu, to sygnalizator z napisem „wolny" lub „zajęty" montowany w wersji taxi.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Kipshas »

Wersja taxi miała pancerną szybę między słupkami Prodkowymi. Pasażerowie mogli siadać wyłącznie z tyłu. Obok kierowcy było miejsce na bagaż. Auta te doPć szybko wycofano z produkcji, gdyż taksówkarze uznali je za niepraktyczne.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Kipshas »

Ostatnia Warszawa opuszcza taśmę w 1973 r.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Kipshas »

Warszawa 210 z 1964 r. Do napędu tych aut przewidywano dwa rodzaje silników: podstawowy o pojemności 2,5 l, rzędowy, sześciocylindrowy i w wersji ekonomicznej - czterocylindrowy o pojemności 1,6 l.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Kipshas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Kipshas »

Fiat 1100 z 1949/50 r.
- ten samochód miałbyć produkowany w zbudowanej przez Włchów FSO. Z chwilą podpisywania umowy licencyjnej, byłon w końcowym stadium opracowywania konstrukcyjnego i technologicznego.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.