Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
boolidas rašė:Teko ardyti ne viena K750 reduktoriu ir visuose buvo adatiniai guoliai. O pastebejau naujesniuose, Dnepr ir K750 reduktoriuose, buvo indeklai, "slydimo guoliai", kaip pavadino kolega.
Tokie guoliai K-750 kataloge pavaizduoti, o šiuos guolius radau tame pačiame reduktoriuje. Nežinau kaip naujesniuose, bet pagal katalogą juose lyg ir adatiniai.
Turiu ir as kataloga, bet kiek teko ardyti viskas priesingai. Beje, jei pastudijuotumem kataloga issamiau, apstebetumem, kad tame kataloge, nors jis yra 1961 metu jau numiestos K750M stbdziu varle skurios ejo nuo 1964, spynute kaip m72, degimas irgi senesniu m72 motociklu. Tad katalogais as nelinkes pasikliauti.
Katalogas 1961 metu, M. A, Pozdniakovo.
Sukomplektuoti duslintuvai. Labai tiks, nes kaip tik tokie buvo montuojami apie 1960 m.
Antroje nuotraukoje matosi kaip juos gamino Kijevo motociklų gamykloje
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Taigi mano vizija: kuo originalesnė komplektacija, jokių novadielų, jokių naujų dažų, epogruntų, chromų ir cinkų.. Tik sudėti į vietas tai, kas priklauso, viską suremontuoti ir važiuoti
Vokietijoje yra panasiai tokiu.Tai tie Golf kapota nuima, su liepsna nudegina... palaukia kol surudyja... tada nupurskia laku ir vazineja.... Kiti yra ir daugiau automobilio detaliu ,,nudaze,, rudimis... vaizdas neblogas...
AGspecial rašė:Sukomplektuoti duslintuvai. Labai tiks, nes kaip tik tokie buvo montuojami apie 1960 m.
Antroje nuotraukoje matosi kaip juos gamino Kijevo motociklų gamykloje
Kad mano ziniomis, pirmieji K750 motociklai duslintuvus turejo kaip M72, be to, pats esu amtes keleta originaliu K752 butent '59 metu su minetais duslintuvais, tad sitie duslintuvai netinka tavo komplektuojamam motociklui jei jis tikrai 1959 metu. Juos gamino velesniems modeliams.
Tu teisus, duslintuvai kiek naujesnio modelio, tačiau dabar motociklas komplektuojamas maždaug pagal 1961 m. Gal reikėtų pakeisti pavadinimą, bet laikui bėgant gal pavyks viską surinkti kaip priklauso (sunkiausia bus su lopšiu).
Smagu, kad domiesi
gali buti, kad as turiu atliekama rema K750 lopsio, bet tiksliai metu dabar nepasakysiu, tik zinau, kad remo obuolys prisukamas varztais, jei bus idomu susisieksim
Kalvis rašė:Viskas gerai su tais duslintuvais. Mano 59m. su tokiais ir buvo, deja seniai supuvę ir dar tėvo pakeisti į "agurkus".
Kad ne. Tokiu metu K750 buvo dedami duslintuvai tokie kaip M72, o uzdeti galima daug ka, bet nereiskia, kad tai originalu. Vienintelis galima variantas, kad tai buvo paskutinieji tokie K750 modeliai, todel galbut jiems galejo uzdeti naujesnius duslintuvus, taciau mano ziniomis, senieji K750 modeliai ejo 1959-1960, todel sunku butu tuo patiketi.
O del lopsio bandziau Mazvydui ikelti foto,Kur matosi tas esminis skirtumas tarp K750 ir M72 lopsio, deje nepavyko. Internetas streikuoja.