Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

gaz 53 matoras ----> gaz 24 masinas:D

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

bratiaga rašė:...beto manau kad volgos remas ne ka menkesnis uz gaziko, gazika tempti reikedavo labiau ''draskytis'' matorui nei kad volga patempti, inzinieriai jau galit juoktis ir tyciotis is sio pasakymo. remas manau tikrai atlaikys sita matora, tik va greiciu deze gali ir neatlaikyti max apsuku :-) bet kai uzdesiu pavaziuosiu manau viska pamatysim, o tada ir galesim smerkti ir teisti, ar klaidas pripazinti, siaip man smagiausia yra ne vaziuoti o viska konstruoti :D
:shock: Kai išpjaustysi įdėdamas motorą jau nebus ir prasmės atstatinėti atgal. Legalumo prasme negalima modofikuoti laikančių konstrukcijų. Nuo kada Volga tapo rėminiu automobiliu? Manai blogai jei lygini sunkvežimį su lengvuoju automobiliu. Toks dalykas kaip "manau" čia netinka. Maksimalių apsukų? O tas V8 toks jau aukštasūkis motoras? Labai abejoju, kad ten ribos didesnės nei originalaus motoro. Kas kita kalbant apie sukimo momentą, kuris tikrai bus gerokai didesnis, o transmisija tam nenumatyta.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Išmetimo kolektoriai tai špyžiniai. Virinti galima pusautomačiu - ta pačia viela, kur paprastam plienui naudojama.
Dėl karterio - nepiešk piešinėlių, o dėk variklį ir žiūrėk, kas kur remiasi. Tuomet bus aišku - reikia pjauti ar ne. Be to - reikia įvertinti tepalo siurblio "straublio" padėtį (jeigu reiks vis tik pjauti).
Vartotojo avataras
sth55
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1212
Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
Miestas: Vilnius

Standartinė sth55 »

Ai dar ką dėl karterio galiu pasakyt,pabandyk savartyne ar dar kur nors paiesškoy karterio kurio tos vietos kurias pjautum yra apgadintos,kad negadint gero karterio.Dar patarčiau į šita projektą žiurėt biškį rimčiau ir ne pro pirštus,nes įdėt galingesnį,didesnį ir sunkesnį matorą į mažesniam matorui pritaikytui automobiliui ir kad viskas dirbtų ir galėtum važinėt,o ne keiktis ir nervintis arba išviso užsikurt,pajudėt iš vietos,ar išviso variklį tiesiai gražiai ir tvirtai įdėt,kad viskas sueitu-sankaba,greičių dėžė ir t.t.t. nėra taip paprasta.
Vartotojo avataras
Darius008
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 90
Užsiregistravo: 22 Vas 2007, 13:13
Miestas: Vilnius

Standartinė Darius008 »

[quote="Black"]Išmetimo kolektoriai tai špyžiniai. Virinti galima pusautomačiu - ta pačia viela, kur paprastam plienui naudojama.

O špyžius tai cia "čigūnas" ar ne? Ir tikrai kempu galima virinti?
:?
Vartotojo avataras
GERASS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1241
Užsiregistravo: 20 Rgs 2008, 23:14
Miestas: Panevėžys

Standartinė GERASS »

Virinti pusautomačiu (kempu) nepatiko,suvirinau ketine (špyžinę) plokštę,ir ji sutrūko,o elektrodais laiko puikiausiai (paprasti nelaiko) ,kempas neikaitina didesnio storio ketaus ir apskritai metalo,virinti skardai sutinku,nedegina didelio ploto metalo ,tuo mažina korozija,.,priešingai nei svarkė,ji lanko degimo metu sudaro apie 6500 laipsnių celcijaus,ir metalas ikates didesniame plote geriau sukimba ir geriau užliejama siūlė.
Reikia mėgti tai,ką darai,net ir grubiausias pakyla iki kurybos...
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

bratiaga rašė:Na jei galima virinti ismetimo kolektoriu manyciau nekils bedu del to :!: dar del to originalumo ar kazko ten, tai sakau cia tik projektas toks, tas matoras nebus manau visa laika ikeltas i ta volga, as tik ziuriu kiek tinka kiek ne, paziuresim kaip eina, ar pasiteisins mano lukesciai ir viltys :D beto manau kad volgos remas ne ka menkesnis uz gaziko, gazika tempti reikedavo labiau ''draskytis'' matorui nei kad volga patempti, inzinieriai jau galit juoktis ir tyciotis is sio pasakymo. remas manau tikrai atlaikys sita matora, tik va greiciu deze gali ir neatlaikyti max apsuku :-) bet kai uzdesiu pavaziuosiu manau viska pamatysim, o tada ir galesim smerkti ir teisti, ar klaidas pripazinti, siaip man smagiausia yra ne vaziuoti o viska konstruoti :D
kartoju dar karta, gaz 24 deze ir tiltas mirs po savaites laiko linksmu(o kitaip su ja vazinet tikrai negalesi :d ) vazinejimu, ir ne prie maks apsuku o prie vidiniu nes sio motoro momentas kosminis siai dezei, dek nuo fordo skorpio 2.3 ar 2.9
(kazkuri is ju gan gerai "tinka"), del tilto na nors nuo 21 volgos idek ir bet kuri reduktoriu(2410-3.9, 24-4.2 21-4.95, uaz-5.12), nuo 21 nes pusasiai storesni paliginus su 24, tad turetu ilgiau gyvent.
o del karterio is ismetimo su lanzironais ir taip toliau jau rasiau anksciau.
sekmes
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

GERASS rašė:Virinti pusautomačiu (kempu) nepatiko,suvirinau ketine (špyžinę) plokštę,ir ji sutrūko,o elektrodais laiko puikiausiai (paprasti nelaiko) ,kempas neikaitina didesnio storio ketaus ir apskritai metalo,virinti skardai sutinku,nedegina didelio ploto metalo ,tuo mažina korozija,.,priešingai nei svarkė,ji lanko degimo metu sudaro apie 6500 laipsnių celcijaus,ir metalas ikates didesniame plote geriau sukimba ir geriau užliejama siūlė.
Negaliu ginčytis teorinėje plotmėje, bet iš praktikos žinau, kad kai kurie ketaus lydiniai labai puikiai virinasi pusautomačiu. Esu virinęs ne tik automobilinius kolektorius, bet ir santechnines jungtis (sandarumas :!: ). Nieko negaliu pasakyti apie lanko temperatūrą, bet ir pusautomatis pusautomačiui nelygu (turiu omeny galingumą :wink: )
Vartotojo avataras
GERASS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1241
Užsiregistravo: 20 Rgs 2008, 23:14
Miestas: Panevėžys

Standartinė GERASS »

Black rašė:
GERASS rašė:Virinti pusautomačiu (kempu) nepatiko,suvirinau ketine (špyžinę) plokštę,ir ji sutrūko,o elektrodais laiko puikiausiai (paprasti nelaiko) ,kempas neikaitina didesnio storio ketaus ir apskritai metalo,virinti skardai sutinku,nedegina didelio ploto metalo ,tuo mažina korozija,.,priešingai nei svarkė,ji lanko degimo metu sudaro apie 6500 laipsnių celcijaus,ir metalas ikates didesniame plote geriau sukimba ir geriau užliejama siūlė.
Negaliu ginčytis teorinėje plotmėje, bet iš praktikos žinau, kad kai kurie ketaus lydiniai labai puikiai virinasi pusautomačiu. Esu virinęs ne tik automobilinius kolektorius, bet ir santechnines jungtis (sandarumas :!: ). Nieko negaliu pasakyti apie lanko temperatūrą, bet ir pusautomatis pusautomačiui nelygu (turiu omeny galingumą :wink: )
Ta teorija nelygi teorijai,paprastčiausiai ją reikia žinoti,kai tuo užsiimi.Tikra tiesa,kad pusautomatis nelygus pusautomačiui,firmoje celcis demonstravo naujausias technologijas,tai nuo paprastčiausiu "buitinių" iki pramoninių,ir jų galimybės tikrai pranoksta liaudiška svarke,bet ne kiekvienas iš mūsu prieina prie tokių įrengimų,technologijų.
Reikia mėgti tai,ką darai,net ir grubiausias pakyla iki kurybos...
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Tikra tiesa, kokybišką instrumentą ar įrenginį ne kiekvienas gali įpirkti :-) . Mano pusautomatis prieš 20 metų pagamintas Šiauliuose, statomo namo rūsyje :wink: .
Vartotojo avataras
GERASS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1241
Užsiregistravo: 20 Rgs 2008, 23:14
Miestas: Panevėžys

Standartinė GERASS »

Bet jei sugebi pilnai išnaudoti savo turima įrankį,šiuo atvėju įrengimą,suvirinimo aparatą,prijungdamas lygintuvus,diodus(nežinau,kaip tiksliai vadinasi) kurių pagalba gali virinti spalvotą metalą,tai tu jau tikras meistras :-) ,aš pats turiu tik svarke,jei prireikia kempo,dirbtuvėse pasidarau,o ten jau aparatai :shock: ,skydeliai su H2o ir oro filtrais....
Temos autoriau,lauksiu nuotraukų su suvirintu,virinamu kolektoriumi,labai įdomus epizodas :wink: .
Sėkmės ir toliau tokio intuziazmo darbuose :-)
Reikia mėgti tai,ką darai,net ir grubiausias pakyla iki kurybos...
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506