bratiaga rašė:...beto manau kad volgos remas ne ka menkesnis uz gaziko, gazika tempti reikedavo labiau ''draskytis'' matorui nei kad volga patempti, inzinieriai jau galit juoktis ir tyciotis is sio pasakymo. remas manau tikrai atlaikys sita matora, tik va greiciu deze gali ir neatlaikyti max apsukubet kai uzdesiu pavaziuosiu manau viska pamatysim, o tada ir galesim smerkti ir teisti, ar klaidas pripazinti, siaip man smagiausia yra ne vaziuoti o viska konstruoti
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
gaz 53 matoras ----> gaz 24 masinas:D
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
npn
- Forumietis

- Pranešimai: 544
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Išmetimo kolektoriai tai špyžiniai. Virinti galima pusautomačiu - ta pačia viela, kur paprastam plienui naudojama.
Dėl karterio - nepiešk piešinėlių, o dėk variklį ir žiūrėk, kas kur remiasi. Tuomet bus aišku - reikia pjauti ar ne. Be to - reikia įvertinti tepalo siurblio "straublio" padėtį (jeigu reiks vis tik pjauti).
Dėl karterio - nepiešk piešinėlių, o dėk variklį ir žiūrėk, kas kur remiasi. Tuomet bus aišku - reikia pjauti ar ne. Be to - reikia įvertinti tepalo siurblio "straublio" padėtį (jeigu reiks vis tik pjauti).
-
sth55
- Forumietis

- Pranešimai: 1212
- Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
- Miestas: Vilnius
Ai dar ką dėl karterio galiu pasakyt,pabandyk savartyne ar dar kur nors paiesškoy karterio kurio tos vietos kurias pjautum yra apgadintos,kad negadint gero karterio.Dar patarčiau į šita projektą žiurėt biškį rimčiau ir ne pro pirštus,nes įdėt galingesnį,didesnį ir sunkesnį matorą į mažesniam matorui pritaikytui automobiliui ir kad viskas dirbtų ir galėtum važinėt,o ne keiktis ir nervintis arba išviso užsikurt,pajudėt iš vietos,ar išviso variklį tiesiai gražiai ir tvirtai įdėt,kad viskas sueitu-sankaba,greičių dėžė ir t.t.t. nėra taip paprasta.
-
Darius008
- Forumietis

- Pranešimai: 90
- Užsiregistravo: 22 Vas 2007, 13:13
- Miestas: Vilnius
-
GERASS
- Forumietis

- Pranešimai: 1241
- Užsiregistravo: 20 Rgs 2008, 23:14
- Miestas: Panevėžys
Virinti pusautomačiu (kempu) nepatiko,suvirinau ketine (špyžinę) plokštę,ir ji sutrūko,o elektrodais laiko puikiausiai (paprasti nelaiko) ,kempas neikaitina didesnio storio ketaus ir apskritai metalo,virinti skardai sutinku,nedegina didelio ploto metalo ,tuo mažina korozija,.,priešingai nei svarkė,ji lanko degimo metu sudaro apie 6500 laipsnių celcijaus,ir metalas ikates didesniame plote geriau sukimba ir geriau užliejama siūlė.
Reikia mėgti tai,ką darai,net ir grubiausias pakyla iki kurybos...
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
-
Sergej
- Forumietis

- Pranešimai: 936
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
- Miestas: Vilnius
kartoju dar karta, gaz 24 deze ir tiltas mirs po savaites laiko linksmu(o kitaip su ja vazinet tikrai negalesi :d ) vazinejimu, ir ne prie maks apsuku o prie vidiniu nes sio motoro momentas kosminis siai dezei, dek nuo fordo skorpio 2.3 ar 2.9bratiaga rašė:Na jei galima virinti ismetimo kolektoriu manyciau nekils bedu del todar del to originalumo ar kazko ten, tai sakau cia tik projektas toks, tas matoras nebus manau visa laika ikeltas i ta volga, as tik ziuriu kiek tinka kiek ne, paziuresim kaip eina, ar pasiteisins mano lukesciai ir viltys
beto manau kad volgos remas ne ka menkesnis uz gaziko, gazika tempti reikedavo labiau ''draskytis'' matorui nei kad volga patempti, inzinieriai jau galit juoktis ir tyciotis is sio pasakymo. remas manau tikrai atlaikys sita matora, tik va greiciu deze gali ir neatlaikyti max apsuku
bet kai uzdesiu pavaziuosiu manau viska pamatysim, o tada ir galesim smerkti ir teisti, ar klaidas pripazinti, siaip man smagiausia yra ne vaziuoti o viska konstruoti
(kazkuri is ju gan gerai "tinka"), del tilto na nors nuo 21 volgos idek ir bet kuri reduktoriu(2410-3.9, 24-4.2 21-4.95, uaz-5.12), nuo 21 nes pusasiai storesni paliginus su 24, tad turetu ilgiau gyvent.
o del karterio is ismetimo su lanzironais ir taip toliau jau rasiau anksciau.
sekmes
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Negaliu ginčytis teorinėje plotmėje, bet iš praktikos žinau, kad kai kurie ketaus lydiniai labai puikiai virinasi pusautomačiu. Esu virinęs ne tik automobilinius kolektorius, bet ir santechnines jungtis (sandarumasGERASS rašė:Virinti pusautomačiu (kempu) nepatiko,suvirinau ketine (špyžinę) plokštę,ir ji sutrūko,o elektrodais laiko puikiausiai (paprasti nelaiko) ,kempas neikaitina didesnio storio ketaus ir apskritai metalo,virinti skardai sutinku,nedegina didelio ploto metalo ,tuo mažina korozija,.,priešingai nei svarkė,ji lanko degimo metu sudaro apie 6500 laipsnių celcijaus,ir metalas ikates didesniame plote geriau sukimba ir geriau užliejama siūlė.
-
GERASS
- Forumietis

- Pranešimai: 1241
- Užsiregistravo: 20 Rgs 2008, 23:14
- Miestas: Panevėžys
Ta teorija nelygi teorijai,paprastčiausiai ją reikia žinoti,kai tuo užsiimi.Tikra tiesa,kad pusautomatis nelygus pusautomačiui,firmoje celcis demonstravo naujausias technologijas,tai nuo paprastčiausiu "buitinių" iki pramoninių,ir jų galimybės tikrai pranoksta liaudiška svarke,bet ne kiekvienas iš mūsu prieina prie tokių įrengimų,technologijų.Black rašė:Negaliu ginčytis teorinėje plotmėje, bet iš praktikos žinau, kad kai kurie ketaus lydiniai labai puikiai virinasi pusautomačiu. Esu virinęs ne tik automobilinius kolektorius, bet ir santechnines jungtis (sandarumasGERASS rašė:Virinti pusautomačiu (kempu) nepatiko,suvirinau ketine (špyžinę) plokštę,ir ji sutrūko,o elektrodais laiko puikiausiai (paprasti nelaiko) ,kempas neikaitina didesnio storio ketaus ir apskritai metalo,virinti skardai sutinku,nedegina didelio ploto metalo ,tuo mažina korozija,.,priešingai nei svarkė,ji lanko degimo metu sudaro apie 6500 laipsnių celcijaus,ir metalas ikates didesniame plote geriau sukimba ir geriau užliejama siūlė.). Nieko negaliu pasakyti apie lanko temperatūrą, bet ir pusautomatis pusautomačiui nelygu (turiu omeny galingumą
)
Reikia mėgti tai,ką darai,net ir grubiausias pakyla iki kurybos...
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
GERASS
- Forumietis

- Pranešimai: 1241
- Užsiregistravo: 20 Rgs 2008, 23:14
- Miestas: Panevėžys
Bet jei sugebi pilnai išnaudoti savo turima įrankį,šiuo atvėju įrengimą,suvirinimo aparatą,prijungdamas lygintuvus,diodus(nežinau,kaip tiksliai vadinasi) kurių pagalba gali virinti spalvotą metalą,tai tu jau tikras meistras
,aš pats turiu tik svarke,jei prireikia kempo,dirbtuvėse pasidarau,o ten jau aparatai
,skydeliai su H2o ir oro filtrais....
Temos autoriau,lauksiu nuotraukų su suvirintu,virinamu kolektoriumi,labai įdomus epizodas
.
Sėkmės ir toliau tokio intuziazmo darbuose
Temos autoriau,lauksiu nuotraukų su suvirintu,virinamu kolektoriumi,labai įdomus epizodas
Sėkmės ir toliau tokio intuziazmo darbuose
Reikia mėgti tai,ką darai,net ir grubiausias pakyla iki kurybos...
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506