Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Porsche356 ir Austin modeliu restauracija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Pamiršau parodyti, kad po gruntavimo visas siūles pertepiau su kėbulų hermetiku.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Juoda_Meska
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 144
Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 19:56
Miestas: Vilnius/Druskininkai

Standartinė Juoda_Meska »

Man kaškaip epoksidinis gruntas pasitikejimo nekelia :roll:

Manajam Camaro buvo tvarkomos kai kurios kritines vietos, buvo nusveista iki gryno metalo ir ušpurkšta šiuo gruntu (nežinau firmos kurios produktas buvo naudojamas) ir po puses metu tose vietose kur buvo nusveista ir užpurkšta epoksidiniu gruntu pradejo lyst rūdys. Automobilis stovi tikrai šiltame ir sausame garaže.

Aš pac nemačiau kaip šie darbai buvo atliekami nes visi darbai buvo atliekami prieš nuperkant automobilį.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Aš taip pat esu pastebėjęs, kad jeigu detalė yra tik nugruntuota po kurio laiko pradeda rūdyti. Ir visiškai kitaip laiko dažytos detalės(kas be ko). O šiaip kažkada dirbdavome su ПФ markės gruntais ir nemanau kad jie būdavo labai blogi - daugybė žiguliukų iš praeito amžiaus tik dabar pareina į laužynus :-) . Kita vertus nieko amžino nėra-galvaniniu būdu dengtos detalės irgi surūdija.
Vartotojo avataras
Juoda_Meska
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 144
Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 19:56
Miestas: Vilnius/Druskininkai

Standartinė Juoda_Meska »

Sutinku kad tais laikais tai buvo gerai :D

Bet šiais laikais tai norėtusi kaško patikimesnio, na bent jau penkis metus kaškaip nesinori matyt nei vienos rūdies :D
Vartotojo avataras
capri
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 204
Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
Miestas: Vilnius

Standartinė capri »

Paprastas gruntas (kad ir 2 komponentu) yra poretas ir pralaidus orui bei dregmei... Stai del ko atsiranda korozija. Jei plika skarda pries dazyma dengiama parastu gruntu nerekomenduojama netgi daryti slapio slifavimo, nes grunte pasilikus kazkiek dregmes - po dazymo labai greitai iskyla rudziu pusles..
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Capri, tu teisus 100%.
Prinokes_ananasas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 16 Bal 2006, 19:33

Standartinė Prinokes_ananasas »

o kaip teisingai virinimo siules apdirbti?
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Smėliasrove - optimaliausias būdas, bet galima ir vieliniu šepečiu( tik ne rankiniu, neužteks "apsukų"). Aš išsiaiškinau, kad geriausia šveisti mažomis apsukomis naudojant reguliuojamą bulgarkę, bet yra vienas minusas. Plieniniai šeriai nudyla iš vienos pusės ir šepetys pradeda nebekąsti todėl geriausia yra turbinkė su reversu. Perjungi į kitą pusę - ima vėl beveik kaip naujas. Geriausiai dirbti nuo 1000 iki 3000 apsisukimų.
Vartotojo avataras
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1207
Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
Miestas: Kaunas

Standartinė Pofka1 »

Prinokes_ananasas rašė:o kaip teisingai virinimo siules apdirbti?
Siūlėm apdirbti yra pirkti specialus "akmuo" (iš specialios grublėtos medžiagos primenančios akmenį pagamintas storas diskas dedamas ant bulgarkės), bet su juo reikia atsargiai dirbti, nes užkliudysi netyčia kokį kampą aštresnį ir atskilęs disko gabalas nežinia kur pataikys.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Nesupratau, ar čia kalbame apie siūlių nušlifavimą ar apie nušveitimą. Būsiu greičiausiai nusišnekėjęs ne į temą :oops: