Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
TADAS 125 rašė: Atsakymas: blokas, cilindrai ir kitos detalės dažytos karščiui atspariais dažais.
Aha, man todėl toks klausimas ir kilo. Visa kita – gražu, bet bloko ir galvų vidų dažyt..... Nei originalu, nei gražu (skonio reikalas aišku), nei praktiška. Aliuminio lydiniams spec. grunto reikia, jei nori, kad dažai gerai laikytų, kažin ar nebus taip, kad paskui tepale surasi "serebrianką" plaukiojančią..? Kad karščiui atsparūs – nelabai groja tas momentas, nėra bloko viduj didelių karščių, bloga aliuminio adhezija – didesnis priešas...
Na nežinau kaip bus ištikrūju. Kaip sakoma pagyvensim pamatysim.
Juk pirmas blynas visada turi būti prisvylęs.
1.Tu dabar internete
2.Tu dabar -OLDTIMERS- forume
3.Tu skaitai
5.Tu nepastebėjai, kad nėra 4-to punkto
6.Tu dabar tai patikrinai
7.Tu šypsaisi
TADAS 125 rašė:Atsakymas: blokas, cilindrai ir kitos detalės dažytos karščiui atspariais dažais.
O kur jus matet taip darant su klasikiniu opozitu varikliais? Koks tikslas ta daryt? Argumentuokit savo darba.
Sutinku su kolega virgu,tai jau yra nukrypimas nuo originalo.Bet vistiek negaliu suprasti vieno,žmonės ieško originalių dalių,kuriu paeiškos neretai užtrunka puse restauracijos darbu,vyksta rietenos dėl kiekvienos smulkmenos originalumo,o patys vistiek kažka padaro ne autentiška originalui.Jai tai ne autentiška originalui kam gaišti savo ir taip brangu laiką.
P.S nieko asmeniško,viskas labai gražu ir tvarkinga,bet jai darome originalų motociklą,neturi būti jokių naujovių.Aliuminį reikia stikliuoti arba nešti į plovyklą.
As klausiu ne del nukrypimo nuo autentiskumo, nors gal but ir tai svarbu. Man idomi technine ir logine sito sprendimo argumentacija. Kam dazyt nepasiekianti aukstos temperaturos aliumini karsciui atspariais, aliuminio spalvos dazais?
Jei jus tikrai dazet ir vidu, tas tikrai nera gerai, o dargi ir rizikinga, nes kad dazai lupsis, tas tikrai, o lupdamiesi gali uzkimsti tepimo kanalus. Vargu ar verta rizikuot pribaigt siai dienai pakankamai reta varikli vien del abejotinos estetikos, kurios neliks, kai tik pradesit eksploatuot motocikla.
Blyna neprisvilint nera taip ir sunku, esant tokiam forumui ir tokiam kiekiui bendraminciu, kurie pasiruose patart ir padet. Buvo laikas, kai jo nebuvo, tada visas klaidas reikejo daryt ir taisyt vieniems. Dabar lengviau. "... ieskokite ir rasite, belskite, ir bus jums atidaryta..."
piccolo rašė:Koks skirtumas, zmogus padare kaip jam grazu. Ne kiekvieno gi skonis.
Jei jau stikluota, tai orginalu? Kur jus matet rusiska motora blizganti?
Aš paklausiau, kad įsitikint, ar manęs akys neapgauna, o išdažytas bloko vidus man kelia naturalų nerimą.
Na zmones tiesa raso - dazyt vidu tikrai abejotinas sprendimas. Tie dazai nezinia kaip reaguos su tepalu ir kokios to pasekmes. Ne, bet visi juk kazkada padarom klaidu, o po to is ju pasimokom