minde rašė:Iškilo klausimas – ką darydavo garvežiams, kad žiemą neužšaltų? Negi išleidinėdavo vandenį kiekvieną kartą ugnį užgesinę? O kaip tada ryte vėl iki vandens krano nuvažiuot?
Taip. Vanduo būdavo išleidžiamas. Nemanau, kad tai yra didelė bėda ar sudėtingas dalykas. Tuo labiau, kad ir važiuoti kažkur nereikėdavo, nes traukiniai būdavo sustatomi stotyje.
Nelabai tikėtina,kad lokomotyvai būdavo sustatomi tiesiog stotyse.Jie simtaprocentiniskai stovėdavo depuose,kuriuose buvo visa įranga tam vandeniui užpildyti.Na,o stotyje galėjo stovėti nebent "aklakeliuose",kad netrugdytų eismui.
O iš nuotraukos atrodo, kad ant bėgių jį pastatė...
Kas įdomiausia ne pastatė,o pats atvažiavo ir dar du vagonus atitempė! buvau nustebintas gaila nebuvo galimybių foto padaryti.
Ale pagalvok,jeigu tas garvežys būtų veikiantis,tai koks reikalas LG būtų jį statyti dėl grožio?Tai tas pats,kaip Siemens ER20CF pastatyti kaip kokį paminklą...Kažkaip nerimtai atrodo teiginys,kad jis pats atvažiavo.
Būtent, jį atstūmė motorvežio pagalba. Kaip tik tą dieną kai stūmė garvežį dirbom netoli tunelio. Tas procesas atrodė tikrai įspūdingai! Jei niekas nesupyks įdėsiu kelias nuotraukas su bėgiais ir pabėgiais ant kurių dabar stovi Kauno garvežys. Vienoje iš jų matosi ant geležinio pabėgio yra iškalti pabėgio pagaminimo metai, tai 1936.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.