Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Bekontaktis degimas į M412

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

2105
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 90
Užsiregistravo: 30 Rgp 2006, 16:41

Standartinė 2105 »

kisa rašė:tai čia perdarytas trampliorius tik ar komutatorius ir babina priedo?

Beje, labai puikiai tinka gaz 24-10 trampliorius
jis su holu ir tinka į moskvičiaus vietą
Babina tinka betkokia. komutatorius turi spec mygtuką, kurį nuspaudus kai sunkiai vedas skelia dvi ar tai tris kibirkštis į vieną cilindrą. Dar yra spec jungtis, kurią ištraukus mašinos neužvesi ir lizdas konvertuojantis iš nuolatinės 12V į kintamos 127V.
Į komplektą įeina spec komutatorius,
http://www.my-photo.ru/g0/b/513/513181pMoD.jpg

metalinė gelsva plokštelė ir jutiklis gamykliškai apipiltas dažais.
http://www.my-photo.ru/g0/b/513/513181pMoD.jpg
Vartotojo avataras
.mendoza.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 477
Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
Miestas: Kaunas

Standartinė .mendoza. »

2105 rašė:
.mendoza. rašė:Tai jei jau daryti - tai gal pilnai elektronini degima? t.y. be paskirstytojo, bet tada reikia 4 vnt. babinu, kiekvienai zvakei atskira...
Jei kalbi apie michailovo degimą, tai tikrai neverta, jei apie programuojama kompiuterį vertą, bet kaina gaunas didelė, o naudos mažai.
Butent kompiuteri, jei tai galima pavadinti kompiuteriu - kaina didele nesigaus (na cia kaip kam, siaip tai turetu kainuot ~200 lt ir kokios trys naktys prie kompiuterio bei lituoklio :) )... o babinos is autolauzyno
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

.mendoza. rašė:Tai jei jau daryti - tai gal pilnai elektronini degima? t.y. be paskirstytojo, bet tada reikia 4 vnt. babinu, kiekvienai zvakei atskira...
Nebūtinai 4 atskiros. Būna dvigubos, duodančios kibirkštį vienu metu į du cilindrus (kitame tuo metu būna išmetimo taktas, todėl ta kibirkštis nekelia problemų). Teko turėti fordą su tokai uždegimo sistema. Ten ritės buvo vienas modulis visiem 4 cilindram.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

.mendoza. rašė:
Butent kompiuteri, jei tai galima pavadinti kompiuteriu - kaina didele nesigaus (na cia kaip kam, siaip tai turetu kainuot ~200 lt ir kokios trys naktys prie kompiuterio bei lituoklio :) )... o babinos is autolauzyno
Tokį variantą tai suprantu, jei jau tobulinti tai tobulinti normaliai šiuolaikinėm technologijom išnaudojant jų privalumus (kad nebūtų visokių "sunkiai užsiveda") tikiu, kad ir tas originalus motoras veiktų kitaip, čia aišku priklauso kiek domimasi elektronika, jei pats nesidarysi tai aišku bus brangoka. Bet vistiek čia turbūt hobis, o ne automobilis praktiškam važinėjimui kasdien, nes nori nenori senas automobilis tam tikslui yra prabanga.
2105
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 90
Užsiregistravo: 30 Rgp 2006, 16:41

Standartinė 2105 »

.mendoza. rašė:
Butent kompiuteri, jei tai galima pavadinti kompiuteriu - kaina didele nesigaus (na cia kaip kam, siaip tai turetu kainuot ~200 lt ir kokios trys naktys prie kompiuterio bei lituoklio :) )... o babinos is autolauzyno
Tai gal gali plačiau kaip tu sugebėsi tilpt į 200lt, nes normalūs programuojami kompiuteriai kainuoja žymiai daugiau, neskaitant jog priedo dar reik nemažai įvairiausių jutiklių.
Vartotojo avataras
.mendoza.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 477
Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
Miestas: Kaunas

Standartinė .mendoza. »

2105 rašė:
Tai gal gali plačiau kaip tu sugebėsi tilpt į 200lt, nes normalūs programuojami kompiuteriai kainuoja žymiai daugiau, neskaitant jog priedo dar reik nemažai įvairiausių jutiklių.
Taip...

Ko mums reikia:

1. holo daviklis - http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=55462 -5lt

2. Mikrovaldiklis ATMEGA8 - siam tikslui jo tikrai pakaks http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=60796 7.50

3. montazine plokste - http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=30467 9 lt

4. tranzistoriai induktyvumo ritems valdyti - (reikia parinkineti pagal parametrus) 4x ~ 20 lt

5. smulkios detales (varzos, kondensatoriai ir pan. ) ~60 - 80 lt

Oro srauto ir pan. davikliu nereikia, nes variklis ne su ipurskimo sistema. Be to gaminamas butu tik elektroninis degimas, o ne visas variklio valdymo blokas (ECU - Engine Control Unit)

Taigi "primestinai" paskaiciavus - 5+7.5+9+80+80 = 181,5

Taigi lieka dar siek tiek biudzeto kokiam nors patobulinimui...

Visa kita - fantazijos, sugebejimu ir "google" :) reikalas...
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

.mendoza. rašė:
2105 rašė:
Visa kita - fantazijos, sugebejimu ir "google" :) reikalas...
Taip paprastai su uždegimo sistema neišsisuksi. Kaip pavyzdį numatant ko reikia galima imti gamyklinę sistemą (schemoje senoviška Bosch sistema Mercedeso varikliui).
1. Variklio įpurškimo valdymo blokas (šiuo atveju neaktualu).
2. Protingas komutatorius su procesoriumi ir atmintimi, kurioje yra uždegimo "žemėlapis" su reikšmėmis skirtomis konkrečiam varikiui.
3. Uždegimo korektoriaus jungiklis (degimo kampo keitimui, priklausomai nuo degalų - nebūtina)
4. Vakuuminis vamzdelis iš kolektoriaus į komutatoriuje esantį MAP daviklį. Tai svarbu, nes išretėjimas kolektoriuje parodo kokia yra variklio apkrova ir tai būtina žinoti skaičiuojant uždegimo kampą. Jei to nebus sistema bus blogesnė už mechaninę, kurioje bent vakuuminis korektorius yra (irgi daro tą patį).
5. Uždegimo ritė. Na čia jau taikyti reikia, visokių būna pvz šiai sistemai netinka senesnio tranzistorinio uždegimo ritė.
6. Alkūninio veleno padėties daviklis, šiuo atveju indukcinis (galima ir holo, nors prie smagračio holo neteko matyti)
7. Skirstytuvas, su dvigubom ritėm nereikia.
8. Temperatūros daviklis, uždegimo kampas keičiamas ir nuo jo, pvz varikliui perkaistant kampas gali būti ankstinamas, kad sumažinti kaitimą.
9. Diagnostinė jungtis.

Pačiam nuo nulio tikrai užtruks visa tai sugalvoti ir ištobulinti, kad gerai veiktų ir svarbu patikimai. Juk parametrų lentelių nesurasi, programą irgi ne kiekvienas pasirašys, procesorių reikia užsiprogramuoti ir t.t. Geriau jau gal domėtis tuo kas yra sukurta ir nekartoti jau padarytų klaidų, kam rasi informaciją, pavyzdžius, "softą" ir t.t. tas pats mano minėtas megasquirt yra kuro ir uždegimo valdymo sistema. Galima ir atskirai tai naudoti.
P.S. autorius tikiuos nesupyks dėl tokios temos pakrypimo, bet niekas neverčia tai daryti, skaito ir kiti lankytojai, gal kažkam bus naudinga.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
2105
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 90
Užsiregistravo: 30 Rgp 2006, 16:41

Standartinė 2105 »

Jei kas sugalvos programuotis kompiuterį pradžiai http://secu-3.narod.ru/
Mano manymu geriausias variantas http://www.msdignition.com/product.aspx?id=5795
kaina didelė, tai pats susikonstravau, kad skeltų dvi kibirkštis po 150mJ (galingesnė kibirkštis gauta mažinant galima maksimalų sūkių diapazoną) į vieną cilindrą, bendra trukmė 5,2ms.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

2105 rašė:Jei kas sugalvos programuotis kompiuterį pradžiai http://secu-3.narod.ru/
Mano manymu geriausias variantas http://www.msdignition.com/product.aspx?id=5795
kaina didelė, tai pats susikonstravau, kad skeltų dvi kibirkštis po 150mJ (galingesnė kibirkštis gauta mažinant galima maksimalų sūkių diapazoną) į vieną cilindrą, bendra trukmė 5,2ms.
O įdomu. Dėkui :!:
Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Standartinė kisa »

žodžiu, nueita pačiu paprasčiausiu keliu: išmestas plaktukėlis ir originalaus tramplioriaus ir pastatytas holo daviklius, kurį valdo komutatorius...
Ačiū visiems už nuomones.
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija

867075925