Su ta pačia.
Tas apatinio kampuočio kraštas, kuris yra atrama lenkimui yra bukas maždaug kaip --> ), tokiu būdu, storoka skarda ir taip nelinksta idealiai aštriai.
Bet jeigu tiesiog lenktum gautūsi per mažas radiusas, t.y per aštru.
Norint gauti didesnį radiusą, reikia palenkus truputį, atlaisvinti varžtus ir skardą patraukti į priekį, t.y link savęs, tada vėl palenkti.
Toks t.y 20mm spinduliu, gavosi per tris patraukimus. Kuo plonesnė skarda, manyčiau tuo atsargiau reikėtų dirbti, kad nesigautų kampai vietoj radiuso.
Nemaloniausia procedūra yra užlenkti tą 15mm kraštelį kuris yra apačioje privirinimui. Reikia pasilikti daugiau skardos bent 10 cm, nes jeigu jį pasižymėti nuo krašto, tuomet mano konstrukcijoje veržlės nepajėgios užspausti ruošinio ir viską galima sugadinti. Be to, kad linktų aštriai teko šiek tiek įpjauti per pažymėtą liniją, ir pavirinti po to.
Darant tokį aparatą, jeigu spaudžiama varžtais, reikėtų juos pozicionuoti kuo labiau į priekį.(Čia man trukdė kojelės, ir tingėjau pervirinti), tada geriau būtų prispaudžiama skarda.
Jeigu neklystu, slenksčius Porshe kažkokiu kitokiu būdu gamino pripažintas meistras vardu "Black", gal jis naudojo kokią nors pažangesnę, o ne akmens amžiaus technologiją kaip aš.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Cadillac 1941
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 543
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
Internete yra daugybė minčių skardos lankstymo staklėms. Galima skirstyti į 2 tipus: toks kaip šis - suspaudi skardą tarp 2 pakankamai masyvių profilių ir lenki kyšantį galą (bet čia didėjant ilgiui ir storiui atsiranda problemų su viduriu, kai nepajėgia jo užspausti) tai vadinamos bend brake staklės. Arba kitas press brake kai viršuje esantis profilis kaip savotiškas bukas peilis spaudžia skardą į V formos griovelį. Keičiant V raidės kampą ir įspaudimo gylį ir perstumiant galima lenkti įvairiu radiusu. Šis būdas regis daugiau ir pramoninėse staklėse taikomas, mažiau problemų su pločiu jei naudojamas nevienas hidraulinis cilindras (arba domkratas namų sąlygom).
bend brake>>
press brake>>
bend brake>>
press brake>>
-
- Forumietis
- Pranešimai: 29
- Užsiregistravo: 19 Vas 2010, 12:40
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 29
- Užsiregistravo: 19 Vas 2010, 12:40
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Gerb. 1945, gal nori, kad pasidalinčiau forumo akivaizdoje, kaip tiksliai išpjauti bet kokios formos implantą?
Tuo nenoriu pasakyti, kad netiksliai išpjovei, bet įtariu, kad maniškės technologijos nepraktikuoji
, kuri maksimaliai palengvina darbą.
Kalbant apie Porsche slenksčius galiu pasakyti tiek, kad tuomet pabandžiau pasigaminti lenkimo stakles ir man tas nepavyko. Po tokios nesėkmės lenkimus vykdžiau skardą tarp dviejų kampuočių suspausdamas stalių veržtuvais, o skardos kraštą lenkiau mušdamas mediniu plaktuku. Slenksčių profiliai buvo su dviem pakopomis, taigi, tokį daiktą išlankstyti buvo neįmanoma. Teko virinti iš dviejų dalių. Rezultatu nebuvau patenkintas - dabar daryčiau viską iš esmės kitaip. Teisingiausias variantas yra tas, kurį aprašė aukščiau kolega npn - plieno juostoje griovelis į kurį skarda presuojama lyg peilio ašmenimis. Tokiu būdu galima išgauti ir labai aštrų kampą. Šiaip nuorodoje staklės labai masyviai atrodo. Skandinavų prekybcentryje"Jula" esu matęs tokio principo stakles su segmentiniais lenkimo elementais. Nuotraukoje labai sudėtingas, bet galvoju, kad galima būtų kažką ir paprastesnio sukurpti tokiu principu![Juokinga :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Mirktelėjimas :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Labai laimingas :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kalbant apie Porsche slenksčius galiu pasakyti tiek, kad tuomet pabandžiau pasigaminti lenkimo stakles ir man tas nepavyko. Po tokios nesėkmės lenkimus vykdžiau skardą tarp dviejų kampuočių suspausdamas stalių veržtuvais, o skardos kraštą lenkiau mušdamas mediniu plaktuku. Slenksčių profiliai buvo su dviem pakopomis, taigi, tokį daiktą išlankstyti buvo neįmanoma. Teko virinti iš dviejų dalių. Rezultatu nebuvau patenkintas - dabar daryčiau viską iš esmės kitaip. Teisingiausias variantas yra tas, kurį aprašė aukščiau kolega npn - plieno juostoje griovelis į kurį skarda presuojama lyg peilio ašmenimis. Tokiu būdu galima išgauti ir labai aštrų kampą. Šiaip nuorodoje staklės labai masyviai atrodo. Skandinavų prekybcentryje"Jula" esu matęs tokio principo stakles su segmentiniais lenkimo elementais. Nuotraukoje labai sudėtingas, bet galvoju, kad galima būtų kažką ir paprastesnio sukurpti tokiu principu
![Juokinga :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Black 26 Kov 2010, 23:40, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 29
- Užsiregistravo: 19 Vas 2010, 12:40
- Miestas: Vilnius
Šiaip jau kai išpjaunu seną detalę, apibrėžiu aplink ją su yla ir išpjaunu iš skardos.
O šiuo atveju pavyzdį teko supjaustyt gabalais
Spėju, kad tokiu atveju reikėtų patepti kraštus dažais ir atsispausti ant popieriaus, o jį uždėti ant skardos?:)ir atsispaustų?
Prisipažįstu, kad toli gražu ne visada taip darau...Nes esu prie tinginio...Be to mano mada yra tokia, kad iš rankų dingsta įrankiai kurių tuo metu reikia tokiais atvejais, pvz žirklės, O atsiranda tik kai jau nebereikia. Iš esmės rūksta disciplinos.
Tam ir rodau, kad sudirbtumėte i miltus, tik taip išmokstama dirbti:)
Būčiau dėkingas už nuorodą į jūsų naudojamos technologijos aprašymą. Kažkaip matyt pro akis prasprūdo ta vieta:)
Beje su gerb.Black, kurį laikau itin dideliu autoritetu, nei iš tolo lygintis šioje srityje neketinu. Tik mokytis galiu, tam čia ir esu.
O šiuo atveju pavyzdį teko supjaustyt gabalais
Spėju, kad tokiu atveju reikėtų patepti kraštus dažais ir atsispausti ant popieriaus, o jį uždėti ant skardos?:)ir atsispaustų?
Prisipažįstu, kad toli gražu ne visada taip darau...Nes esu prie tinginio...Be to mano mada yra tokia, kad iš rankų dingsta įrankiai kurių tuo metu reikia tokiais atvejais, pvz žirklės, O atsiranda tik kai jau nebereikia. Iš esmės rūksta disciplinos.
Tam ir rodau, kad sudirbtumėte i miltus, tik taip išmokstama dirbti:)
Būčiau dėkingas už nuorodą į jūsų naudojamos technologijos aprašymą. Kažkaip matyt pro akis prasprūdo ta vieta:)
Beje su gerb.Black, kurį laikau itin dideliu autoritetu, nei iš tolo lygintis šioje srityje neketinu. Tik mokytis galiu, tam čia ir esu.
Paskutinį kartą redagavo 1945 26 Kov 2010, 23:55, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Ne ne, jokiu būdu nebandau sudirbti - labai malonu, kad yra su kuo pasidalinti patirtimi
Ir , pasirodo, kad būsiu apsišaukęs
- taip, patepi skylės kraštus kokia teplia substancija ir prispaudi popierių
. Atspaudas gaunasi tobulas skylės atžvilgiu ir belieka, iškirpus formą, flomasteriu apibrėžti ant skardos... Dovanok, kad norėjau pasirodyti gudresnis ![Susigėdau :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Labas :labas:](./images/smilies/hi.gif)
Ir , pasirodo, kad būsiu apsišaukęs
![Susigėdau :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Bravo :bravo:](./images/smilies/038.gif)
![Susigėdau :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1462
- Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
- Miestas: Vilnius
1945 rašė:Šiaip jau kai išpjaunu seną detalę, apibrėžiu aplink ją su yla ir išpjaunu iš skardos.
O šiuo atveju pavyzdį teko supjaustyt gabalais
Spėju, kad tokiu atveju reikėtų patepti kraštus dažais ir atsispausti ant popieriaus, o jį uždėti ant skardos?:)ir atsispaustų?
Prisipažįstu, kad toli gražu ne visada taip darau...Nes esu prie tinginio...
Tam ir rodau, kad sudirbtumėte i miltus, tik taip išmokstama dirbti:)
Būčiau dėkingas už nuorodą į jūsų naudojamos technologijos aprašymą. Kažkaip matyt pro akis prasprūdo ta vieta:)
Beje su gerb.Black, kurį laikau itin dideliu autoritetu, nei iš tolo lygintis šioje srityje neketinu. Tik mokytis galiu, tam čia ir esu.
Eilėm pradėjom varyt...
![Labai laimingas :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ieškau TIZ AM600 dalių,
FN M90 500cc dalių.
FN M90 500cc dalių.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40