Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Cadillac 1941

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
1945
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 19 Vas 2010, 12:40
Miestas: Vilnius

Cadillac 1941

Standartinė 1945 »

Laba diena visiems,

Pristatau 1941 Cadillac 6109

Automobilio rida nėra didelė, bet nuo stovėjimo supuvę visi riebokšliai, apatinė, kėbulo dalis, slenksčiai, kėbulo atramos. Atšokę dideliame plote seni dažai kartu su nekokybiškais gruntais. Stabdžių cilindriukai ir pagrindinis cilindras išrūdiję iš vidaus. 1 Stūmoklis strigęs cilindre, stūmoklyje įstrigę žiedai, išlinkusios variklio "galvos". Visa Kėbulo apačia nuterliota medžiaga panašia į bituką, po kuria didžiuliai supuvimai arba surūdijimai. Lingės susedę, automobilio galas nusėdęs




Tai nėra restauracija, veikiau kapitalinis remontas su restauracijos elementais.

Jau atlikti arba atliekami darbai

Galinio tilto perrinkimas lingių pakėlimas, viso kėbulo suvirinimas, stabdžių perrinkimas, Variklio perrinkimas, pavarų dėžės perrinkimas.

Planuojami darbai.

kai kurių detalių nikeliavimas, elektros laidų keitimas, padengimas antikorozine danga, dažymas, kai kurių sėdynių, vidaus rankenėlių , apmušalų siuvimas aptraukimas nauja medžiaga.


Maždaug toks tas cadilakas...
p.s. Atsiprašau dėl nuotraukų kokybės.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo 1945 26 Kov 2010, 22:08, redaguota 2 kartą(us).
1945
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 19 Vas 2010, 12:40
Miestas: Vilnius

Dar kelios nuotraukos.

Standartinė 1945 »

Dar kelios nuotraukos.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
mariussta
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1609
Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
Miestas: Kaunas

Standartinė mariussta »

Sveikas apsilankęs mūsų forume. Jei reikia patarimų,-kreiptis, pagalba ir turima patirtimi tikrai pasidalinsime.
Mėgstu remontuoti automobilius, senus automobilius
Vartotojo avataras
Saule
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 400
Užsiregistravo: 14 Kov 2006, 11:09
Miestas: Vilnius

Standartinė Saule »

:bravo: šaunus automobiliukas. Įdomu pamatyti ir foto, kaip atrodė dar neišrinktas. Laabai lauksim tolimesnių darbų eigos-foto. Kantrybės darbuojantis :time:
1958m. Oldsmobile Super88
1958m. Ford Fairlane Skyliner Retractable
1945
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 19 Vas 2010, 12:40
Miestas: Vilnius

Standartinė 1945 »

Deja neturiu nuotraukų, kol buvo neišrinktas šis, bet "gyvas" jis atrodo kaip šiose.

Spręstina problema yra pvz. pagrindinis stabdžių cilindras. jis išrūdijęs. Svarstome ar jį įmanoma kaip nors metalizuoti iš vidaus ir vėl iššlifuoti iki buvusio diametro ar bandyti pritaikyti rusiškus riebokšlius ir ištekinti naują cilindriuką. Nes siuntimą iš JAV laikau paskutinėje vietoje. Gal kas nors ęsate susidūrę su panašia problema?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
1945
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 19 Vas 2010, 12:40
Miestas: Vilnius

Standartinė 1945 »

t.y naują stūmokliuką..
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8588
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

O koks vidinis skersmuo? Manau, kad tinkamiausias variantas- šlifuoti iki artimiausio tinkamų mandžetų skersmens.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1967
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Ištekinti iš nerūdijančio plieno reikiamo dydžio įvorę, įpresuoti į seną pagr. vietą pagal pritaikyto dydžio stūmokliuką (žr.mano Willys MB temą).Susirask tekintoją su veikiančia galva ir neturėsi bėdos.
Vartotojo avataras
mariussta
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1609
Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
Miestas: Kaunas

Standartinė mariussta »

1945 rašė:t.y naują stūmokliuką..
Kaip tik su tokia problema ir aš buvau susidūręs. Po ilgų manžetų ir kitų dalių paieškų viską radau www.rockauto.com. Amerikoje dauguma detalių seniems amerikietiškiems automobiliams gamina mažos firmelės, o kainos tikrai nesikandžioja. Naujas stabdžių cilindras mano kadžiui kainavo berods 300lt. O padėti parsisiųsti padėjo Kaune esanti firma "Usko", tel.860401055. Remontuodamas savo automobilį laikausi principo, jeigu įmanoma dėti originalias naujas dalis, o ne kažką konstruoti ar bandyti pritaikyti nuo kitų modelių.
Mėgstu remontuoti automobilius, senus automobilius
Vartotojo avataras
Saule
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 400
Užsiregistravo: 14 Kov 2006, 11:09
Miestas: Vilnius

Standartinė Saule »

mariussta rašė:
1945 rašė:t.y naują stūmokliuką..
Kaip tik su tokia problema ir aš buvau susidūręs. Po ilgų manžetų ir kitų dalių paieškų viską radau www.rockauto.com. Amerikoje dauguma detalių seniems amerikietiškiems automobiliams gamina mažos firmelės, o kainos tikrai nesikandžioja. Naujas stabdžių cilindras mano kadžiui kainavo berods 300lt. O padėti parsisiųsti padėjo Kaune esanti firma "Usko", tel.860401055. Remontuodamas savo automobilį laikausi principo, jeigu įmanoma dėti originalias naujas dalis, o ne kažką konstruoti ar bandyti pritaikyti nuo kitų modelių.


:taip: pritariu mariusstai. Geriau originalas iš karto (beje, ir vertė automobilio jau atitinkama) . Po to vis tiek būna išlenda bėda iš tų 'pritaikytų' ir tenka daryti iš naujo :?
Yra dar dalių ir kanter.com, gumų galima įsigyti iš steelerubber.com (siuntėmės, viskas buvo super).
Na, kaip realiai atrodo toks auto, tai žinom, įdomiau buvo pamatyt, kokį turėjote pradžioje jūs :wink: Na, bet nėra, tai nėra foto :-)
1958m. Oldsmobile Super88
1958m. Ford Fairlane Skyliner Retractable