Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

dėl Minsko

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

judosius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 01 Rgs 2010, 22:05
Miestas: kaunas

Re: dėl Minsko

Standartinė judosius »

vieno iki 1mm arba L formos. Ir plieninio.
DRV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 261
Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
Miestas: Kaunas

Re: dėl Minsko

Standartinė DRV »

Jei sau daryčiau tai naudočiau vieno arba dviejų. Tikrai jokiais būdais ne trijų.
Vieno plieninio žiedo stūmoklis geriausias variantas, tačiau tada reikia kito stūmoklio, žiedo, cilindrą "šlifuoti". Žodžiu nemažai išlaidų. Pigesnis variantas naudoti vieną standartinį ketaus (špižiaus) žiedą su standartiniu stūmokliu, antro žiedo kanale sumontuojant keturis "šplintus" kurie neleistų dujoms cirkuliuoti žiedo kanalu, bet atlikus tokia modifikacija prasideda žaidimai su dažnu žiedo keitimu dėl jo nusidėvėjimo. Ir reiktų nepamiršti naudojant ketaus žiedus, kad jie neskirti aukštiems sūkiams.
Paskutinis variantas tai palikti stūmoklinę tokią kokia ji yra ir įsigyti rezonansinį duslintuvą. Svarbu nepersistengti su dydžiu, kad rezonansas nenukeliautu į aukštus sūkius, kur standartinės dalys visiškai nebelaikytų. Jei dar truputi pridėti rankas prie cilindro pataisant brokus ir minimaliai pakeičiant dujų skirstimo fazes ("langus") galima gauti "žvalų" Miską, su kuriuo įmanoma būtų dar kurį laiką pasivažinėti, o ne vien tiktais taisyti.

Jei tikėti Wikipedijos duomenimis galima padaryti išvadą, kad buvo mažiausiai trijų tipų cilindrų galvutės ir bent keli cilindrų variantai. Минск ММВЗ-3.112
Jei tai tiesa, tai iš standartinių dalių galima surinkti kiek smagesnį variklį.
arunas_307
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 128
Užsiregistravo: 14 Vas 2008, 13:09
Miestas: Vilnius

Re: dėl Minsko

Standartinė arunas_307 »

Taip, tu teisus, mano neapsižiūrėjimas...

DRV rašė:
arunas_307 rašė:Anksčiau parodytame grafike aiškiai matyti, kad degimo temperatūra didėja riebėjant mišiniui, kol nuo santykio 3:1 tampa beveik pastovi.
fig-4.JPG


MIXTURE RATIO, O/F (Oxygen/Fuel)

Mišinio santykis, D/K (Deguonis/Kuras)

Jeigu santykis lygus 1 tai oro ir kuro mišinyje yra po lygiai. (Pvz. 25478 / 25478=1)

Jeigu santykis lygus trims, tai mišinį sudaro trys dalys oro ir viena kuro. (Pvz. 99 / 33=3, arba 3 / 1=3)

Arba skirtingai suprantame mišinio sudėtį, arba kažkas negerai.
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Re: dėl Minsko

Standartinė Rudge »

Jei tikėti Wikipedijos duomenimis galima padaryti išvadą, kad buvo mažiausiai trijų tipų cilindrų galvutės ir bent keli cilindrų variantai. Минск ММВЗ-3.112
Jei tai tiesa, tai iš standartinių dalių galima surinkti kiek smagesnį variklį.[/quote]

Ar kartais ne nesamonių čia prirašyta? Suspaudimo laipsnis didėja, sūkiai didėja, benzinas "93" o galia krenta iki 10? :roll:
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
DRV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 261
Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
Miestas: Kaunas

Re: dėl Minsko

Standartinė DRV »

Tai gali būti susiję su cilindro langais. Jei pakeitė dujų skirstimo fazes tai ir gavo kiek skirtingas variklio charakteristikas. O gal tik duslintuvai skyrėsi ir to pakako.
Paskutinį kartą redagavo DRV 14 Gru 2011, 21:18, redaguota 1 kartą(us).
jokse19
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 02 Lap 2011, 18:35

Re: dėl Minsko

Standartinė jokse19 »

DRV rašė:Jei sau daryčiau tai naudočiau vieno arba dviejų. Tikrai jokiais būdais ne trijų.
Vieno plieninio žiedo stūmoklis geriausias variantas, tačiau tada reikia kito stūmoklio, žiedo, cilindrą "šlifuoti". Žodžiu nemažai išlaidų. Pigesnis variantas naudoti vieną standartinį ketaus (špižiaus) žiedą su standartiniu stūmokliu, antro žiedo kanale sumontuojant keturis "šplintus" kurie neleistų dujoms cirkuliuoti žiedo kanalu, bet atlikus tokia modifikacija prasideda žaidimai su dažnu žiedo keitimu dėl jo nusidėvėjimo. Ir reiktų nepamiršti naudojant ketaus žiedus, kad jie neskirti aukštiems sūkiams.
Paskutinis variantas tai palikti stūmoklinę tokią kokia ji yra ir įsigyti rezonansinį duslintuvą. Svarbu nepersistengti su dydžiu, kad rezonansas nenukeliautu į aukštus sūkius, kur standartinės dalys visiškai nebelaikytų. Jei dar truputi pridėti rankas prie cilindro pataisant brokus ir minimaliai pakeičiant dujų skirstimo fazes ("langus") galima gauti "žvalų" Miską, su kuriuo įmanoma būtų dar kurį laiką pasivažinėti, o ne vien tiktais taisyti.

Jei tikėti Wikipedijos duomenimis galima padaryti išvadą, kad buvo mažiausiai trijų tipų cilindrų galvutės ir bent keli cilindrų variantai. Минск ММВЗ-3.112
Jei tai tiesa, tai iš standartinių dalių galima surinkti kiek smagesnį variklį.


Kas čia per duslintuvas? :D
DRV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 261
Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
Miestas: Kaunas

Re: dėl Minsko

Standartinė DRV »

Rezonansinis duslintuvas - tai sąvoka naudojama kalbant apie dvitakčio variklio išmetimo sistemą, kuri padeda išgauti didesnę variklio galią. Deginių banga judėdama vamzdžiu veikia kaip stūmoklis. Judėdamas vamzdžiu tas "stūmoklis" (deginių banga) už savęs sudaro išretėjimą, kuris stūmokliui leidžiantis į apatinį rimties tašką per prapūtimo kanalus siurbia šviežią degųjį mišinį iš karterio. Jei variklis yra su "praleidimo" vožtuvais, tai į duslintuvą patenka daugiau šviežio mišinio, kuriuo yra aušinamas cilindras, stūmoklis, galvutė, žiedai, žvakė. Tačiau tai dar ne viskas: kad išgauti didesnį išretėjimą duslintuvo vamzdis daromas "megafono" formos (kūgis), o kad šviežias mišinys nenueitų perniek, tai "megafono" gale montuojamas dar vienas kūgis tik atvirkščias. Atvirkštinis kūgis prieš stūmokliui uždarant išmetimo langą grąžina degųjį mišinį į cilindrą, kur jis yra sudeginamas. Taip yra išgaunamas didesnis slėgis degimo metu (nes daugiau degiojo mišinio "dalyvauja" degimo procese), o kartu ir galingumas. Gražinamo mišinio kiekis priklauso nuo variklio konstrukcijos ir paskirties, esant reikalui kai kuro sąnaudos nėra svarbios galima sudaryti labai stiprų "skersvėjį" cilindre, jis gerokai ataušinti ir sugrąžinti tik dalį nuo degiojo mišinio - vėsiausią. Tokiu atveju galia bus išgauta dėl to kad šaltesnis mišinys degimo metu išsiplės labiau ir vėl gi sukurs didesnį slėgį.http://www.southernskies.net/page_info/runningtwostrokeengine.html


Dar pora pavyzdžių:
ZX-PipeOnly.jpg
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
jokse19
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 02 Lap 2011, 18:35

Re: dėl Minsko

Standartinė jokse19 »

Labai dėkoju už informacija :) o gal zinot kur galėčiau nusipirkti? ir ar eitu pritaikyti minskui?
DRV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 261
Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
Miestas: Kaunas

Re: dėl Minsko

Standartinė DRV »

Teko prieš daugelį metų matyti vieną motociklų dalių turgelyje Vilniuje. Pardavėjas sakė, kad duslintuvas standartinis nuo krosinio modelio. Kiek tame tiesos aš nežinau, bet atrodė išties gerai - ne kaip savadarbis.

Jei nori kažką tokio įsigyti pamėgink skiltyje "Perku kita" parašyti skelbimą. Gal kas atsilieps.

Pasitikrinau ir pasirodo, kad išties buvo krosinis modelis: Минск 3.221
____________319080.jpg


Duslintuvas:
minsk_red-racer.jpg
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
judosius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 01 Rgs 2010, 22:05
Miestas: kaunas

Re: dėl Minsko

Standartinė judosius »

Kažkada gal prieš metus aš mačiau parduodama internete minks krosini , duslintuvas tikrai buvo labai panašus į rezonansinį , ir nė kiek nepanašus į originalu paprasta minsk duslintuvą .