Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
dėl Minsko
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 42
- Užsiregistravo: 01 Rgs 2010, 22:05
- Miestas: kaunas
Re: dėl Minsko
vieno iki 1mm arba L formos. Ir plieninio.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 261
- Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
- Miestas: Kaunas
Re: dėl Minsko
Jei sau daryčiau tai naudočiau vieno arba dviejų. Tikrai jokiais būdais ne trijų.
Vieno plieninio žiedo stūmoklis geriausias variantas, tačiau tada reikia kito stūmoklio, žiedo, cilindrą "šlifuoti". Žodžiu nemažai išlaidų. Pigesnis variantas naudoti vieną standartinį ketaus (špižiaus) žiedą su standartiniu stūmokliu, antro žiedo kanale sumontuojant keturis "šplintus" kurie neleistų dujoms cirkuliuoti žiedo kanalu, bet atlikus tokia modifikacija prasideda žaidimai su dažnu žiedo keitimu dėl jo nusidėvėjimo. Ir reiktų nepamiršti naudojant ketaus žiedus, kad jie neskirti aukštiems sūkiams.
Paskutinis variantas tai palikti stūmoklinę tokią kokia ji yra ir įsigyti rezonansinį duslintuvą. Svarbu nepersistengti su dydžiu, kad rezonansas nenukeliautu į aukštus sūkius, kur standartinės dalys visiškai nebelaikytų. Jei dar truputi pridėti rankas prie cilindro pataisant brokus ir minimaliai pakeičiant dujų skirstimo fazes ("langus") galima gauti "žvalų" Miską, su kuriuo įmanoma būtų dar kurį laiką pasivažinėti, o ne vien tiktais taisyti.
Jei tikėti Wikipedijos duomenimis galima padaryti išvadą, kad buvo mažiausiai trijų tipų cilindrų galvutės ir bent keli cilindrų variantai. Минск ММВЗ-3.112
Jei tai tiesa, tai iš standartinių dalių galima surinkti kiek smagesnį variklį.
Vieno plieninio žiedo stūmoklis geriausias variantas, tačiau tada reikia kito stūmoklio, žiedo, cilindrą "šlifuoti". Žodžiu nemažai išlaidų. Pigesnis variantas naudoti vieną standartinį ketaus (špižiaus) žiedą su standartiniu stūmokliu, antro žiedo kanale sumontuojant keturis "šplintus" kurie neleistų dujoms cirkuliuoti žiedo kanalu, bet atlikus tokia modifikacija prasideda žaidimai su dažnu žiedo keitimu dėl jo nusidėvėjimo. Ir reiktų nepamiršti naudojant ketaus žiedus, kad jie neskirti aukštiems sūkiams.
Paskutinis variantas tai palikti stūmoklinę tokią kokia ji yra ir įsigyti rezonansinį duslintuvą. Svarbu nepersistengti su dydžiu, kad rezonansas nenukeliautu į aukštus sūkius, kur standartinės dalys visiškai nebelaikytų. Jei dar truputi pridėti rankas prie cilindro pataisant brokus ir minimaliai pakeičiant dujų skirstimo fazes ("langus") galima gauti "žvalų" Miską, su kuriuo įmanoma būtų dar kurį laiką pasivažinėti, o ne vien tiktais taisyti.
Jei tikėti Wikipedijos duomenimis galima padaryti išvadą, kad buvo mažiausiai trijų tipų cilindrų galvutės ir bent keli cilindrų variantai. Минск ММВЗ-3.112
Jei tai tiesa, tai iš standartinių dalių galima surinkti kiek smagesnį variklį.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 14 Vas 2008, 13:09
- Miestas: Vilnius
Re: dėl Minsko
Taip, tu teisus, mano neapsižiūrėjimas...
DRV rašė:arunas_307 rašė:Anksčiau parodytame grafike aiškiai matyti, kad degimo temperatūra didėja riebėjant mišiniui, kol nuo santykio 3:1 tampa beveik pastovi.
MIXTURE RATIO, O/F (Oxygen/Fuel)
Mišinio santykis, D/K (Deguonis/Kuras)
Jeigu santykis lygus 1 tai oro ir kuro mišinyje yra po lygiai. (Pvz. 25478 / 25478=1)
Jeigu santykis lygus trims, tai mišinį sudaro trys dalys oro ir viena kuro. (Pvz. 99 / 33=3, arba 3 / 1=3)
Arba skirtingai suprantame mišinio sudėtį, arba kažkas negerai.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
- Miestas: VILNIUS
Re: dėl Minsko
Jei tikėti Wikipedijos duomenimis galima padaryti išvadą, kad buvo mažiausiai trijų tipų cilindrų galvutės ir bent keli cilindrų variantai. Минск ММВЗ-3.112
Jei tai tiesa, tai iš standartinių dalių galima surinkti kiek smagesnį variklį.[/quote]
Ar kartais ne nesamonių čia prirašyta? Suspaudimo laipsnis didėja, sūkiai didėja, benzinas "93" o galia krenta iki 10?![Susimėtęs :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Jei tai tiesa, tai iš standartinių dalių galima surinkti kiek smagesnį variklį.[/quote]
Ar kartais ne nesamonių čia prirašyta? Suspaudimo laipsnis didėja, sūkiai didėja, benzinas "93" o galia krenta iki 10?
![Susimėtęs :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 261
- Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
- Miestas: Kaunas
Re: dėl Minsko
Tai gali būti susiję su cilindro langais. Jei pakeitė dujų skirstimo fazes tai ir gavo kiek skirtingas variklio charakteristikas. O gal tik duslintuvai skyrėsi ir to pakako.
Paskutinį kartą redagavo DRV 14 Gru 2011, 21:18, redaguota 1 kartą(us).
-
- Naujokas
- Pranešimai: 4
- Užsiregistravo: 02 Lap 2011, 18:35
Re: dėl Minsko
DRV rašė:Jei sau daryčiau tai naudočiau vieno arba dviejų. Tikrai jokiais būdais ne trijų.
Vieno plieninio žiedo stūmoklis geriausias variantas, tačiau tada reikia kito stūmoklio, žiedo, cilindrą "šlifuoti". Žodžiu nemažai išlaidų. Pigesnis variantas naudoti vieną standartinį ketaus (špižiaus) žiedą su standartiniu stūmokliu, antro žiedo kanale sumontuojant keturis "šplintus" kurie neleistų dujoms cirkuliuoti žiedo kanalu, bet atlikus tokia modifikacija prasideda žaidimai su dažnu žiedo keitimu dėl jo nusidėvėjimo. Ir reiktų nepamiršti naudojant ketaus žiedus, kad jie neskirti aukštiems sūkiams.
Paskutinis variantas tai palikti stūmoklinę tokią kokia ji yra ir įsigyti rezonansinį duslintuvą. Svarbu nepersistengti su dydžiu, kad rezonansas nenukeliautu į aukštus sūkius, kur standartinės dalys visiškai nebelaikytų. Jei dar truputi pridėti rankas prie cilindro pataisant brokus ir minimaliai pakeičiant dujų skirstimo fazes ("langus") galima gauti "žvalų" Miską, su kuriuo įmanoma būtų dar kurį laiką pasivažinėti, o ne vien tiktais taisyti.
Jei tikėti Wikipedijos duomenimis galima padaryti išvadą, kad buvo mažiausiai trijų tipų cilindrų galvutės ir bent keli cilindrų variantai. Минск ММВЗ-3.112
Jei tai tiesa, tai iš standartinių dalių galima surinkti kiek smagesnį variklį.
Kas čia per duslintuvas?
![Labai laimingas :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 261
- Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
- Miestas: Kaunas
Re: dėl Minsko
Rezonansinis duslintuvas - tai sąvoka naudojama kalbant apie dvitakčio variklio išmetimo sistemą, kuri padeda išgauti didesnę variklio galią. Deginių banga judėdama vamzdžiu veikia kaip stūmoklis. Judėdamas vamzdžiu tas "stūmoklis" (deginių banga) už savęs sudaro išretėjimą, kuris stūmokliui leidžiantis į apatinį rimties tašką per prapūtimo kanalus siurbia šviežią degųjį mišinį iš karterio. Jei variklis yra su "praleidimo" vožtuvais, tai į duslintuvą patenka daugiau šviežio mišinio, kuriuo yra aušinamas cilindras, stūmoklis, galvutė, žiedai, žvakė. Tačiau tai dar ne viskas: kad išgauti didesnį išretėjimą duslintuvo vamzdis daromas "megafono" formos (kūgis), o kad šviežias mišinys nenueitų perniek, tai "megafono" gale montuojamas dar vienas kūgis tik atvirkščias. Atvirkštinis kūgis prieš stūmokliui uždarant išmetimo langą grąžina degųjį mišinį į cilindrą, kur jis yra sudeginamas. Taip yra išgaunamas didesnis slėgis degimo metu (nes daugiau degiojo mišinio "dalyvauja" degimo procese), o kartu ir galingumas. Gražinamo mišinio kiekis priklauso nuo variklio konstrukcijos ir paskirties, esant reikalui kai kuro sąnaudos nėra svarbios galima sudaryti labai stiprų "skersvėjį" cilindre, jis gerokai ataušinti ir sugrąžinti tik dalį nuo degiojo mišinio - vėsiausią. Tokiu atveju galia bus išgauta dėl to kad šaltesnis mišinys degimo metu išsiplės labiau ir vėl gi sukurs didesnį slėgį.http://www.southernskies.net/page_info/runningtwostrokeengine.html
Dar pora pavyzdžių:
Dar pora pavyzdžių:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 4
- Užsiregistravo: 02 Lap 2011, 18:35
Re: dėl Minsko
Labai dėkoju už informacija :) o gal zinot kur galėčiau nusipirkti? ir ar eitu pritaikyti minskui?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 261
- Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
- Miestas: Kaunas
Re: dėl Minsko
Teko prieš daugelį metų matyti vieną motociklų dalių turgelyje Vilniuje. Pardavėjas sakė, kad duslintuvas standartinis nuo krosinio modelio. Kiek tame tiesos aš nežinau, bet atrodė išties gerai - ne kaip savadarbis.
Jei nori kažką tokio įsigyti pamėgink skiltyje "Perku kita" parašyti skelbimą. Gal kas atsilieps.
Pasitikrinau ir pasirodo, kad išties buvo krosinis modelis: Минск 3.221
Duslintuvas:
Jei nori kažką tokio įsigyti pamėgink skiltyje "Perku kita" parašyti skelbimą. Gal kas atsilieps.
Pasitikrinau ir pasirodo, kad išties buvo krosinis modelis: Минск 3.221
Duslintuvas:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 42
- Užsiregistravo: 01 Rgs 2010, 22:05
- Miestas: kaunas
Re: dėl Minsko
Kažkada gal prieš metus aš mačiau parduodama internete minks krosini , duslintuvas tikrai buvo labai panašus į rezonansinį , ir nė kiek nepanašus į originalu paprasta minsk duslintuvą .