Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

M-403 restauravimas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
dainius mantas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 128
Užsiregistravo: 25 Gru 2005, 19:54
Miestas: alytus

Standartinė dainius mantas »

Ledūklis rašė:
Dub Buk rašė:Mano rankenos jau deformuotos, del to negaila. Ieskosiu geresniu.
Kažin, ar rasi. Retas daiktas, o geras rast visai sunku :(
apie kokias rankenas snekat, ar isores ar vidaus.
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Standartinė Ledūklis »

Vidaus, plasmasines :(
Vartotojo avataras
Jstas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 260
Užsiregistravo: 21 Lap 2005, 14:50
Miestas: Kaunas

Standartinė Jstas »

kiek pastebejau tai volgos tokios pacios
Vartotojo avataras
Dub Buk
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 06 Sau 2005, 11:33
Miestas: Vilnius-Visaginas

Re: M-403 restauravimas

Standartinė Dub Buk »

dainius mantas rašė:
sveiks.as pats siuo momentu restauruojiu m-407.viskas orginalas iskyrus galini bamperi. as pradejau nuo galo restauracija. as pirma sutvarkysiu kebula, po to pakaba, varikli pirkau uz 70lt.kaip ledas.jeigu tavo variklis sveikas tai neverta remontuoti.
O!!!! Jei ta darai Vilniuje, butu labai idomu susititkti-paziureti-pakalbeti ir t.t.
M-403 (original project)
M-423 (custom project)
M-407/GAZ-66 (offroad project "КОРЧЪ")
Vartotojo avataras
Dub Buk
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 06 Sau 2005, 11:33
Miestas: Vilnius-Visaginas

Standartinė Dub Buk »

Dabar tokia busena.

Iskylo problema - varyklis neuzsiveda. Pagal instrukcija sureguliavau uzdegima (su kontroline lempute, uzdegimo momentu ir t.t.). Pravaliau karbiuratoriu, benzino siurbli, patikrinau ir sutvarkiau laidus ir zvakes....ir neuzsiveda vis tiek. Kas gali buti dar?
(benzas 92).
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
M-403 (original project)
M-423 (custom project)
M-407/GAZ-66 (offroad project "КОРЧЪ")
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Standartinė laurynas400 »

Žiūriu tavo kėbulas labai neblogos būklės, skaityk jau pusė darbo yra padaryta (nereiks daryti).
Vartotojo avataras
Dub Buk
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 06 Sau 2005, 11:33
Miestas: Vilnius-Visaginas

Standartinė Dub Buk »

laurynas400 rašė:Žiūriu tavo kėbulas labai neblogos būklės, skaityk jau pusė darbo yra padaryta (nereiks daryti).
Yra keleta vietu gale, kur ir kebula, ir sparnus reikes virinti...bet aciu dievui, nedaug.
M-403 (original project)
M-423 (custom project)
M-407/GAZ-66 (offroad project "КОРЧЪ")
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Dub Buk rašė:Dabar tokia busena.

Iskylo problema - varyklis neuzsiveda. Pagal instrukcija sureguliavau uzdegima (su kontroline lempute, uzdegimo momentu ir t.t.). Pravaliau karbiuratoriu, benzino siurbli, patikrinau ir sutvarkiau laidus ir zvakes....ir neuzsiveda vis tiek. Kas gali buti dar?
(benzas 92).
O benzinas į cilindrus patenka? Pabandyk nuėmęs oro filtrą žiūrėdamas į karbiuratorių iš viršaus keletą kartų staigiai atidaryti droselio sklendę- turėtų suveikti greitinantysis siurbliukas ir turi matytis purškiamo benzino srovelė.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Direktorius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 648
Užsiregistravo: 16 Rgs 2004, 18:29
Miestas: Šiauliai

Standartinė Direktorius »

Raimis rašė:
Dub Buk rašė:Dabar tokia busena.

Iskylo problema - varyklis neuzsiveda. Pagal instrukcija sureguliavau uzdegima (su kontroline lempute, uzdegimo momentu ir t.t.). Pravaliau karbiuratoriu, benzino siurbli, patikrinau ir sutvarkiau laidus ir zvakes....ir neuzsiveda vis tiek. Kas gali buti dar?
(benzas 92).
O benzinas į cilindrus patenka? Pabandyk nuėmęs oro filtrą žiūrėdamas į karbiuratorių iš viršaus keletą kartų staigiai atidaryti droselio sklendę- turėtų suveikti greitinantysis siurbliukas ir turi matytis purškiamo benzino srovelė.
Arba paimk "bambali' , prisipik benzino ir vienas suka starteri o kitas pila ( lasina) kura į karburatorių. Jei su elektronika gerai turetu pradet dirbt (jei teisingai lasinsi).
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Direktorius rašė:
Raimis rašė:
Dub Buk rašė:Dabar tokia busena.

Iskylo problema - varyklis neuzsiveda. Pagal instrukcija sureguliavau uzdegima (su kontroline lempute, uzdegimo momentu ir t.t.). Pravaliau karbiuratoriu, benzino siurbli, patikrinau ir sutvarkiau laidus ir zvakes....ir neuzsiveda vis tiek. Kas gali buti dar?
(benzas 92).
O benzinas į cilindrus patenka? Pabandyk nuėmęs oro filtrą žiūrėdamas į karbiuratorių iš viršaus keletą kartų staigiai atidaryti droselio sklendę- turėtų suveikti greitinantysis siurbliukas ir turi matytis purškiamo benzino srovelė.
Arba paimk "bambali' , prisipik benzino ir vienas suka starteri o kitas pila ( lasina) kura į karburatorių. Jei su elektronika gerai turetu pradet dirbt (jei teisingai lasinsi).
Patarimas gal ir pradėtų atgaivinti variklį, bet yra labai pavojingas :!: :!: :!: :signalai:
Tas, kuris lašina, turi lašinti iš mažos talpos (~10 ml), nes daugiau yra pavojinga. Neužsivedant varikliui dažnai vyksta toks reiškinys kaip ugnies spjūvis atgal į karbiuratorių ir po to visa paruošto benzino porcija smagiai užsiliepsnoja išorėje. Todėl lašintojas turėtų būti kartu ir gaisrininkas ir šalia laikyti paruoštą gesintuvą.
Patikrinta praktikoje :apalpti:
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!