Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

tepalai dvitakciams varikliams

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Coolguy981
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 16 Sau 2012, 02:36

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė Coolguy981 »

Tomše rašė:Na seniau visą vasarą atvažinėjau, tai maždaug 2000km, važinėjau su motoriniu kiekviena diena, tai rudeniop visada keičiu žiedus, nuėmus cilindrą jis kaip naujas, niekas nekliba, žodžiu pakeiti žiedus ir vėl į trasa. Čia po to neva autolo. Maišau santykiu 25:1, važiuojant vidutiniu gazu neikiek nedūmina, tik kai bandai važiuoti maksimaliu greičiu, tai yra apie 45km/h, tada šiek tiek padūmina, o taip nežymiai dūmina, nebent ant tuščios eigos dar padūmina. Nėra ten, kad už 50m dūmų pilna :) Žodžiu važiuojan jų nesimato. Nežinau kai turėsiu ka nors geresnio, tai atitinkamai geresnius tepalus pilsiu.
Aš tai mėlynus dūmus ir už 70 metrų dar matau :( .Kiek esi daugiausiai be sustojimo atvažinėjęs?
Perku ш ir д mopedų variklių detales.
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=57&t=54167
Vartotojo avataras
Tomše
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 12 Bir 2011, 16:05
Miestas: Pakruojis

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė Tomše »

Žiedai dar ir daugiau ištemtų, bet kas sezona keičiu, kad nebūtų cirku sezono metu. Maksimaliai manau, jei jau labai gerus tepalus pilsi, važinėsi kaip rekomenduoja 25km/h, gal kaip nors ir 5000km nuvažiuotum su žiedais, bet abejojiu. Aš dedu lenkiškus žiedus, nes jie yra minkštesni ir greičiau prisidirba :) Bet nesiekiu to amžiškumo, nes žiedus kas sezona keičiu, dar prie to pačio karburatoriu išsivalau ir kitas dalis, kad sezono metu nekiltu bėdų. Na motoroleriams vidutiniškai atlaiko apie 10000km, bet dar žiūrint koks variklis 2T, ar 4T. Tai vat, motorinis niekuo nesiskiria nuo kitos rusiškos technikos. Kai gavau ta variklį jis buvo vos apie 2000km pravaževęs (praktiškai naujas) sunkiai kurdavosi šaltas, pašilęs lengvai. Tai iš karto apie žiedus pagalvojau, nuėmus cilindrą pamačiau žiedus, o jie buvo kaip siūleliai.
Vartotojo avataras
Tomše
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 12 Bir 2011, 16:05
Miestas: Pakruojis

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė Tomše »

Coolguy981 rašė:
Tomše rašė:Na seniau visą vasarą atvažinėjau, tai maždaug 2000km, važinėjau su motoriniu kiekviena diena, tai rudeniop visada keičiu žiedus, nuėmus cilindrą jis kaip naujas, niekas nekliba, žodžiu pakeiti žiedus ir vėl į trasa. Čia po to neva autolo. Maišau santykiu 25:1, važiuojant vidutiniu gazu neikiek nedūmina, tik kai bandai važiuoti maksimaliu greičiu, tai yra apie 45km/h, tada šiek tiek padūmina, o taip nežymiai dūmina, nebent ant tuščios eigos dar padūmina. Nėra ten, kad už 50m dūmų pilna :) Žodžiu važiuojan jų nesimato. Nežinau kai turėsiu ka nors geresnio, tai atitinkamai geresnius tepalus pilsiu.
Aš tai mėlynus dūmus ir už 70 metrų dar matau :( .Kiek esi daugiausiai be sustojimo atvažinėjęs?
Tai gal iš akies pili tepalą ? Nuvažiaves nedaug esu apie 15km, nes toi nesitrenkiu su motorinka. Naudoju 95 benziną, bet ten niekas nekaista taip, kad pilt žibalą ar dar kąnors. Žodžiu po to 15km ant cilindro rankos negaliu išlaikyti, bet palietus bloką prie cilindro ranka pilnai išlaikau.
Coolguy981
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 16 Sau 2012, 02:36

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė Coolguy981 »

Tomše rašė:
Coolguy981 rašė:
Tomše rašė:Na seniau visą vasarą atvažinėjau, tai maždaug 2000km, važinėjau su motoriniu kiekviena diena, tai rudeniop visada keičiu žiedus, nuėmus cilindrą jis kaip naujas, niekas nekliba, žodžiu pakeiti žiedus ir vėl į trasa. Čia po to neva autolo. Maišau santykiu 25:1, važiuojant vidutiniu gazu neikiek nedūmina, tik kai bandai važiuoti maksimaliu greičiu, tai yra apie 45km/h, tada šiek tiek padūmina, o taip nežymiai dūmina, nebent ant tuščios eigos dar padūmina. Nėra ten, kad už 50m dūmų pilna :) Žodžiu važiuojan jų nesimato. Nežinau kai turėsiu ka nors geresnio, tai atitinkamai geresnius tepalus pilsiu.
Aš tai mėlynus dūmus ir už 70 metrų dar matau :( .Kiek esi daugiausiai be sustojimo atvažinėjęs?
Tai gal iš akies pili tepalą ? Nuvažiaves nedaug esu apie 15km, nes toi nesitrenkiu su motorinka. Naudoju 95 benziną, bet ten niekas nekaista taip, kad pilt žibalą ar dar kąnors. Žodžiu po to 15km ant cilindro rankos negaliu išlaikyti, bet palietus bloką prie cilindro ranka pilnai išlaikau.
Tai ant cilindro ir neturi išlaikyti, aš pilu tikrai ne iš akies,o paskaičiuju. 1l - 40ml m8v. Šaltas pas mane sunkiai kurias taip pat.
Perku ш ir д mopedų variklių detales.
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=57&t=54167
Raimis4
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 81
Užsiregistravo: 14 Rgp 2011, 23:56

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė Raimis4 »

Tomše rašė:Žiedai dar ir daugiau ištemtų, bet kas sezona keičiu, kad nebūtų cirku sezono metu. Maksimaliai manau, jei jau labai gerus tepalus pilsi, važinėsi kaip rekomenduoja 25km/h, gal kaip nors ir 5000km nuvažiuotum su žiedais, bet abejojiu. Aš dedu lenkiškus žiedus, nes jie yra minkštesni ir greičiau prisidirba :) Bet nesiekiu to amžiškumo, nes žiedus kas sezona keičiu, dar prie to pačio karburatoriu išsivalau ir kitas dalis, kad sezono metu nekiltu bėdų. Na motoroleriams vidutiniškai atlaiko apie 10000km, bet dar žiūrint koks variklis 2T, ar 4T. Tai vat, motorinis niekuo nesiskiria nuo kitos rusiškos technikos. Kai gavau ta variklį jis buvo vos apie 2000km pravaževęs (praktiškai naujas) sunkiai kurdavosi šaltas, pašilęs lengvai. Tai iš karto apie žiedus pagalvojau, nuėmus cilindrą pamačiau žiedus, o jie buvo kaip siūleliai.
Na del rusisku Riga mopedu tai negaliu nieko pasakyti bet motoroleriai atlaiko tikrai daug daugiau mano buves valdiskas motoroleris pagavo klyna po 35 tks km ir tai del to kad tepalo pumpa buvo nuejus ir netieke tepalo y cilindra.nuemus cilindra abu ziedai buvo truke.motoroleris 2t varikliu jai supratote.dabar turiu nuosava pravaziaves jau 16 tks km nes vazineju y darba pilu visokius aisku 2t tepalus.nuo sintetiniu iki mineraliniu skirtumo nejauciu.bet pripazinkime jog motoroleriai yra aukstasukiai na o Riga mopedai manau to nemegsta :-)
Coolguy981
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 16 Sau 2012, 02:36

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė Coolguy981 »

Raimis4 rašė:
Tomše rašė:Žiedai dar ir daugiau ištemtų, bet kas sezona keičiu, kad nebūtų cirku sezono metu. Maksimaliai manau, jei jau labai gerus tepalus pilsi, važinėsi kaip rekomenduoja 25km/h, gal kaip nors ir 5000km nuvažiuotum su žiedais, bet abejojiu. Aš dedu lenkiškus žiedus, nes jie yra minkštesni ir greičiau prisidirba :) Bet nesiekiu to amžiškumo, nes žiedus kas sezona keičiu, dar prie to pačio karburatoriu išsivalau ir kitas dalis, kad sezono metu nekiltu bėdų. Na motoroleriams vidutiniškai atlaiko apie 10000km, bet dar žiūrint koks variklis 2T, ar 4T. Tai vat, motorinis niekuo nesiskiria nuo kitos rusiškos technikos. Kai gavau ta variklį jis buvo vos apie 2000km pravaževęs (praktiškai naujas) sunkiai kurdavosi šaltas, pašilęs lengvai. Tai iš karto apie žiedus pagalvojau, nuėmus cilindrą pamačiau žiedus, o jie buvo kaip siūleliai.
Na del rusisku Riga mopedu tai negaliu nieko pasakyti bet motoroleriai atlaiko tikrai daug daugiau mano buves valdiskas motoroleris pagavo klyna po 35 tks km ir tai del to kad tepalo pumpa buvo nuejus ir netieke tepalo y cilindra.nuemus cilindra abu ziedai buvo truke.motoroleris 2t varikliu jai supratote.dabar turiu nuosava pravaziaves jau 16 tks km nes vazineju y darba pilu visokius aisku 2t tepalus.nuo sintetiniu iki mineraliniu skirtumo nejauciu.bet pripazinkime jog motoroleriai yra aukstasukiai na o Riga mopedai manau to nemegsta :-)
Iki kiek apsukų motoroleriai? manau mopedai pralenktų.
Perku ш ir д mopedų variklių detales.
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=57&t=54167
Raimis4
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 81
Užsiregistravo: 14 Rgp 2011, 23:56

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė Raimis4 »

Coolguy981 rašė:
Raimis4 rašė:
Tomše rašė:Žiedai dar ir daugiau ištemtų, bet kas sezona keičiu, kad nebūtų cirku sezono metu. Maksimaliai manau, jei jau labai gerus tepalus pilsi, važinėsi kaip rekomenduoja 25km/h, gal kaip nors ir 5000km nuvažiuotum su žiedais, bet abejojiu. Aš dedu lenkiškus žiedus, nes jie yra minkštesni ir greičiau prisidirba :) Bet nesiekiu to amžiškumo, nes žiedus kas sezona keičiu, dar prie to pačio karburatoriu išsivalau ir kitas dalis, kad sezono metu nekiltu bėdų. Na motoroleriams vidutiniškai atlaiko apie 10000km, bet dar žiūrint koks variklis 2T, ar 4T. Tai vat, motorinis niekuo nesiskiria nuo kitos rusiškos technikos. Kai gavau ta variklį jis buvo vos apie 2000km pravaževęs (praktiškai naujas) sunkiai kurdavosi šaltas, pašilęs lengvai. Tai iš karto apie žiedus pagalvojau, nuėmus cilindrą pamačiau žiedus, o jie buvo kaip siūleliai.
Na del rusisku Riga mopedu tai negaliu nieko pasakyti bet motoroleriai atlaiko tikrai daug daugiau mano buves valdiskas motoroleris pagavo klyna po 35 tks km ir tai del to kad tepalo pumpa buvo nuejus ir netieke tepalo y cilindra.nuemus cilindra abu ziedai buvo truke.motoroleris 2t varikliu jai supratote.dabar turiu nuosava pravaziaves jau 16 tks km nes vazineju y darba pilu visokius aisku 2t tepalus.nuo sintetiniu iki mineraliniu skirtumo nejauciu.bet pripazinkime jog motoroleriai yra aukstasukiai na o Riga mopedai manau to nemegsta :-)
Iki kiek apsukų motoroleriai? manau mopedai pralenktų.
max rpm 7500.Padarius tiuninga galima isapausti daugiau. Vien ju sankaba veikimo principas kaip bendzo pjuklu.ramiai su jais is vietos nepaimsi,(kalbu apie variklio sukius).kas nebudinga rusiskiems mopedams.Stai jums nuoroda pasiskaitymui.Radau pirmo pasitaikiusio 50 cc dvitakcio motorolerio.http://www.sinoscooter.com/2-stroke-scooters.html Manau sis forumas skirtas senoviniai tecnikai o ne apie siuolaikines pirdas sneketi :D
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė tadas1991 »

Coolguy981 rašė: Iki kiek apsukų motoroleriai? manau mopedai pralenktų.
Jo, delta arba riga su 70tųjų technologijos varikliais kraus malkų ir greičiu ir maksimaliom arba darbinėm variklio apsukom šiuolaikiniam italų ar japonų kūriniui...
Iš sovietinių mopedų ir variklių privalumų matau tik patį svarbiausią - jie labai paprasti ir kiekvienas vaikas, nors kiek kertantis, kaip laikyti raktą ir į kurią pusę sukasi varžtas, galėjo su tėvų ar dėdžių pagalba jį taisyti ir važiuoti. Tik jei kažkas naujesnio papuola pas tuos dėdes - bėda, neapima. Tiesa, dar svarbu reikalinga minimali priežiūra ir iš esmės netikslumų detalėse leidžiamas nesuderintumas ir net tokie dalykai, kaip tepalo maišymas ir akies.
Dabar dėl apsisukimų - šeštadienį savuoju senuku Malaguti F10 (jam jau 19 metų) važiavau 85kmh. Jokio tiuningo ten nėra, tik išimti ribotuvai ir keisdamas grupę dėjau vietoj paprastų žiedų pusiau bronzinius. Vadinasi, variatorius nustoja dirbęs maždaug tiek 50kmh, nes pasiekia maksimalų skriemulio skersmenį. Visa kita - jau iš apsukų, nes ir kuro sąnaudos pradeda smarkiai kilti važinėjant greičiau. Dabar įsivaizduokim, kaip delta antru bėgiu važiuoja 50 ir nori padidinti greitį dar 35-40 kmh? Kaip ten visas girdėtųsi?
Kalbant atvirai, tai važiuojant nuo kalno tas variklis sukasi ir toliau, 90-100kmh, nelūžta.
Pabandysiu rasti ir pateikti konkretesnių skaičių.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė tadas1991 »

O, kolega jau pateikė. Bet atkreipkit dėmesį, kad čia kiniečių produkcija, kuri patikimumu ir galia nelabai pasižymi.
Raimis4
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 81
Užsiregistravo: 14 Rgp 2011, 23:56

Re: tepalai dvitakciams varikliams

Standartinė Raimis4 »

tadas1991 rašė:
Coolguy981 rašė: Iki kiek apsukų motoroleriai? manau mopedai pralenktų.
Jo, delta arba riga su 70tųjų technologijos varikliais kraus malkų ir greičiu ir maksimaliom arba darbinėm variklio apsukom šiuolaikiniam italų ar japonų kūriniui...
Iš sovietinių mopedų ir variklių privalumų matau tik patį svarbiausią - jie labai paprasti ir kiekvienas vaikas, nors kiek kertantis, kaip laikyti raktą ir į kurią pusę sukasi varžtas, galėjo su tėvų ar dėdžių pagalba jį taisyti ir važiuoti. Tik jei kažkas naujesnio papuola pas tuos dėdes - bėda, neapima. Tiesa, dar svarbu reikalinga minimali priežiūra ir iš esmės netikslumų detalėse leidžiamas nesuderintumas ir net tokie dalykai, kaip tepalo maišymas ir akies.
Dabar dėl apsisukimų - šeštadienį savuoju senuku Malaguti F10 (jam jau 19 metų) važiavau 85kmh. Jokio tiuningo ten nėra, tik išimti ribotuvai ir keisdamas grupę dėjau vietoj paprastų žiedų pusiau bronzinius. Vadinasi, variatorius nustoja dirbęs maždaug tiek 50kmh, nes pasiekia maksimalų skriemulio skersmenį. Visa kita - jau iš apsukų, nes ir kuro sąnaudos pradeda smarkiai kilti važinėjant greičiau. Dabar įsivaizduokim, kaip delta antru bėgiu važiuoja 50 ir nori padidinti greitį dar 35-40 kmh? Kaip ten visas girdėtųsi?
Kalbant atvirai, tai važiuojant nuo kalno tas variklis sukasi ir toliau, 90-100kmh, nelūžta.
Pabandysiu rasti ir pateikti konkretesnių skaičių.
Na isemus ribotuvus jau galima vadinti pirminis tiuningas nes pasiekiamas max didesnis greitis. :D O nuoroda kaip pavyzdy ymeciau nes vel prades gincytis kad netiesa sakau :D