tadas1991 rašė:Coolguy981 rašė:
Iki kiek apsukų motoroleriai? manau mopedai pralenktų.
Jo, delta arba riga su 70tųjų technologijos varikliais kraus malkų ir greičiu ir maksimaliom arba darbinėm variklio apsukom šiuolaikiniam italų ar japonų kūriniui...
Iš sovietinių mopedų ir variklių privalumų matau tik patį svarbiausią - jie labai paprasti ir kiekvienas vaikas, nors kiek kertantis, kaip laikyti raktą ir į kurią pusę sukasi varžtas, galėjo su tėvų ar dėdžių pagalba jį taisyti ir važiuoti. Tik jei kažkas naujesnio papuola pas tuos dėdes - bėda, neapima. Tiesa, dar svarbu reikalinga minimali priežiūra ir iš esmės netikslumų detalėse leidžiamas nesuderintumas ir net tokie dalykai, kaip tepalo maišymas ir akies.
Dabar dėl apsisukimų - šeštadienį savuoju senuku Malaguti F10 (jam jau 19 metų) važiavau 85kmh. Jokio tiuningo ten nėra, tik išimti ribotuvai ir keisdamas grupę dėjau vietoj paprastų žiedų pusiau bronzinius. Vadinasi, variatorius nustoja dirbęs maždaug tiek 50kmh, nes pasiekia maksimalų skriemulio skersmenį. Visa kita - jau iš apsukų, nes ir kuro sąnaudos pradeda smarkiai kilti važinėjant greičiau. Dabar įsivaizduokim, kaip delta antru bėgiu važiuoja 50 ir nori padidinti greitį dar 35-40 kmh? Kaip ten visas girdėtųsi?
Kalbant atvirai, tai važiuojant nuo kalno tas variklis sukasi ir toliau, 90-100kmh, nelūžta.
Pabandysiu rasti ir pateikti konkretesnių skaičių.
Na isemus ribotuvus jau galima vadinti pirminis tiuningas nes pasiekiamas max didesnis greitis.

O nuoroda kaip pavyzdy ymeciau nes vel prades gincytis kad netiesa sakau
