Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

M 62

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
untis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: 10 Spa 2010, 22:18
Miestas: Pagėgiai

Standartinė untis »

Pas mane M-63 1971m. tai balto cinko niekur nerasta visur geltonas. Sėliuojant K-750m 1965m. taip pat niekur balto cinko nerandu, tik rūdys :( ir geltono cinko likučiai. Tai ir kyla klausimas? o kas kaip daro kiekvieno asmeninis reikalas.


P.S. atsiprašau, kad šią diskusiją užvedžiau prie jūsu projekto.
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

Aš jums pritariu: visur, kiek man teko sutikt buvo naudojamas cinkavimas su vaivorykštine pasyvacija arba, kaip visi mes čia paprastai sakom- geltonas cinkas.
Pats cinkas yra baltos spalvos. O galvaninės dangos spalvą apsprendžia paskutinė jos nusodinimo fazė- pasyvacija. Pasyvacija gali būti bespalvė, gali būti vaivorykštinė, gali būt žydra ar dar kokios spalvos, nelygu kokios medžiagos jai naudojamos. ji reikalinga, kad paversti pasyvia pačią cinko plėvelę ir pailginti jos eksploatavimo laiką. Nežinau, ar anuo metu buvo kiti cinko pasyvacijos būdai, bet dažniausias mašinų gamyboje tikrai buvo vaivorykštinis.
Ilgainiui pasyvi plėvelė dyla, blunka ir tiesiog atidengia patį cinką, dėl to jums dabar atrodo, kad jis buvęs baltas.
Atidžiau patyrinėkit savo cinkuotas detales.
Nieko baisesnio ir primityvesnio už rusiškų tarybinių daiktų spalvas ir apipavidalinimą istorijoje nėra buvę, o jūs sakot, kad jos dargi derint ar komponuot tokiame daikte, kaip motociklas buvo bandomos...
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Standartinė boolidas »

Del derinimo tai tikrai butu nesamone, pritariu, akd neikas ju nederino, del to, akd viskas buvo cinkuojama geltonu cinku tai idomiai skamba, tikrai nesigincysiu, nes netyrinejau tui laiku galvanizacijos ypatumu. Vienintelis pastebejimas, kad niekur nemaciau gerai atrestauruoto, kalbu apie rusiskus sunkiuosius, kad ir rimtu meistru ir su geltonai nucinkuotom detalem motociklo. Galbut todel tai visus klaidina. As asmeniskai siekiu originalumo, todel butinai pasidomesiu del sio teiginio.
868338514
Vartotojo avataras
TADAS 125
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1115
Užsiregistravo: 12 Spa 2008, 19:43
Miestas: Vievis

Re: M 62

Standartinė TADAS 125 »

Reikia jūsų pagalbos.

Kaip išardytį reduktorių ? Tiksliau kaip iššimti spyruoklę? Kiek žinau ji išsisuka priešinga kryptimi.

Kokiu budu tai padarytį?

Ačiū
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
1.Tu dabar internete
2.Tu dabar -OLDTIMERS- forume
3.Tu skaitai
5.Tu nepastebėjai, kad nėra 4-to punkto
6.Tu dabar tai patikrinai
7.Tu šypsaisi :)
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Re: M 62

Standartinė Kęstutis 57 »

Jeigu įverži spyruoklę už matomos dalies į spaustuvą ir bandai nusukinėti nuo jos reduktoriaus korpusą,- spyruoklė užsiveržia. Taip įtvirtinus spyruoklę galima tik užsukri detalę ir labai nesunkiai. Pas mane spyruoklės puodelio apačioje buvo kiaurymė. Per tą kiaurymę įrėmęs kažką plono į spyruoklės galą, pabandyk ją nukalti. Kai spyruoklė pilnai užsukta, jos galas būna kaip tik artimiausiuje vietoje prie korpuso. Tik pasirink ką nors stipresnio, negu, kad parodyta mano nuotraukoje. Aš čia taip, kad ilgai neieškot.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
sumskas2
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1015
Užsiregistravo: 16 Vas 2009, 20:40
Miestas: Vilnius

Re: M 62

Standartinė sumskas2 »

Gerai butu priestai atmirkyti dyzeline, arba kasko i vidu pripurksti.
Vartotojo avataras
TADAS 125
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1115
Užsiregistravo: 12 Spa 2008, 19:43
Miestas: Vievis

Re: M 62

Standartinė TADAS 125 »

Ačiū Kęstuti už info.

Puodelio apačioje tikrai yra skylutė, ir man buvo kilęs įtarimas, kad ta skylutė kažkaip turi pasitarnauti nuimant spyruokę. Bet neisivaizdavau kaip.

Reikės išmėginti jūsų varianta, bet tik bijau, kad spyruokės višūnėlė nesutaps su puodelio skylute. O puodelis taip pat iš vietos nesisuka.
1.Tu dabar internete
2.Tu dabar -OLDTIMERS- forume
3.Tu skaitai
5.Tu nepastebėjai, kad nėra 4-to punkto
6.Tu dabar tai patikrinai
7.Tu šypsaisi :)
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: M 62

Standartinė AGspecial »

Teko imti spyruoklę tokiu būdu. Bet skylė nesutapo su spyruoklės viršūne, todėl bandant pirmiausia atstatyti dangtelį, o po to iškalti spyruoklę, ta skylutė tapo dvigubai didesnė.. Tiesiog labai viskas užrūdiję buvo ir teko rinktis ar apgadinti dangtelį ar nelįsti į tą mazgą. Aišku noras išardyti tuo metu nugalėjo..
O dangtelių iš bėdos yra novadielų.
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Re: M 62

Standartinė Kęstutis 57 »

Jeigu ta skylė ir dvigubai padidės,- nieko baisaus. Pastatysi į vidaus pusę. Nesimatys. Kai užverši su spyruokle, nesisukinės.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Vartotojo avataras
TADAS 125
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1115
Užsiregistravo: 12 Spa 2008, 19:43
Miestas: Vievis

Re: M 62

Standartinė TADAS 125 »

Forumiečiu patarimais išsukta spyruoklė.

Galiu pasakyti, kad visai nesunkiai.

Ir pats reduktorius jau išardytas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
1.Tu dabar internete
2.Tu dabar -OLDTIMERS- forume
3.Tu skaitai
5.Tu nepastebėjai, kad nėra 4-to punkto
6.Tu dabar tai patikrinai
7.Tu šypsaisi :)