Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Įdomus automobilis

Čia rasite viską, kas netelpa į kitas temas, tačiau žinutės turi būti susiję su transporto priemonėmis.

Moderatoriai: Shumeras, tadas1991, TADAS 125, Moderatoriai

Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

valdas rašė:
Raimis rašė:Va, koks „krokodilas“. Paspėliokim, kiek ir kokie modeliai panaudoti jo gamybai.
Galas vw t1, priekinis stiklas su priekiniem durim vw t2, o priekis ford granada (gal) :-)

Aš irgi panašiai įžiūrėjau. Tik dar įdomu, kodėl priekinis ratas tvirtinamas 3 varžtais? Gal dar ir prancūziškų dalykų jame yra? :-)
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
valdas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 06 Vas 2005, 22:29
Miestas: Kaunas

Standartinė valdas »

Raimis rašė:
valdas rašė:
Raimis rašė:Va, koks „krokodilas“. Paspėliokim, kiek ir kokie modeliai panaudoti jo gamybai.
Galas vw t1, priekinis stiklas su priekiniem durim vw t2, o priekis ford granada (gal) :-)

Aš irgi panašiai įžiūrėjau. Tik dar įdomu, kodėl priekinis ratas tvirtinamas 3 varžtais? Gal dar ir prancūziškų dalykų jame yra? :-)
Gal citroen 2cv?
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 534
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Standartinė romanis »

Raimis rašė:
valdas rašė:
Raimis rašė:Va, koks „krokodilas“. Paspėliokim, kiek ir kokie modeliai panaudoti jo gamybai.
Galas vw t1, priekinis stiklas su priekiniem durim vw t2, o priekis ford granada (gal) :-)

Aš irgi panašiai įžiūrėjau. Tik dar įdomu, kodėl priekinis ratas tvirtinamas 3 varžtais? Gal dar ir prancūziškų dalykų jame yra? :-)


Na žiūrint į ratus, visai tikėtina, jog bus ir prancūzo dalių panaudota :roll:
vabalėnas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 253
Užsiregistravo: 12 Vas 2006, 05:22
Miestas: Vilniaus užkampis

Standartinė vabalėnas »

Raimis rašė:Va, koks „krokodilas“. Paspėliokim, kiek ir kokie modeliai panaudoti jo gamybai.

Raimio "krokodilo" nuotrauka daryta Brazilijoje, tai braziliškas VW T2 autobusėlis ir kaip minėjo Valdas, su Ford Granada nosimi.

Brazilai T2 autobusėlius su dideliais langais ir slenkančiomis durimis pradėjo gaminti tik 1997 metais. Taip atsitiko todėl, kad brazilų VW bendrovė turi beveik visišką nepriklausomybę nuo VW koncerno, todėl jų gaminamuose Vabaluose ir autobusėliuose buvo įvairių nematytų ir neregėtų keistenybių. Atnaujindami gamybą ir taupydami lėšas, jie keisdavo automobilius tik dalinai, todėl 1976 metais T2 autobusėliui pakeitė tik priekį ir kai kuriuos agregatus.
Autobusėliai Brazilijoje gaminami nuo 1957 metų. Juos taip pat gamino Meksika ir Argentina. Įdomu, kad VW T2 autobusėliai Brazilijoje gaminami iki šiol, tačiau nuo 2005 metų, tik su vandeniu aušinamais varikliais.
Trumpa braziliškų autobusėlių istorija nuotraukose.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

vabalėnas rašė:
Raimis rašė:Va, koks „krokodilas“. Paspėliokim, kiek ir kokie modeliai panaudoti jo gamybai.

Raimio "krokodilo" nuotrauka daryta Brazilijoje, tai braziliškas VW T2 autobusėlis ir kaip minėjo Valdas, su Ford Granada nosimi.

Brazilai T2 autobusėlius su dideliais langais ir slenkančiomis durimis pradėjo gaminti tik 1997 metais. Taip atsitiko todėl, kad brazilų VW bendrovė turi beveik visišką nepriklausomybę nuo VW koncerno, todėl jų gaminamuose Vabaluose ir autobusėliuose buvo įvairių nematytų ir neregėtų keistenybių. Atnaujindami gamybą ir taupydami lėšas, jie keisdavo automobilius tik dalinai, todėl 1976 metais T2 autobusėliui pakeitė tik priekį ir kai kuriuos agregatus.
Autobusėliai Brazilijoje gaminami nuo 1957 metų. Juos taip pat gamino Meksika ir Argentina. Įdomu, kad VW T2 autobusėliai Brazilijoje gaminami iki šiol, tačiau nuo 2005 metų, tik su vandeniu aušinamais varikliais.
Trumpa braziliškų autobusėlių istorija nuotraukose.

Įdomi informacija.
Ačiū.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
minde
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 455
Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
Miestas: Vilnius

Standartinė minde »

TVR rašė:
Raimis rašė:Va, koks „krokodilas“. Paspėliokim, kiek ir kokie modeliai panaudoti jo gamybai.

O gal dar ir du varikliai? :-) Visada gerai kai atsarginis yra...

Nuotraukos pavadinimas t_hibridas_316.jpg – gal ir tikrai vienas galas elektrinis? Va, kauniečiai būtent tokiu principu hibridą sukonstravo, nereikia jokių gudrių movų varikliui su generatorium sujungt:
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... psnis-1375
Na bet per ledą akumuliatorių nepakrausi...
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Latviskas "kemperis" :-)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

TVR rašė:Latviskas "kemperis" :-)

Labai latviškas. :puiku:
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Foreigner
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 371
Užsiregistravo: 25 Spa 2009, 19:01
Miestas: Joniškis

Standartinė Foreigner »

Didesnės nesamones padaryti jaučiu negalėjo. Kokia prasmė daryti tokį ''kemperį'' kuriame vos pats aplink save apsisukti gali? :D
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

Foreigner rašė:Didesnės nesamones padaryti jaučiu negalėjo. Kokia prasmė daryti tokį ''kemperį'' kuriame vos pats aplink save apsisukti gali? :D
Kai ner su kuo palygint, jis gali atrodyt ne toks ir mazas. Be to vargu ar cia buvo daromas kemperis- greiciau mobilus komercinis kioskas. Dar: nesamoniu nepadaro tie, kurie nieko nedaro. Nei didesniu, nei mazesniu.